Efexor

Efeksoria vai ei

Uusi yritys oikeassa paikassa..

Käytetäänkö Efexoria paljon adhd:ssa? Minulle sitä määrättiin kesän ajaksi, kun syksyllä vasta päästään kunnolla tekemään tutkimuksia, mutta nyt jo on vahva epäily kyseisestä tilasta. Olen kuullut niin ääripäissä olevia kommentteja siitä, ettei tiedä aloittaisiko vai ei.

3

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapintyar84

      Jaa, Efexoria.... Siis vähän itse olen hämmentynyt, kun olen aikaisemmin kuullut sitä käytettävän masennuslääkkeenä ja itsekkin sitä masennukseen nuorempana söin. Enkä kyllä ole kuullut sitä adhd:ssa aikaisemmin käytettävän..

      Muiden mielipiteitä ei kuitenkaan kannata liikaa kuunnella kyseisestä lääkkeestä, kun kerta sen lääkäri on määrännyt niin hän varmaan on tiennyt mitä tekee.. Ei sitä oikeen kannata kuunnella muiden kokemuksia niin kamalan paljon, kun lääkkeen vaikutus sivuvaikutuksineen on yksilökohtaista.
      Kokeilemallahan se sitten selviää sopiiko se juuri sinulle.

    • Ap.
    • harmiadd

      Efexor on enemmän masennuslääke. Olen itse ollut masennuspotilaana jo pitkään, syöttivät minulla aikoinaan kyseistä lääkettä, olo tuli tosi kurjaksi, ei ollut enää oma itsensä.

      Nyt kun olen vihdoinkin ottanut niskasta kiinni ja sanonut, että tahdon päästä neurologille ja tutkimaan, jos minulla onkin ADD (en ole päässyt yhtään koulua lävitse sitten 9 luokan, en osaa keskittyä kouluun enkä yhtään mihinkään. Takana on 5 eri koulua josta kaikki keskeytyneet)

      Eivät kuitenkaan tehneet lähetettä neurologille ja yrittivät juuri tunkea tuota Efexoria uudelleen lääkelistaan. Harmittaa, etteivät ota tosissaan ja mielellään pumppaavat naaman täyteen masentavia ja psykoosilääkkeitä, vaikka niistä ei tähän asti ole ollut mitään apua, pelkästään negatiivisia vaikutuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe