Tässä mietin olenko raskaana, kuten moni muukin. Alavatsassa on nipistelyä/painon tunnetta, pahaa oloa esiintyy päivisin ja illalla. Rinnat ei arista. Alavatsa kipu ei ole samanlaista, kuin menkkojen aikaan (pari kertaa ollut todella kivuliaat kuukautiset mihin ei ole auttanut kuin vahva särkylääke).
Testiä en ole vielä tehnyt, tällä viikolla pitäisi tehdä.
Luin tuolta, että jos luulee olevansa raskaana, niin luulee tuntevansa olevansa raskaana ja tuntee oireita.
Itse en siis toivo olevani raskaana, elämäntilanne nyt vähän hankala, mutta aborttia en olisi valmis tekemään (periaatesyyt).
Onko kenellekään hyviä vinkkejä ? Onko kenellekään tuntunut samoja "oireita" raskauden aikana vai liekkö vaan vähän pitempi aikaiset kuukautiskivut (tosin silloin koskee koko vatsaan, eikä alavatsaan eikä ole oksettavaa oloa).
Kiitos jos joku viitsii vastata jotain :)
Onko vaiko eikö ?
6
165
Vastaukset
Niin ja tietenkin tuntuu, että vähän väliä joutuu juoksemaan vessassa, vaikka en mielestäni ole juonut normaalia enempää.
- egöhjetkl
Hyvin tavallisia oireita, voi merkitä vaikka mitä muutakin kuin raskautta. Selvyyden saat tosiaan sillä testillä.
Ei ole ennen tälläisiä "oireita" ollut ja jännittää tehdä testiä.
Tänään jos kaupunkiin pääsee niin käydä ostamassa.
Pari kertaa mitä olen epäillyt olevani raskaana (ei ollut oireita, mutta kuukautiset myöhässä pari päivää) mutta nytten on sitten noita oireita.
Eli testin ostoon ja jännittämään..!- Jännittäjä!!!
Kerrohan kuin kävi!
- -
Testi näytti miinusta (onni/harmi) ja vatsaa nipistelee edelleen ja pahaa oloa pukkaa. Täytyy tehdä parin päivän päästä uudelleen, että mitä sitten näyttää.
Noo, näillä eväillä eteenpäin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1156727Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3726146Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam454468Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123875Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723627Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112836Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272524Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni262356Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221856Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181654