Irtisanoudun kaikesta palstalla olevasta väännöstä, mikä homesairauden aiheuttaa, mikä ei.
Minulle ei ole tuttuja syyt, vaan oireet, jonka takia en voi väittää mitään.
En kuulu mihinkään kuppikuntaan täällä enkä voi nuoleskella ketään.
IRTISANOUDUN
8
91
Vastaukset
- Sorry Vertti-Eetu, sorry Homeherkkä...
Jatkakaa mutapainianne, jos huvittaa.- vertti-eetu
OK. Nythän tässä keskustelu alkaa vihdoinkin kääntymään oikealle tielle ja voimme unohtaa "mutapainin". Vielä kun selvittää tuo Toxtesti-porukka miten ne myrkyt pyydystetään ja minkälaisella "mittatikulla" määrät ynnätään.
Viitearvot oikealle tolalle. Jokainen sairas on oma juttunsa ja kahta samanlaista tapausta tuskin on ja se pitäisi ottaa myös huomioon kun kosteusvauriorakennuksessa sairastellaan ja oireillaan sekä niiden syitä etsitään "miksi".
Kaksi plus kaksi on aina neljä mutta toksinen myrkyllisyys ei ole jokaisen sairastuneen kohdalla yhtä helppoa ynnätä.
Kukaan ei "paini mutaa yksin". Jos joku haluaa siten, niin siitä vaan.
Sekö olisi pelastus jos näiltä palstoilta poistuisin.
- vertti-eetu
Kaikki meni "naisten" mielestä nappiin siihen asti kuin minä ja Pekka kerrottiin epäilymme kosteusvauriorakennusten myrkyistä, mutta heti kun tuli tieto, että Homeherkkä# on kertonut myrkyistä jo 2006, niin minut vertti-eetu leimattiin "naisten nujertajaksi". Onkohan nyt kaikki tällä palstalla ok.
Vaikea aina ymmärtää tätä kaikkea. Naiset painivat yleensä keskenään "mutapainia". Miesten olen nähnyt selvittelevän välejään "luuvitosilla".- Homeherkkä#
vertti-eetu27.6.2011 19:08
" Kaikki meni "naisten" mielestä nappiin siihen asti kuin MINÄ JA PEKKA kerrottiin epäilymme kosteusvauriorakennusten myrkyistä,..."
Kosteusvauriokoulualtistuneen Pekkasi, altistusaika elokuu 2000- maaliskuu 2001, tt-lääkäri totesi Pekan verenpaineen olevan niin korkea maaliskuussa 2001, että passitti Pekan sairasuslomalle kevätlukukauden loppuun asti, jonka jälkeen hän sai työttömyyskorvausta. Kun kuntatyönantaja ei uusinut hänen pätkätyösuhdettaan, niin työttömyyskorvauksella olo jatkui (Lähde SK 8.12.2006)..
No joko olet kaverisi Pekan kanssa saanut selville aiheuttiko Pekan verenpaineen home- vai M S-S:sän bakteerimyrkyt? "Kaikki meni 'naisten' mielestä nappiin siihen asti kuin minä ja Pekka kerrottiin epäilymme kosteusvauriorakennusten myrkyistä, mutta heti kun tuli tieto, että Homeherkkä# on kertonut myrkyistä jo 2006, niin minut vertti-eetu leimattiin 'naisten nujertajaksi'."
- Juu, sorry vaan, että asenne näkyy ja kuuluu. Muttei savua ilman tulta. Olet haukkunut esimerkiksi useampaan kertaan täällä joitain miehiäkin "naisiksi". Ihan tyypillistähän vaan sovinisteille pitää naisia huonompina ja röyhistellä omaa rintaansa kuin jokin riikinkukko.
"Onkohan nyt kaikki tällä palstalla ok."
- Ei todellakaan antaessasi ymmärtää joidenkin miesten olevan "naisia" vaan.- vertti-eetu
sanasinko kirjoitti:
"Kaikki meni 'naisten' mielestä nappiin siihen asti kuin minä ja Pekka kerrottiin epäilymme kosteusvauriorakennusten myrkyistä, mutta heti kun tuli tieto, että Homeherkkä# on kertonut myrkyistä jo 2006, niin minut vertti-eetu leimattiin 'naisten nujertajaksi'."
- Juu, sorry vaan, että asenne näkyy ja kuuluu. Muttei savua ilman tulta. Olet haukkunut esimerkiksi useampaan kertaan täällä joitain miehiäkin "naisiksi". Ihan tyypillistähän vaan sovinisteille pitää naisia huonompina ja röyhistellä omaa rintaansa kuin jokin riikinkukko.
"Onkohan nyt kaikki tällä palstalla ok."
- Ei todellakaan antaessasi ymmärtää joidenkin miesten olevan "naisia" vaan.Vedit nyt väärästä narusta. En pidä naisia yhtään huonompina kuin miehiä esim. Mirja Salkinoja-Salonen on "huippuosaaja" samoin on pari naislääkäriä alallaan jotka ovat olleet tukeni ja ovat sitä vieläkin ja ilman heidän apuaan olisin antanut jo periksi aikoja sitten. Sinä Sanasinko ja Homeherkkä# olette rakkaita kohtalontovereita ja teidän kanssanne ei tätä maalimaa paranneta vielä kolmestaan. Pitää olla paljon enemmän porukkaa joilla on varaa sanoa, mistä todella on kysymys kun kosteusvauriorakennuksessa sairastuu.
Siksi annan tukeni Homepakolaiset r.y. Ihmettelen vaan sitäkin miksi Homeherkkä# mollaa kauttani myös heitä.
"antaessasi ymmärtää joidenkin miesten olevan "naisia" vaan"
Tuo ei pidä paikkaansa, mutta olen kuullut pahempiakin väitteitä jos vastustaja on joutunut puheissaan ja teoissaan "selkä seinää vasten".
Meidän eripurahan johtui ainoastaan siitä, että aloin puolustamaan miehiä kun lyttäsit kaikki meidät samanlaisiksi kuin mitä kokemasi pettymykset olivat.
Siinä taisi mennä silloin insinöörit ja sutenöörit tavallisten pulliaisten kanssa samasta pöntöstä alas kun olit oikein vauhdissa.
Silloin sanoin senkin, että kaikki miehet eivät ole pahoja. Minä ole tarpeen mukaan jos joku teistä naisista vetää liikaa kotiinpäin. Homeherkkä# on vetänyt liiankin kanssa ja kauttani yrittänyt kaiken aikaa kampittaa M. S-S ja R.S. Se ei ole enää edes vitsikästä.
Jokainen joka näissä homeongelmissa "vähättelee, vääristelee tai valehtelee" on samalla viivalla oli nainen tai mies. Käyttäkää sellaisia nimimerkkejä mistä selviää "sukupuoli" niin ei tarvitse siitäkään enää sen jälkeen kenenkään vääristellä kenelle vastaan vähättelyistänne.
Olen roikkunut tällä palstalla ainoastaan sen vuoksi, ettei tästä osiosta tulisi pelkästään "naisten" valloittama juorupalsta. Ja , että on muitakin vaihtoehtoja epäillä sairastuneensa kosteusvauriorakennuksissa kuin, allergia ja astma.
Tästä selviää, että lain mukaan muitakin vaihtoehtoja on olemassa.
"KKO: Homealtistus ammattitauti
(Päivitetty 10:18)
Homealtistusten aiheuttamat sairaudet on korvattava ammattitautina. Näin toteaa Korkein oikeus tänään antamassaan ennakkopäätöksessä. Kyseessä on ensimmäinen homeen aiheuttamien sairauksien korvaamista koskeva korvauspäätös.
Kiuruveteläinen opettaja oli työskennellyt yli 10 vuotta homekoulussa ja sairastunut. Vakuutusoikeus oli kumonnut korvaushakemuksen, koska sairautta ei oltu todettu.
Korkein oikeus katsoi, että päänsärky, ympärivuotinen nuha, iho-ongelmat, silmätulehdus ja hengenahdistus olivat nimenomaan homeen aiheuttamia.
(MTV3)
Siis homeen aiheuttamia. Siihen kuuluu paljon vaihtoehtoja mikä on kaiken aiheuttanut myös Homeherkkä# ja minun mainitsemat "erilaiset myrkylliset lajit".
Heittäkää tuokin sitten "tikalla" kuten kaikki muukin kun kyse on "homesairauksista".
Hysteriaako tämä kaikki vaan onkin?
Tämäkin vai:
”eli rakennus itse itsessään tuotti noita sieni-itiöitä ilman ulkosienialtistustakin.
Ja tuotti jopa myrkyllisiä lajeja”. Kirjoittanut joku Homeherkkä 2006.
Eikä sekoittanut juttuihinsa M. S-S eikä ketään toistakaan uraauurtavaa työtä tekevää huippuosaajaa..
- Homeherkkä#
IRTISANOUDUN
sanasinko 27.6.2011 16:00
" Irtisanoudun kaikesta palstalla olevasta väännöstä, mikä homesairauden aiheuttaa, mikä ei."
No mutta sanasinko. Älä nyt minun ja vertti-eetun leikittelystä suutu.
Kyllähän jokainen suomalainen, paitsi vertti-eetu ja äkki-ilmestynyt AlveoliittiAlli, jo tietää, että ensin pitää allergisoitua homeille ennenkuin sairastuu jo vuonna 1938 ammattitautilaissamme mainitltuihin homesairauksiin, tai ensin pitää allergisoitua sädesienille ennenkuin sairastuu ammattitautilaissamme mainittuihin sädesienisairauksiin, jotka sairaudet ovat samoja kuin homesairaudet, jota allergisoivien MAAPERÄMIKROBIEN luetteloa voi jatkaa yksittäisten ns. kosteusvaurio- eli MAAPERÄMIKROBIEN osalta kymmeniin mikrobinimikkeisiin.
Minä ja vertti-eetu käymme "mutapainia" vain siitä, että nisuiisuopetettu vertti-eetu mieltää, että VAIN JA AINOASTAAN kosteusvauriorakennusHOMEMYRKYT ja/ tai M S-S:sän BAKTEERIMYRKYT KERTYMÄLLÄ elimistöön aiheuttavat "MITÄ TAHANSA SAIRAUKSIA", vaikka lääkärit eivät ole viiteenkymmeneen vuoteen todenneet kosteusvaurioTYÖPAIKKA-altistuksesta sairastuneilla sen paremmin home- kuin M S-S:sän bakteerimyrkkyjenkään kertymistä kenenkään AMMATTITAUTITUTKITUN elimistöön puhumattakaan MYRKKYKERTYMÄsairauksista.- vertti-eetu
"Minä ja vertti-eetu käymme "mutapainia" vain siitä, että nisuiisuopetettu vertti-eetu mieltää, että VAIN JA AINOASTAAN kosteusvauriorakennusHOMEMYRKYT ja/ tai M S-S:sän BAKTEERIMYRKYT KERTYMÄLLÄ elimistöön aiheuttavat "MITÄ TAHANSA SAIRAUKSIA"
Tämähän on sitä Homeherkkä# höpöhöpöä.
En ole mitään erikoisemmin "mieltänyt" olen vaan kertonut mitä meiltä kosteusvaurioasunnoistamme on löytynyt ns. puolueettomien tutkimusten jälkeen. Olen antanut kaikilla vaihtoehdoille mahdollisuuden. Homeet, homemyrkyt, bakteerit , solumyrkyt, toksinen myrkyllisyys, ympäristömyrkyt ja nyt viimepäivinä vielä Homeherkkä risuaidan mainitsemat myrkyt. ”eli rakennus itse itsessään tuotti noita sieni-itiöitä ilman ulkosienialtistustakin. Ja tuotti jopa myrkyllisiä lajeja”. Kirjoittanut joku Homeherkkä 2006".
Minulle nyt riittääkin se, että puhumme samoista asioista sekoittamatta näihin
"leikittelyihin" ketään "huippuosaajaa" alalta. "Myrkky on myrkky kaikille".
"Homepakolaisena olen nyt ollut yhden yön ja pari päivää. Olipa mahtava homma asua puhtaassa asunnossa ilman oireita.
Täällä olivat jyrsineet ja lämmittäneet makkarin lattiaa ja joku "kapselointi" kattoon kuivuneen vesivahingon paikkeille.
Ihmettelin kun työkohdetta ei oltu eristetty muista huoneista eikä irtaimistoa oltu peitelty. Nyt on jotain silläkin puolella mitä on vaikea ymmärtää.
Täytyy ottaa yhteyttä terveysmieheen kenen vastuulla terveytemme oikeastaan on ja kysellä mitä helvettiä tää homma oikein on... Oireita tässä on kuitenkin vielä vanhaan malliin, että olikohan silmänlumetta joku vockipaskan poistoyritys.
"Leikitellään" Homeherkkä# niin kauan kuin se on terveyden kannalta mahdollista. Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157