Ohi on onneksi

13

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä että saitte tuon ikävän kesähomman tehtyä..just tuon leikattavuuden takia en orapihlaja-aitaa ole koskaan halunnut...niin ja toinen juttu, kun siinä on niitä piikkejä, niin koirat satuttelee herkästi itsensä...

      Voi mun liljat on vasta nupulla, ei ole yksikään kukka vielä auennut...kyllä on kauniita nuo sun liljat...

      Saat vaihtiksena tämän...
      http://s123.photobucket.com/albums/o316/finessa/?action=view¤t=korento045.jpg

      • The thirdth

        Hah, Minun Rakkaani nimi on Lilian!
        Mikä Beibe!


      • No arvaa mitä sanon...tuli vesi kielelle, on se niin herkullisen näköinen kuva..


      • Sikra kirjoitti:

        No arvaa mitä sanon...tuli vesi kielelle, on se niin herkullisen näköinen kuva..

        Oli kyllä livenäkin tosi hyvä!!

        Näyttää tulevan aika paljon mansikkaa, kukkiikin vielä reippaasti.


    • Meillä oli kolmella sivulla muutettaessa perinteiset orapihlaja-aidat myös.
      Oli päässyt sen verran huonoon kuntoon,että oli helppo ratkaisu vetää entiseksi.
      Ja en kyllä ole moista pahemmin kaivannut...Sen verran mälsää se hoito ja hävitys.
      Tosin melkosen kova homma oli se hävitys o_O
      Nyt on kahdella puolin lauta-aitaa ja parilla verkkoaitaa.Edessä on tuijia,kuusia ja pensaita.Noit on helppoja,kun saa vapaana kasvaa.
      Meillä liljoista kukkii ruskolilja,varjolilja on avautumassa.Tosin ei ole meidän kovin varjolilja,kun voi parhaiten täydessä paahteessa ja varjopaikassa kupsahti oitis.

      Eikös tuo Sikran kuvassa ollut saksankurjenmiekka?Meillä on se kukkinut jo jokusen aikaa sitten (about pari viikkoa).

    • Myy-Pikkuinen

      Mä kerran meidän tädin pihalla leikkasin orapihlaja aitaa ja ei se kivaa hommaa ollut. Onpa hieno kukka!! =)

      • Voimapesä

        Meillä on tilli kukassa


      • just ni.
        Voimapesä kirjoitti:

        Meillä on tilli kukassa

        ja ikkonaverhot räässä.


      • nii nii just just
        just ni. kirjoitti:

        ja ikkonaverhot räässä.

        Ja kaffit näytöllä räkätyksestä......................!


    • issu56

      Mun mielestä hullun idea istuttaa orapihlaja-aita. Meillähän sellainen ikuinen riesa myös on ja aina kun sen tasaa, niin tuntee käsissään mitä on tehnyt.
      Tuhannesti olen yrittänyt ylipuhua isäntää, että otettaisiin tuo riesa pois ja pantaisiin muuta tilalle, mutta kun ei anna tuo periksi siinä asiassa...kuuluu kuulemma alkuperäiseen "asuun" tuo mokoma.

      • kovat käyttöön

        Meidän on pakko laittaa taloyhtiön pihalle kun on kauttakulkijoita ihan yli omien tarpeiden........eivät tajua aidan merkitystä........no, jos piikkinen puska ajaa saman asian, paremmin, niin menköön.........


      • helppo ratkaisu
        kovat käyttöön kirjoitti:

        Meidän on pakko laittaa taloyhtiön pihalle kun on kauttakulkijoita ihan yli omien tarpeiden........eivät tajua aidan merkitystä........no, jos piikkinen puska ajaa saman asian, paremmin, niin menköön.........

        Meillä pantiin juhannusruusuista aita, kun lapsoset pienoiset ihanaiset silmäterät naapureiden pirttiviljelyksen tulokset eivät tahtoneet oppia missä raja menee ja mistä EI saa oikasta. Oppivat jo ensimmäisenä kesänä, kun juoksivat pieniin ruusunpiikkeihin. Ja enää eivät ole oikasseet ja juhannusruusu-aidanne on ihan upea eikä juur kaipaa hoitamista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe