Onko vaiko eikö ?

Tässä mietin olenko raskaana, kuten moni muukin. Alavatsassa on nipistelyä/painon tunnetta, pahaa oloa esiintyy päivisin ja illalla. Rinnat ei arista. Alavatsa kipu ei ole samanlaista, kuin menkkojen aikaan (pari kertaa ollut todella kivuliaat kuukautiset mihin ei ole auttanut kuin vahva särkylääke).
Testiä en ole vielä tehnyt, tällä viikolla pitäisi tehdä.
Luin tuolta, että jos luulee olevansa raskaana, niin luulee tuntevansa olevansa raskaana ja tuntee oireita.
Itse en siis toivo olevani raskaana, elämäntilanne nyt vähän hankala, mutta aborttia en olisi valmis tekemään (periaatesyyt).
Onko kenellekään hyviä vinkkejä ? Onko kenellekään tuntunut samoja "oireita" raskauden aikana vai liekkö vaan vähän pitempi aikaiset kuukautiskivut (tosin silloin koskee koko vatsaan, eikä alavatsaan eikä ole oksettavaa oloa).
Kiitos jos joku viitsii vastata jotain :)

6

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ja tietenkin tuntuu, että vähän väliä joutuu juoksemaan vessassa, vaikka en mielestäni ole juonut normaalia enempää.

• egöhjetkl

Hyvin tavallisia oireita, voi merkitä vaikka mitä muutakin kuin raskautta. Selvyyden saat tosiaan sillä testillä.

• Ei ole ennen tälläisiä "oireita" ollut ja jännittää tehdä testiä.
      Tänään jos kaupunkiin pääsee niin käydä ostamassa.
      Pari kertaa mitä olen epäillyt olevani raskaana (ei ollut oireita, mutta kuukautiset myöhässä pari päivää) mutta nytten on sitten noita oireita.
      Eli testin ostoon ja jännittämään..!

• Jännittäjä!!!

Kerrohan kuin kävi!

• -

Testi näytti miinusta (onni/harmi) ja vatsaa nipistelee edelleen ja pahaa oloa pukkaa. Täytyy tehdä parin päivän päästä uudelleen, että mitä sitten näyttää.
      Noo, näillä eväillä eteenpäin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      108
      3643
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      19
      2602
    3. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      120
      2289
    4. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      6
      2193
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      1924
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      36
      1586
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1046
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      960
    9. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      71
      919
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      867
    Aihe