Psori ja kainalot

Kirvelyä ja kutinaa!

Oisko mitään hyvää vinkkiä millä helpottaa kun prsoria tullu kainaloon??
Lääkkeenä on daivonex mutta jostain kumman syystä ei oikeen auta samanlailla kuin muihin läikkiin.
Jos pikkasenkin kainalot rikki niin perusrasvat kirvelee niin pirusti.
Ja kutiseekin..

7

1064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talkkari_
      • ap

        Kiitos, talkki helpottaa hetkeksi. Ehkä hikoilu vaan pahentaa..

        Vauvojen sinkki voide ei tehonnu, iho niin rikki että pelkkä rasvaus kirveli.
        Talvella oli sama ongelma, dödöä ei voinut käyttää kuin työpäivinä. Silloin pesu ja öljy helpottivat. Ihotumakin katosi nyt vaan palasi takaisin. Taitaa hiki vaan pahentaa asiaa :(


      • Kipsinkanssa
        ap kirjoitti:

        Kiitos, talkki helpottaa hetkeksi. Ehkä hikoilu vaan pahentaa..

        Vauvojen sinkki voide ei tehonnu, iho niin rikki että pelkkä rasvaus kirveli.
        Talvella oli sama ongelma, dödöä ei voinut käyttää kuin työpäivinä. Silloin pesu ja öljy helpottivat. Ihotumakin katosi nyt vaan palasi takaisin. Taitaa hiki vaan pahentaa asiaa :(

        Kysy ihotautilääkäriltä Protopic voidetta.minulla se auttoi taipeisiin kun kortisoni ei auttanut enää.


    • pätkä54

      Mulla psoriasis tullu myös rintojen alle.Olen kokeillut talkkia,mutta auttaa vain hetkellisesti.Mieto kortisonivoide kokeilussa,saa nähdä toimiiko.Rintaliivejä en voi pitää koska iho menee heti rikki ja hautuu.Siispä pitää olla aluspaita linjalla.Psori vaivaa myös jaloissa ja kyynärpäässä.

      • Mariaa83

        Minulla käytössä kainaloihin, rintojen alle, kasvoihin ja alapään psoriin pevisone niminen rasva. Reseptilääke.


    • Nivelpsori.

      Sain diprosalic-rasvaa/voidetta, auttaa selkä-, kyynär- ja käsi-ihottumaan. On muuten paljon halvempaa kuin daivobet. -No ei ruvet ole vielä hävinneet, mutta sitä hilsettä kasvaa paljon vähemmän.....

    • pätkä54

      Pitääpä pyytää resepti tota pevisonea.Mulla Daivobet hoitovana rasvana.Liian voimakas laitettavaksi rintojen alle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe