Jammun akku tyhjenee.

yama535

Virago 535:sta alkoi akku tyhjentyä ajon aikana .Epäiltiin laturia ,jännitteensää-
dintä sekä jänniterelettä. Vika löytyi säätimeen menevästä johdosta ,liitin oli
hapettunut. Kannattaa lähteä tutkimaan helpoimmasta päästä!

4

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seraina

Näin kävi mullekkii viime viikolla. kesken ajon sammu ja se oli siinä. Onneks en ollu kaukana kotoa ja akkuliike lähellä. Akku vaihdettiin ja taas toimii. Menee kyllä tarkempaan syyniin. Liekkö sama syy ku sulla. Minä en kyllä tosta tekniikasta mitään ymmärrä. Viime kesänä hommasin ensimmäisen pyörän ja ompa, ompa ollu kivaa

-nainen 57v-

• Jos tunnet sähkömiehen niin mittauta paljonko tulee akkuun jännitettä moottorin
        ollessa käynnissä, se pitäisi olla 13-14 voltin välillä.Akun iän saa lyhenemään
        jättämällä akku talveksi kiinni pyörään.Talven aikana sitä pitäisi purkaa ja ladata
        sillointällöin elikkä pientä tekohengitystä.
        Näillä ilmoilla on kiva ajella vai mitä? Turvallisia kilometrejä . Muuten,isompaa pyörää tekisi jo mieli.

• vahnajammu

Tuo lataaminen vielä kiinnostaa. Mitä pitäisi olla jännitemittarin näyttö jännitteen säätimellä koneen käydessä? Mistä johdoista säätimeltä mitataan?

• .-

Akun-navoista voi mitata käydessä, edellinen sanoi jo jännitteistä. Vanha kosti on ottaa käynnissä akun-napa irti..jos käynti jatkuu, niin lataa.

jos valot kirkastuu radikaalisti kaasuttassa, on akussa vikaa, ja jos valot vilkut ym. laittaa päälle ja tyhjäkäynti hieman putoaa, se lataa , mutta akku on huono.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2835
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      95
      1079
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      921
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      885
    5. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      867
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      857
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      814
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      810
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      744
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      739
    Aihe