poika surffas netis; oli kuulema facebookissa kun kone alkoi sulkeutumaan ja sen jälkeen kone vain yrittää käynnistyä ja käynnistyä, noin 10 sekunttia ja sit uudestaan, eli tosi paha jumi. mikä avuksi?
kone jumissa
3
162
Vastaukset
- Pahoittelen1
Virtajohto irti. Jos ei korjaannu, on laitteistopuoli entinen.
- Tai sitten
voi olla virus, mutta kuten jo mainittiin rautapuolen vika. Käynnistyykö vikasietotilaan normaalisti ? ELi painat F8 nappia käynnistyksen aikana ja sitten vikasietotilaan. Jos käynnistyy, niin koita systeemin palautusta.
Jos yhä kiukuttelee polta itsellesi ns emergency cd ja buuttaa koneesi CD:ä
Pääset skannaamaan koneen suoraan CD:ä ja virus ei pääse sammuttamaan konettasi
Tuossa kattava lista vaihtoehdoista
http://www.raymond.cc/blog/archives/2008/12/11/13-antivirus-rescue-cds-software-compared-in-search-for-the-best-rescue-disk/ - thepelivelho
Mul on sellanen ongelma et kone kyl aukee, mut ku kirjaudun sisään niin näytössä pyöörii: kirjaudutaan sisään, eikä kone aukee. Mikä vois olla vikana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471