Jammun akku tyhjenee.

yama535

Virago 535:sta alkoi akku tyhjentyä ajon aikana .Epäiltiin laturia ,jännitteensää-
dintä sekä jänniterelettä. Vika löytyi säätimeen menevästä johdosta ,liitin oli
hapettunut. Kannattaa lähteä tutkimaan helpoimmasta päästä!

4

1024

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seraina

Näin kävi mullekkii viime viikolla. kesken ajon sammu ja se oli siinä. Onneks en ollu kaukana kotoa ja akkuliike lähellä. Akku vaihdettiin ja taas toimii. Menee kyllä tarkempaan syyniin. Liekkö sama syy ku sulla. Minä en kyllä tosta tekniikasta mitään ymmärrä. Viime kesänä hommasin ensimmäisen pyörän ja ompa, ompa ollu kivaa

-nainen 57v-

• Jos tunnet sähkömiehen niin mittauta paljonko tulee akkuun jännitettä moottorin
        ollessa käynnissä, se pitäisi olla 13-14 voltin välillä.Akun iän saa lyhenemään
        jättämällä akku talveksi kiinni pyörään.Talven aikana sitä pitäisi purkaa ja ladata
        sillointällöin elikkä pientä tekohengitystä.
        Näillä ilmoilla on kiva ajella vai mitä? Turvallisia kilometrejä . Muuten,isompaa pyörää tekisi jo mieli.

• vahnajammu

Tuo lataaminen vielä kiinnostaa. Mitä pitäisi olla jännitemittarin näyttö jännitteen säätimellä koneen käydessä? Mistä johdoista säätimeltä mitataan?

• .-

Akun-navoista voi mitata käydessä, edellinen sanoi jo jännitteistä. Vanha kosti on ottaa käynnissä akun-napa irti..jos käynti jatkuu, niin lataa.

jos valot kirkastuu radikaalisti kaasuttassa, on akussa vikaa, ja jos valot vilkut ym. laittaa päälle ja tyhjäkäynti hieman putoaa, se lataa , mutta akku on huono.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2074
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      124
      1162
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1135
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      948
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      58
      862
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      717
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      72
      693
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      687
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe