Keskoslapselle nimi?

Piitu29

Heipä hei. Meille syntyi Kesäkuun lopussa tyttö kahden veljen ja yhden siskon pikkusiskoksi.Olimme oikeastan jo päättänyt nimen mutta tyttö syntyi keskosena ja haluaisimme tytölle aivan erityisen kauniin nimen en tiedä miksi mutta tuntuu vain siltä ehkä siksi että tyttö selvisi kolmen keskoskaappi viikon jälkeen ja olimme niin helpottuneita että tuntui että hän on oikea lahja .

No siis Haluaisimme kauniin ja Iso sisarusten nimiin käyvän nimen , (elikkä toisessä nimessä pitäisi olla kaksi konsonanttia ja nimen pitäisi olla erikoinen)
Iso- Sisarusten nimet ovat :
Aletta Emmi Marjaana(8)
Otava Kalle Tapani(6)
Vinjami Pekka Kalevi(3)

12

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Mirella
      Melodi
      Evette
      Vanilla
      Vanessa
      Stella
      Starla
      Starlene
      Starlette
      Jasmine
      Jadessa
      Irina
      Isabella

    • jenna.

      tässä vielä muutama nimiehdotus Alettan,Otavan ja Vinjamin siskolle:)

      Palma Salli Juliaana
      Arielle Tilla Amanda
      Neonilla Titta Martina
      Saskia Henna Katariina
      Hymni Anna Selina
      Anima Helle Emilia
      Simona Maissi Ottilia
      Paloma Hetta Anniina

    • Piigu29

      Mirelle on kertakaikkiaan ihana nimi ja nimeä harkitaan vakavast.i Miehenikin on ehdottanut tuota Melodia ja sekin on ihana :)

      Neonilla Titta Martina on kiva.

      Mieheni kanssa olemme siis miettineet nimiä
      Melodi Anna Eerika ja (Eerika suvusta)
      Minja Elli Auroora ja
      Mirelle Anna Elina ja (Elina suvusta)
      Neonilla Evette Olivia
      Miltäs kuulostaa ? Lisää nimiä saa myös ehdottaa

      • mammamia36

        Melodi Anna Eerika ja (Eerika suvusta) Melodi menettelee, Anna ja Eerika kivoja
        Minja Elli Auroora Kiva
        Mirelle Anna Elina ja (Elina suvusta) ok, edellinen parempi
        Neonilla Evette Olivia Aivan hirveä kaikin puolin. Neonilla on täysin muovinen nimi ja osat neo ja nilla ovat ristiriidassa keskenmään. Neo tarkoittaa uutta ja se on maskuliini, eli sitä käytetään pojalla. Latinaksi Nea on uusi ja sitä käytetään tytöllä. Neanilla olisi oikea muoto. Mutta kaiken kaikkiaan aivan hirveä nimi härveli. Evette on rankalainen nimi joka sanotaan ivet. Olivia on ihan kaunis.

        Ehdotan

        Mariel Elle Olivia
        Meea Anna Eerika
        Nenna Lilli Leonora
        Fiona Elli Auroora


    • Primrose

      Minkä vuoden kesäkuun lopussa tyttärenne syntyi? Kolme keskoskaappiviikkoa sitten oli 7.6., mikä ei ole kesäkuun loppua.

      • hgfhgfjg

        Luulen, että kirjoittaja tarkoitti toukokuuta. Lapsus, you know, äiti on väsynyt :)


    • Iidan äiti

      Olivia olisi ihana, mutta onko liian samanlainen kuin Otava?
      Entäs Sissi onko liian erikoinen?
      Tai Helmi?
      Elli tai Amanda olisi erittäin kauniit ja sopisivat hyvin teidän lasten jatkoksi.

    • tt

      Taitaapi olla keksitty koko perhe. Suomessa kun ei ole 3-vuotiaita Vinjameita. Mutta mukavat nimet silti.

    • kyllä on

      Vaikuttaa tosiaan keksityltä, kun vauva on "syntynyt" kesäkuun lopulla, ja on nyt kesäkuun viimeisenä jo kolme viikkoa vanha.

      Vinjamin on kuitenkin saanut nimekseen v.2000-2009 viisi poikaa.


      Etunimitilasto 27.6.2011

      Vinjami Syntymävuodet Miehiä Naisia
      -1899 0 0 0
      1900-19 0 0 0
      1920-39 0 0 0
      1940-59 0 0 0
      1960-79 0 0 0
      1980-99 0 0 0
      2000-09 5 0 5
      2010 alle 5 alle 5 alle 10
      2011 0 0 0
      Yhteensä alle 10 alle 5 alle 15

    • sibyllavon

      Silmu Anni Filippa

    • Piitu29

      Anteeksi erehdyksitäni , minulla on kirjoituksissani jo kolme virhettä :( ensin tyttö syntyi toukokuussa kirjoitin vanhingossa väärän kuukauden kaksi poikani nimi Viljami ei Vinjami ja Kolme
      Viljami on neljä :)) Mutta tytön nimi on jo pätetty Melodi Inka Eerika

      Kiitos kivoista ehdotuksista kaikille, ja hyvää kesän jatkoa!

    • ihmettelijä... =0

      Nuorimmaisen nimessä ei sitten olekaan kahta konsonanttia keskellä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe