rapumies

oinasnainen vm. 67

Pakko kysellä täältäkin kun en tiedä mitä tapahtui. Onko kellään kokemusta kuinka helposti rapumies loukkaantuu? Tapahtui kaksi viikkoa sitten: Jouduin perumaan yhteisen menomme kun ei rahat riittäneet siihen. Rapu pääsi siten lähtemään ystävien kanssa tapahtumaan, josta itse piti ja oli jäänyt kiireiden vuoksi aiemmin käymättä. Eli oli iloinen asia. No illalla lähdin ystävien kanssa matkalle, josta en itse maksanut mitään. Nyt en sitten tiedä suuttuiko jos luuli minun valehdelleen vai mikä tuli. Mutta tuon matkan jälkeen olen lähettänyt 100 viestiä ja kysellyt miksi ei vastaa, myös puhelut jäävät ilman vastausta. No ehkä tämä ei liity mitenkään että on rapu. Mutta itse olisin jo ajat sitten vastannut minua loukanneelle. On sitten suhde ohi tai jäähyllä, niin mielestäni toisella on oikeus siitä kuulla. On se sitten vaikka vaan viesti. Mutta ei mitään täydellinen hiljaisuus.
No ainakin ohi on, koska itse en voi tälläistä käytöstä sulattaa. En voi elää elämääni varpasillani ja aina varoa tekojani/sanojani. Tämä vain pintaraapaisu tilanteesta.

2

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkki varauksetta

      No näin rapumiehenä voisin sanoa, ettei se ainakaan mitään kostoa
      mahdollisesti ole. Jos omalle kohdalleni ko. tapahtumaa ajattelisin.
      Enpä tiä. Haluaa vaan vetäytyä kuoreensa takaperin ajoittain.
      Olenpa minäkin siitä saanut kuulla. Vaikka mitään katkeruutta ei ole
      ollut. Näyttää vaivaavan muitakin rapuja. Eikä hoksaa, että mahtolliseti loukkaa
      pahastikin ystävää.No minä tosin jo valmistelen lähtöä toisiin ulottuvuuksiin,
      kun mikään ei onnistu. Tuosta hiljaisuudesta minuakin on moitittu.
      Mutta kun itse ajattelee, että ottaa itse yhteyttä kun asiat ovat paremmin.
      Ja ajattelee että todennäköisesti jo huomenna. Mutta ei ne ole silloinkaan.
      Ja depression vaan pahenee.

    • oinasnainen vm 67

      No tuosta tapahtumasta on nyt sitten muutamia viikkoja ja hiljaisuus jatkuu. Itse olen jo alkanut elämään omaa elämää. Mutta se mitä tuossa en kertonut, oli se että kuvioissa oli myös pieni tyttäreni, joka nyt kyselee että koska nähdään "ko ihminen"? Ärsyttää kun ei voi selittää, että miksi ei voi nähdä. No aika tekee tehtävänsä, toivottavasti. Nyt vaan itse yritän selittää jotain syytä.

      Tuo kun sinä sanoit, pian lähteväsi toisiin ulottuvuuksiin.... toivottavasti on vain rapujen omaa kieltä, ei sitä miten minä sen suorasukaisena oinaana käsitän. Sillä nimittäin satutat varmasti montaa vaikka et ehkä itse siihen usko. Itselläni ollut todella rankka elämä, mutta silti uskon, että aina jossain vaiheessa tulee parempia aikoja. Tylsää olisi jos aina olisi tasaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe