Heippa.
Menin kylvämään viisi pussillista kehäkukkia pirun tiheään, n.2cm rivivälillä, ja n.1cm taimivälillä... pystynkö tekemään enää mitään??? Tarkoitus oli kasvattaa syyshäihin omat kukkaset. Voinko esim. koulia taimia, ja siirtää kukkamaalle reilummin välein? tarviiko tosiaan väli olla 25cmx25cm?
kEHÄKUKKA
kEHÄHÄHÄ
1
173
Vastaukset
- tipitii..
noniin. siis onko ne siulla purkissa vai maassa? suosittelisin harvennusta, ei ne oikein muuten jaksa kunnolla kasvaa. osa taimista ainakin kuolee, jos et niitä itse harvenna/kouli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901137- 501129
Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171010- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet44759Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112748Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n63691- 11672
- 38599
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70581