Kesän ainoa kurja homma on hoidettuna tänään, nimittäin orapihlajan leikkuu ja oksien silppuaminen.
Hoitui aika tehokkaasti kun leikattiin isolla porukalla koko kujan aidat.On vuodeksi se riesa ohi.
Tässä vähän näytiksi meidän pihan kukkaskauneutta.
http://s140.photobucket.com/albums/r4/tikkusormi/?action=view¤t=IMG_3002.jpg
Ohi on onneksi
13
176
Vastaukset
Hyvä että saitte tuon ikävän kesähomman tehtyä..just tuon leikattavuuden takia en orapihlaja-aitaa ole koskaan halunnut...niin ja toinen juttu, kun siinä on niitä piikkejä, niin koirat satuttelee herkästi itsensä...
Voi mun liljat on vasta nupulla, ei ole yksikään kukka vielä auennut...kyllä on kauniita nuo sun liljat...
Saat vaihtiksena tämän...
http://s123.photobucket.com/albums/o316/finessa/?action=view¤t=korento045.jpg- The thirdth
Hah, Minun Rakkaani nimi on Lilian!
Mikä Beibe!
Oi kun kaunis kuva.
Suurin osa liljoista on meilläkin vasta alottamassa kukintaa, ehkä viikon kuluttua aukeavat, noi mitkä nyt kukkii on saaneet vähän esikasvatusta.
Mutta mitäs tästä sanot:
http://s140.photobucket.com/albums/r4/tikkusormi/?action=view¤t=IMG_3021.jpgSikra kirjoitti:
No arvaa mitä sanon...tuli vesi kielelle, on se niin herkullisen näköinen kuva..
Oli kyllä livenäkin tosi hyvä!!
Näyttää tulevan aika paljon mansikkaa, kukkiikin vielä reippaasti.
Meillä oli kolmella sivulla muutettaessa perinteiset orapihlaja-aidat myös.
Oli päässyt sen verran huonoon kuntoon,että oli helppo ratkaisu vetää entiseksi.
Ja en kyllä ole moista pahemmin kaivannut...Sen verran mälsää se hoito ja hävitys.
Tosin melkosen kova homma oli se hävitys o_O
Nyt on kahdella puolin lauta-aitaa ja parilla verkkoaitaa.Edessä on tuijia,kuusia ja pensaita.Noit on helppoja,kun saa vapaana kasvaa.
Meillä liljoista kukkii ruskolilja,varjolilja on avautumassa.Tosin ei ole meidän kovin varjolilja,kun voi parhaiten täydessä paahteessa ja varjopaikassa kupsahti oitis.
Eikös tuo Sikran kuvassa ollut saksankurjenmiekka?Meillä on se kukkinut jo jokusen aikaa sitten (about pari viikkoa).- Myy-Pikkuinen
Mä kerran meidän tädin pihalla leikkasin orapihlaja aitaa ja ei se kivaa hommaa ollut. Onpa hieno kukka!! =)
- Voimapesä
Meillä on tilli kukassa
- just ni.
Voimapesä kirjoitti:
Meillä on tilli kukassa
ja ikkonaverhot räässä.
- nii nii just just
just ni. kirjoitti:
ja ikkonaverhot räässä.
Ja kaffit näytöllä räkätyksestä......................!
- issu56
Mun mielestä hullun idea istuttaa orapihlaja-aita. Meillähän sellainen ikuinen riesa myös on ja aina kun sen tasaa, niin tuntee käsissään mitä on tehnyt.
Tuhannesti olen yrittänyt ylipuhua isäntää, että otettaisiin tuo riesa pois ja pantaisiin muuta tilalle, mutta kun ei anna tuo periksi siinä asiassa...kuuluu kuulemma alkuperäiseen "asuun" tuo mokoma.- kovat käyttöön
Meidän on pakko laittaa taloyhtiön pihalle kun on kauttakulkijoita ihan yli omien tarpeiden........eivät tajua aidan merkitystä........no, jos piikkinen puska ajaa saman asian, paremmin, niin menköön.........
- helppo ratkaisu
kovat käyttöön kirjoitti:
Meidän on pakko laittaa taloyhtiön pihalle kun on kauttakulkijoita ihan yli omien tarpeiden........eivät tajua aidan merkitystä........no, jos piikkinen puska ajaa saman asian, paremmin, niin menköön.........
Meillä pantiin juhannusruusuista aita, kun lapsoset pienoiset ihanaiset silmäterät naapureiden pirttiviljelyksen tulokset eivät tahtoneet oppia missä raja menee ja mistä EI saa oikasta. Oppivat jo ensimmäisenä kesänä, kun juoksivat pieniin ruusunpiikkeihin. Ja enää eivät ole oikasseet ja juhannusruusu-aidanne on ihan upea eikä juur kaipaa hoitamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437