puoliilmasia pukuja!! onko joku tilannut??

ggggggggggg

18

9175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morsian 3/2012

      Ei yhtäkkiä näy ketään kuka ois tilannut, mutta meikäläinen aikoo kokeilla! :D Kiitos vaan kun tuollaisen linkin laitoit!!

      Kihlatun kanssa selailtiin sivua eilen, ja huomattiin siellä olevan melkein kaikki puvut joita olin katsellut/etsinyt, ja Suomessa saatavuus huonohko. Lisäksi tuolla hinta vain murto-osa siitä mitä Suomessa!

      Katselemani puvut olivat tuolla n. 120-145 dollaria, joten vaikka tulisi satanenkin postikuluja tai tullimaksuja päälle niin halpahan se silti on!! Ja vaikka menisi vielä satanen siihen kun ompelija-kaverini viilaa puvun joka kohdasta sopivaksi, niin silti loppusumma halvempi kuin Suomesta ostetulla puvulla!! :D

      Joten meikäläinen aikoo kokeilla onnistuuko tilaaminen tuolta ja saapuuko puku koskaan Suomeen asti...

      Koitan muistaa tulla sitten joskus raportoimaan tänne että miten sujui! :)

    • viivanviilaaja

      Puoli-ilmaisia vai puolilimaisia kuten ensin luin?

    • M&O 9/12

      Olipa hyvä linkki! Vähän arveluttaa ulkomailta tilata, maksut sun muut jännittää, mutta jos kokeilit niin kerro ihmeessä kuinka sujui. Oli meinaan todella halpoja mekkoja verrattuna Suomen hintoihin, sopisi oikein hyvin meidän minibudjettiin!

      • Morsian 3/2012

        Tänään illalla on tarkoitus tehdä tilaus! :) Oman mekkoni lisäksi tilataan myös seremoniamestarin/juontajan mekko. Tulen sitten kertomaan miten meni. Tuotteiden saapumisessa ilmeisesti vierähtää kuukausi tai kaksikin, joten syksyyn asti täytyy jännittää sitten!

        Sen verran jo sain tietää tutuilta kyselemällä, että ainakin jotain koneenosia tms. "miestenjuttuja" tilatessa Amerikasta tulee yhteensä vajaa 10e posti/rahtikuluja ja sitten tulee Suomen arvonlisävero tms 23%. Eli mekkoni maksaa reilut 100e, ja siihen tulee se 23e veroa päälle. Plus ne postikulut. Ei kuulosta ollenkaan kalliilta vielä tässä vaiheessa! :)


    • Morsian 3/2012

      No nyt on tilaus sisällä, eilen illalla näpyteltiin. Ihan helposti hoitui itse tilaaminen, sinne vaan luottokortin numeroa ja muuta. Omiin rekisteröitymistietoihini kirjoitin kaikki muut tiedot oikein, mutta puhelinnumeroni valehtelin, kun en viitsinyt ottaa riskiä (laitoin vain että 358401231231). Rekisteröityminen ei onnistunut jos jätti puhelinnro-kohdan tyhjäksi. Jos jotain haluavat kysellä niin sähköpostillahan yhteyden saa joka tapauksessa!

      Loppusummaa tuli kahdelle mekolle noin 142e plus postikulut = ???

      Pukujen tekeminen ja toimitus kestänee vähintään kuukauden, joten pukuja odotellaan nyt ainakin elokuulle kaikessa rauhassa... Nythän on kuitenkin hääsesonki meneillään, että en huolestuisi jos ei puku tule vielä elokuussakaan. Katsellaan sitten syyskuussa jos ei ole saapunut että saapuukohan ollenkaan! :D

      Jännää!

      • öaslkjfaöskflj

        Järkevää valehdella puhelinnumero, ei taida DHL:n kaveri paljoa saada yhteyksiä. Saamatta jää puku.


    • hiihuuhii

      Kiitos linkistä, hyvännäköisiä ja hintaisia pukuja! Suunnittelen itsekin tuolta tilaamista, häät ovat ennen joulua, joten vielä ehtinee...

    • Morsian 3/2012

      No nyt sieltä tuli sähköpostiin jo ilmoitus, että PUVUT ON LÄHETETTY!!! :D

      Eli paljon nopeammin tekivät mekot kuin mitä oletin, toki kesän hääsesongin mekot on varmaan ommeltu jo keväällä... :)

      Samassa sähköpostissa oli myös tarkistusnumero, jolla tilauksen etenemistä voi seurata jossain netissä (linkki oli sähköpostissa), aion huomenna kokeilla tarkistusnumeroa että mitä siellä lukee mekoista!! :)

      Tähän mennessä siis kaikki ok, kunhan nyt vaan selviävät matkasta Suomeen, ja kunhan ei tule Suomen tullin kanssa ongelmia?!? :D

    • Gerbera G

      Hei,

      Kertokaahan, miltä mekot näyttivät valmiina. Olisi kiva saada kokemuksia siitä, uskaltaako netistä tilata.

    • Morsian 3/2012

      Uskomatonta, eilen jo tuli postista ilmoitus että paketti on Suomessa! Postin kirjeesssä ei ollut "normaalia" saapumisilmoitusta, vaan semmoinen saapumisilmoitus, että "teille on saapunut tullattava paketti" tms.

      Kirjeessä oli ohje mennä tullin sivuille ilmoittamaan paketista. Menin sitten tullin sivuille ja sinne kirjauduttiin nettipankkitunnuksilla.

      Tullin sivuille piti laittaa ensin omat tiedot ym yleistä (tällä kertaa laitoin oikean puhelinnumeroni!), ja tavarat jota paketti sisältää, ja jokaisen tavaran hinta. Näppäilin sinne sitten kaksi mekkoa hintoineen, ja paketin yhteispainon (paketin paino luki postista tulleessa ilmoituksessa). Lisäksi sinne piti laittaa paketin valmistusmaa, joka tässä tapauksessa oli Kiina (eli vaikka olikin amerikkalainen nettikauppa, niin kiinassa näköjään mekot valmistettiin, kävi ilmi kun seurasin paketin matkaa maailmalla, niin Pekingistä se tuli...).

      Sitten tiedot tallennettiin ja jäätiin odottamaan tullauspäätöstä, joka omalla kohdallani tuli jo parinkymmenen minuutin kuluttua! Tosin huomasin sen vasta tänä aamuna. Tullauspäätöksestä oli tullut ilmoitus sähköpostiini, joten eikun uudestaan tullin sivuille kirjautumaan. Siellä sitten vahvistin tullauspäätöksen, veroa tuli noin 33e, ja sen kävin nettipankilla heti maksamassa, jonka jälkeen sai tulostaa tullauspäätöksen.

      Ei siis ollut kovin vaikeaa tämä homma, ja tullin sivuilla luki maksun jälkeen että tieto on lähetetty postiin! Aion siis tänään tai huomenna ehtiä postiiin eilen saapuneen paperin ja äsken tulostamani tullauspäätöksen kanssa, ja toivottavasti saan paketin itselleni! :)

      Lopulliset mekkojen hinnat ovat tullauspäätöksessä:
      Hääpukuni 109,99e plus alv 23% eli 25,29e
      Seremoniamestarin mekko 34,58e plus alv 23% eli 7,95e.

      Postikuluja tulee ilmeisesti muutama euro vielä, mutta lopullinen paketin summa pitäisi olla noin 180e!

      Eli naurettavan halpaa, ja jos tämä näiin helppoa on (ja puku on yhtään hyvä??) niin suosittelen kaikille! :)

      Tulen kommentoimaan mekon laatua myöhemmin kun olen ehtinyt vähän sovitella.

      • Rouva O

        On ollut mielenkiintoista seurata ostoksesi etenemistä.

        Tule tosiaan kertomaan vielä millaisia mekot oikeasti ovat. Varmasti muutkin kuin minä innolla odotamme loppukuulumisia :o)


    • Morsian 3/2012

      Nonniin puku tuli aamulla kotiovelle asti "pikalähetyksenä", onneksi satuin olemaan vielä kotona! Puku oli pakattu pieneksi mytyksi muoveihin, joten todella rutussahan se on! :)

      Pukua on nyt soviteltu parin kaverin voimin (joista toinen ompelija, ja hääpukuliikkeessä töissä, eli voisi sanoa että asiantuntija!).

      Asiantuntijalta tuli kommentti, että puku ei ole ihan niin laadukasta satiinia kuin heidän hääpukuliikkeessään olevissa puvuissa, mutta minua ei moinen haittaa, ihan tarpeeksi nättiä se mun mielestä oli! :) Itse olen pukuun tyytyväinen, hintaan nähden olin odottanut pessimistisesti jotain karmeaa, mutta eipä puvussa mitään vikaa ole! :) Päinvastoin, positiivisia yllätyksiä, kuten tukevat nyörityksen lenkit, ja puvun yläosassa luita tukena, kunnon vuoratut kupit rinnoille, ym, eli rintsikoita/korsettia en taidakkaan tarvita = säästöä!! Väri oli juuri kuvittelmieni mukainen ja laahus kaunis. Alushameen joudun vielä ostaa, kun ei tuohon pukuun tyllihametta kuulu.

      Asiantuntijalta tuli kommentteja, että pukua joutuu ehkä vähän kaventaa koska nyöritys meni nyt melkein kokonaan kiinni. Lisäksi kävellessäni laahus kääntyi hieman reunoistaan niin että vuorikangas tuli näkyviin, joten laahukseen joutuu kuulemma pari pistoa käsin laittamaan että pysyy oikeinpäin kävellessä. Lisäksi pitää lisätä pukuun laahuksen kiinnitysnappi, että laahuksen saa tanssiessa ylös.

      Muuta korjattavaa ei löytynytkään sitten! :)

      Myös seremoniamestarin mekko oli kaunis, tosi helman piti olla edestä suunnilleen polvimittainen, ja hänen mekkonsa olikin nyt sitten nilkkamittainen! :D Eli samalla rahalla tuli enempi kangasta perille asti... heh... mutta itse puku oikein nätti, ja oli sopiva!

      Kaikenkaikkiaan kyllä voin suositella ulkomailta tilaamaan, ainakin tuo fashionlande toimi mielestäni oikein hyvin, eikä Suomen puolellakaan tullin kanssa tullut mitään ongelmia.

      Pitäiskö tähän nyt sitten lisätä, että "and she lived happily ever after"?!? ;)

      The End!

      • auneus

        Ihanaa kun olet viitsinyt kirjoittaa tänne kokemuksesi! Paljon paremmilla mielin selailee nyt tuota sivustoa, kun siellä tosiaan on paljon samoja pukuja kuin suomalaisillakin sivustoilla, mutta huomattavasti huokempaan hintaan! Mahtavaa, kiitos!


    • Talvihäät

      Tässä ketjussa olikin paljon hyödyllistä tietoa! :) Kiitos paljon Morsian 3/2012!

    • tj 4

      Minäkin tilasin puvun ko. osoitteesta kun piti puku saada halvalla ja nopeasti :)

      Omani maksoi noin, 120 euroa postareineen. Aika skeptinen olin asian suhteen ja varma, ettei puku koskaan tule, mutta n. 2 viikkoa tilauksesta se saapui..
      Oli juuri niin kaunis kuin kuvassakin ja istui täydellisesti (sinne kun piti mitata tarkasti kaikki mitat ja antaa pituus). Ainut miinus puvussa oli se, että viimeistely ei ollut parasta mahdollista, vaan langanpätkiä roikkui siellä täällä. Ne onneksi oli helppo poistaa..

      Puku kun on tehty Kiinassa, niin aika varma olen, että aika kertakäyttökamaa se on, eikä kannata edes kuvitella sen eteenpäin laittoa jne. mutta saanpahan edes päivän olla prinsessana :)

    • Morsian2013

      Hei, kiinnostaisi tietää oletteko tilanneet pukunne ko. sivustolta omien mittojenne mukaan vai ns. valmiskokona? Luulen, että toimitus voisi olla nopeampi jos ottaa valmiskoon, mutta mitenhän ne vastaavat suomalaisia kokoja, tai siis onko 36 mahdollisesti pieni/reilu 36? Löysin tuolta upean puvun, ja taidanpa ottaa riskin ja tilata. Ko. sivustolta löytyy pukuja, joissa free shipping, eli puvun hinnan lisäksi tulee maksettavaksi vain tullimaksu ja alv.

    • Lumikki

      Heippa :)!!
      Tilasin viime kesäksi kaverini häihin puvun ko. sivustolta. Tilauksesta paketin saamiseen kotiin saakka kesti n. 6 viikkoa, eikä minulle tullut tullimaksuja. Puvun hinta oli tosin vain n. 60 e postituskulut n. 8 e. Pariin kertaan olivat ennen puvun aloittamista yhteydessä sähköpostitse varmistaen värisävyä. Viestienvaihto oli asiallista ja asiakaspalvelu vastasi myös minun esittämiini kysymyksiin hyvin.

      Minun pukuni oli tehty mittatilauksena, jota kyllä suosittelen lämpimästi :) Sivustolle pitää tosin tilausvaiheessa ilmoittaa mitat tuumina, joten tarkkana kannattaa olla :) Lisäksi jos käyttää netistä löytyviä yksikkömuuntimia, niin kannattaa vertailla eri sivuja, sillä huomasin itse että näissä eroja :) Menen itse naimisiin helmikuussa 2013 ja aion tilata sivuilta kyllä uudelleen mutta tällä häämekon :)

    • Anonyymi

      Tilasin ja maksoin 16,10 2019 ,kaukoputken ,näyttää käyvän niin ettei kyseistä tuotetta saa ikinä ,on kestänyt jo 2viikkoa tilaus ,onko tää huijausta tälläinen netti kauppa ostelu ,mitään ei saa ,mutta maksaminen onnistuu ja väitetään että maksaminen on turvallista ,kuittia vaan en löydä mistään ,eka ja viimmeinen kerta ..widdu ..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe