Ammattina astrologi.

Laila Puustinen

Tietäisikö astrologi, kuinka paljon surua hän/he/nuo kaksi ovat luonut/luoneet elämääni?
Hänellä/heillä on tietoni, hän/he näkee koko karttani, hän voi tehdä laajan tulkinnan.
Kuinka kaikki planeetat tekevät kulmiaan, tarvitaanko myös pikkuplaneetat, asteroidit, Auringon Paluun ja Kuun Paluun. Entä Chiron? Tarvitaanko tähän myös Chiron?
Tahdotteko koko hinnan suuresta tulkinnasta, vai riittääkö pienempi summa?
Toisella teistä ei ole sydäntä, mutta sinä, joka omistat sydämen, tahdotko tehdä tulkinnan? Mikä meni väärin ja miksi se meni väärin ammatissanne?

11

917

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jk

      vainnin

    • vhjvhjjvh

      Mitä jos hyväksyisit sen yksinkertainen asian että astrologia ei ole mikään tiede, vaan vain ja ainoastaan pelkkä uskomus.

      Se että menetit miehesi, ei johdu astrologiasta, vaan elämästä. Se että olet kohdannut surua, ei johdu astrologiasta, ei astrologeista, vaan elämästä.

      Elämää ei voi ennustaa kukaan, ja kaikkein viimeisimpänä ihmisiltä rahoja kusettavat huijarit, eli astrologit.

      Asia ei muutu miksikään vaikka syyttäisit vuosien ajan astrologeja. He eivät osaa ennustaa, he eivät edes ymmärrä sitä yksinkertaista asiaa että astrologia on pelkkä luuloihin perustuvaa hevonpaskaa joka ei toimi - niinkuin itsekin huomaat.

      Minä ihmettelen sitä että sinä vieläkin yrität lyödä päätäsi seinään ja anella täällä tulkintoja, kun sinulle on juuri todistettu ettei astrologia ole yhtään mitään toimivaa, vaan että se on pelkkää hevonpaskaa.

      Jatka elämääsi ja hyväksy jo se ettei astrologia toimi, eikä ole koskaan toiminut. Sen jälkeen hae välittömästi apua psykiatrian poliklinikalta, koska sitä tarvitset kun et voi päästää irti surusta ja syytät siitä sellaista tahoa joka ei ole ollut siitä koskaan vastuussa.

      Etkö ymmärrä ettei astrologiaa ole syyttä laitettu pelkkien viihdepalvelujen alle.

    • ST

      En lyö päätäni seinään.
      Laittaako joku kuoleman astrologian piikkiin, minä en laita.
      Hän, joka on kokenut astrologien pahuuden on paras astrologianvastaiseen toimintaan. Olen saanut levitettyä sitä sanomaa oman elämäni lähipiirille/sisäpiirille.
      Luultavasti teen niin koko elämäni.
      Sven Stenbergin mennessä maan uumeniin oloni/vointini muuttuu.
      En kykene ymmärtämään tahallista pahuutta. Olen terveydenalan ammattilainen.
      Surustani en ole syyttämässä ketään. Kommunikointi vieraalle on mahdotonta vastapuolien tuntematta toisiaan.
      Seuraan esimerkkiäsi, ei allekirjoitusta.

      • vhjvhjjvh

        Mutta mitä tämä on kuin anelemista?

        "Kuinka kaikki planeetat tekevät kulmiaan, tarvitaanko myös pikkuplaneetat, asteroidit, Auringon Paluun ja Kuun Paluun. Entä Chiron? Tarvitaanko tähän myös Chiron?
        Tahdotteko koko hinnan suuresta tulkinnasta, vai riittääkö pienempi summa?
        Toisella teistä ei ole sydäntä, mutta sinä, joka omistat sydämen, tahdotko tehdä tulkinnan? Mikä meni väärin ja miksi se meni väärin ammatissanne?"

        Miksi haluat tulkintaa? Miksi epäilet että "mikä meni väärin" ja "mikä meni väärin ammattissanne"

        Sinun pitäisi se jo tietää.

        Etkö vieläkään ymmärrä ettei siinä voi "mennä" mitään väärin. Se on jo alunperinkin väärää. Koko astrologia on pelkkä uskomus. Se ei ole tietoa eikä totuutta. He eivät ole voineet ennustaa tai tulkita sinulle yhtään mitään. Se on yhtä pätevää tulkintaa kuin jos he olisivat raaputtaneet jonkun tutun auton kyljestä maalia ja tulkinneet sinulle siitä.

        Miksi et päästä irti surustasi ja lopeta tuota jauhamista ja vaatimista heitä tilille kun tiedät tasan tarkkaan ettei se auta eikä muuta asioita mihinkään suuntaan.

        Kuvitteletko että kun täällä ihan oikeasti osoitat lukijoille että sinä uskot astrologiaan (koska vaadit noita kahta tilille tulkinnastaan) että silloin muka taistelet astrologiaa vastaan. Ei astrologia ole kaksi astrologia.

        Sinä ET taistele astrologiaa vastaan, sinä nimenomaan tuet sitä.

        Jos sinä haluat taistella astrologiaa vastaan, silloin lopeta sen jauhaminen miten nuo kaksi astrologia muka pilasivat sinun elämäsi tekemällä sinulle tulkinnan joka ei pitänyt paikkaansa.

        Entä mitä saat siitä että toivot toisen ihmisen kuolemaa? Etkö kykene antamaan anteeksi sitä että he ovat olleet tyhmiä ja valjastaneet elämänsä huijaukseen. HEKIN OVAT SAMAN KUSETUKSEN UHREJA jonka uhri sinäkin olet!

        Etkö ymmärrä kuinka loogisesti väärin tuo sinun suhtautumisesi asiaan on?

        Ennenkuin taistelet mitään vastaan, päästä irti surustasi ja jatka elämääsi. Minä olen tämän asian oppinut elämässä. Ellet kykene siihen itse, niin hae siihen ulkopuolista apua.

        Toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi ja en tarkoita haukkua sinua. Minä sanon tämän siksi että haluan että saat apua ja ymmärrät kuinka taistella astrologiaa vastaan. On hirvittävää katsoa kuinka sinä kärsit kun et suostu hyväksymään.


      • Anonyymi

        Törkeä syytös häiriintyneelta ihmiseltä joka ei tunne astrologiaa alkuunkaan. Sven Stenberg.


    • 21

      Olet panostanut turhaan itseäsi tänne. Elä elämääsi. Kun mies tekee väkivaltaa raskaimman kautta, en anna anteeksi.

      Mielestäni anteeksianto tulee ansaita, olen sitä mieltä.
      Toivon, kenties, pitkiä tuskia karmallista noitavaimoa seksuaalisissa pakkokeinoissa, niin kuin hän kirjoitti miehelleni.

      Sven Stenberg ei ilmoittanut hänen astrologiansa olevan ainoastaan viihdettä. Olet siis erehtynyt.

      Olen jatkanut omaa elämääni. Lepään, huokaisen, kun kuulen kuolinilmoituksen.

    • vhjvhjjvh

      Mitään et tule voittamaan ellet hyväksy ja päästä irti.

      Anteeksiantoa ei myöskään ansaita, vaan anteeksi annetaan pyyteettömästi. Anteeksianto ei ole kaupankäyntiä.

      Niin kauan kun et anna anteeksi ja hyväksy että astrologia on pelkkää viihdepalvelua, eli suomeksi sanottuna ihmisten kusettamista joka ei ole totta, niin kauan sinä pidät astrologiaa yhtä aitona asiana kuin nuo herjaamasi astrologit ja niin kauan sinä et voi taistella astrologiaa vastaan millään tasolla.

      Kypsy katkeruuteesi, mutta älä sitten enää suolla tuota paskaasi tänne sillä ilmoitan ne tästä lähin poistettavaksi ilman minkäänlaista ennakkovaroitusta tai -ilmoitusta.

      Tämä on keskustelupalsta astrologiasta, ei mikään henkilökohtainen senssi/vihapalsta tai ennustelu/tulkintapyyntöpalsta.

    • *$*

      Olet kokenut valaistumisen - Sinusta syntyi Saarnaaja.
      Saarnaamalla vallanhalusi ihmisten "pelastamiseen" toteuttaa voimantumista egossasi ja tunnet saaneen tarkoituksen elämällesi.

      Toinen vaihtoehto on olla hiljaa ja elää omaa elämäänsä.
      Mutta, siihen vaaditaan nöyryyttä.

      Psykologit kehoittavat puhumaan niin kauan, kunnes sydän on tyhjä.
      Olen terveydenalan ammatilainen. Olen hoitanut itseäni opintojeni mukaisesti, joka on yleistä terveydenhoitolinjaa noudattava.

      Astrologiaa - Pluto trine Sun menossa vielä 2012.
      Neptunus/Moon menossa.
      Jupiter erilaisilla transiiteilla menossa vielä,
      yhtymällä Aurinkoon 2.2012.

      • Xwww

        Anteeksianto ansaitaan osoittamalla katumusta. Jeesus armahti katuvaisia syntisiä. Olen uskovainen kaiken muun hyvän lisäksi, jotka tulevat Neptunukselta. Paha saa aina palkkansa muodossa tai toisessa. Skorpioni saa seen sisäisillä taisteluillaan.


      • ljhljhvjh
        Xwww kirjoitti:

        Anteeksianto ansaitaan osoittamalla katumusta. Jeesus armahti katuvaisia syntisiä. Olen uskovainen kaiken muun hyvän lisäksi, jotka tulevat Neptunukselta. Paha saa aina palkkansa muodossa tai toisessa. Skorpioni saa seen sisäisillä taisteluillaan.

        Neptunus on kaasuplaneetta. Siellä ei elä humanoideja.

        Uskovainen voit olla, sitähän ovat astrologitkin, mutta kristitty et ainakaan ole. Kristityt tietävät että astrologia on Saatanasta, samoin kuin ne "muut jotka tulevat Neptunukselta".


    • Ä O M

      On olemassa uskovaisia sekä "uskovaisia". Tunnen kristittyjä, joka käyttäytyvät Saatanallisella tavalla. Kuka heittää ensimmäisen kiven? Hyvä ihminen, vai kristitty?

      Jaksatko ulkoilla? Koita jaksaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      5213
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      246
      2133
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      415
      1950
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      58
      1401
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      92
      1327
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1083
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1049
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1013
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      992
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      74
      980
    Aihe