Vappu heilana.

Vappu Hulda.

Mietin mihin gategoriaan kirjoitelmani sopisi,sillä siinä olisi ainesta vaikka mihin.
Kerron tapahtumista mitkä tapahtuivat viime vappuna eräässä Lapin turisti keskuksessa.
Palataanpa ajassa taakse päin..Oli vapun aatto.
Siivoukset oli tehty ja lapset olivat yökylässä kavereillaan,ja ajatukseni keskittyivät iltaan ja eteenkin siihen olotilaan mikä minulla oli ollut päällä koko päivän.
Haaveilin ihanasta illasta ,sellaisesta nautinnollisesta sänkykamari painiskelustani mieheni kanssa,olin sanoinkuvaamattoman kiimassa.
Niiin kiimassa kun vaan voi olla.
Laitoin pikaisen suihkun jälkeen päälleni pitsiä ja ihmeekseni löysin kaapistani sellaisen lyhyttäkin lyhyemmän hamosen,ihan vaan mieheni kiusaksi,si´llä tiesin hänen ihailevan juuri sellaista näkymää.
Menin olohuoneeseen ja keimailin mieheni edessä silleen että pikkuhousut näkyi.
Mieheni nappasi minut lennosta kiinni ja kädet alkoi etsiä tietänsä pikkuhousuihin.
Olin kuulemma syötävän näköinen ,joista miehet vaan uneksivat ja ..
Sanot vaan kun haluat.
Saisit milloin vaan vierasta munaa jos olisit jossain sopivassa paikassa.
Haluaisitko että joku vieras mies panisi minua ,kysyin mieheltäni virne naamallani.
Tietty ,jos haluat .
Tunsin kuinka pimppi alkoi valumaan hunajaa .
Puhelin soi,annoin sen soida mieheni pyynnöstä.
Soittaja oli kuitenkin sinnikäs ja soitti heti uudestan,tyttäreni pyysi minua tuomaan joitakin tavaroitaan..oli kuulemma tärkeitä.
Keräsin pyydetyt tavarat autoon ja laitoin sopivampaa vaatetusta ylleni.
Olisit jättänyt minarin päälles ja käynyt katsomassa olisiko hotellilla sopivaa sonnia,kuulin mieheni naureskellen sanovan.
Istuin autossa ja kirosin ,olisin mielummin halunnut jatkaa kotona sitä ihanaa leikkiä.
Tekisin vaan pikaisen reissun ja veisin tavarat lapselleni ja palaisin takaisin ja ottaisin mieheltäni suuret luulot pois,soi ajatuksissani.

26

12905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vappu Hulda.

      Pääsin pakollisten kahvien jälkeen kotimatkalleni.
      Mielessäni soi mieheni sanat..ja piruus iski ajatuksiini,eteenkin kun kahvi aiheutti pissahädän.
      Istuin baaritiskille tarkoituksenani oli hetken katsella ja kiihoittaa mieltäni ,että olisin kotiin palatessani oikea kiimakissa.
      Sali oli täynnä iloisia juhlijoita,ja tietysti jouduin odottelemaan ,että saisin tilattua limukan jonka aioin tilata .
      Viereeni kiilasi täydessä seilissä oleva setä joka alkoi esittää halukkuuttaan tilata minulle bissee ja sellaista,sellaisella innokkuudella että halusin hieman siirtyä toiseen paikkaan.
      Ei hätää ,minä suojelen sinua tuollaisilta sediltä kuulin äänen vierestäni.
      Hymyilin ja kerroin itse tekeväni sen.
      Saanko kuitenkin tarjota jotain,kuulin miehen sanovan.
      Juon vaan limpparin ja lähden saunaan.
      Miniullakin olisi sauna lämmin tuossa mökillä.
      Hmm,,suoraan asiaan mietin mielessäni,mittasin ja katselin..ihan ok näköinen ..mieheni oli sittenkin oikeassa ..viisi min ja eka tarjous.
      Niin ,,voinko tarjota jotain näin vapun kunniaksi?
      Juu..ottaisin jotain limpparia.
      Eikö mitään vahvempaa näin vapun kunniaks?
      Ei ,,olen autolla liikenteessä ja minua odotellaan kotona saunaan.
      Kaduin jo sanojani ,sillä mietin että olinhan saanut jo melkein luvankin sellaiseen pieneen kivaan.
      Olisihan minullakin sauna lämmin?ja onn juomaakin vaikka mitä,lähtisit .
      Hmm..en tiedä ,pitäisi olla sellaista muodollisesti pätevää seuraa.
      Vaan silleen,että haluaisit valita.
      join limpparin ja suuntasin kulkuni veskiin,tunsin silmien seuraavann perässäni ,ja mietin jo mitä minari olis saanut aikaan.
      Pytyllä istuessani mietin mitä tekisin,olin ihan kiimassa..olin saanut sauna kutsun ,joka oli suoraan sanottua että tuu niin nain sinut.
      Nostin pikkuhousut ylös ja napitin housut,,suoristin vaatteitani ja pestessäni käsiäni katselin peiliin,,menisinkö vaan en.
      Soitan miehelle ja kysyn suoraan haluaako se oikeesti sitä mistä puhuu.
      Seisoin aulassa ja näppäilin puhelimeen mieheni numeron,,
      Niin nyt olis tarjolla sitä sonnia,annanko?
      Tietysti ,onko sillä iso?kuului miehen kommentti.
      Mistä minä tiedän,en ole kokeillut.
      Mene ja jos voit niin soita ja jätä känny auki.
      Palasin baaritiskille,ja katselin saliin..plääh..karannut ,sai kait jonkun jo iskettyä.
      Käännyin käytävälle päin ja suuntasin matkani ovelle.
      joku koputti olalle ja kysyi sainko luvan?

      • Vappu Hulda

        Saitko luvan?
        Mihin?kysyin.
        No minähän pyysin sinua saunaan,joten saitko luvan,näin kun soitit ja olin aika varma.
        Naamani oli ihann punainen,,En tiennyt mitä vastata.
        Hmm,riippuu edelleen onko muodollisesti pätevää sauna seuraa.
        Lupaaan että on valinnan varaa.
        No ,katsotaan sitten.
        Sinullahan oli auto?vaikka eihän tuonne mökille ole pitkä matka.
        Näyttäisinkö sinulle auton?tiedä vaikka saisin sinusta sitten riesan?
        Et saa,olen fiksu ja en tuppaannu jos ei ole tarvetta..olen muuten mika.
        Annika,,työnsin kättäni ,,hauska tutustua.
        Et tiedäkkään miten kivaa,kuulin mikan sanovan.
        Kävelimme autolle ja ajoimme mökin pihaan.
        Se ei ollutkaan mikään pikku kämppä.
        Vau ,,aika nätti,katselin silmät soikeana.
        Ei se ole minun ,vaan vuokrattu sellainen.
        Menimme sisään ja mika herrasmiehen elkein otti takin minulta ja kumartui ottamaan saappaita jaloistani.
        Tunsin taas tuon polttavan katseen n,tosin ihan pimpin korkeudella,ja tunsin kuinka pillusta valui hunajaa pikkareille.
        Ajatuksissani kiitin että olin käynyt pikaisesti suihkussa ja laittanut mustaa pitsiä päälleni.
        Kädet alkoivat aukaista farkkujen nappia auki.
        Saanhan?kuulin mikan kysyvän.?
        Saat ..
        Farkut oli pian mytyssä lattialla,,ja painoin mikan pään pikkarien peittämän kummun päälle ja huokaisin.
        Tuoksuu ihanasti naiselle,kuulin mikan sanovan.
        Minut nostettiin tuvan pöydälle ja pikkuhousut saivat väistyä ja tunsin kuinka kieli alkoi tehdä hyvää pimpilläni.
        Levitin jalkojani ja mika levitti toisella kädellä pimppiä ja toisella piti jalasta kiinni ja piti huolen ettenn pystynyt sulkemaan tietä pimpilleni.
        En olis edes halunnut.
        Oven suunnasta alkoi kuulua ääntä ja ovea aukaistiin..
        Olin paniikissa,,apuaaa..mitä ihmettä.
        Pillu valui hunajaa entistä enemmän ja yritin peittää alastomuuttani.
        Onnekseni en ollut riisunut vielä paitaani pois.
        Mika piti minut paikallani ,en pystynyt kun käden laittamaan pimppini peitoksi.
        Ei me tällaisesta sovittu ,katselin tulijoiden suuntaan,kahteen nuoreen mieheen.
        Heiii,täällä jo naidaan täyttä päätä ja meidät on unhoitettu kokonaan.
        Katselin mikaan kysyvästi..
        Halusit sitä muodollisesti pätevää ja olisi ollut suorastaan väärin jos en sitä olis sinulle suonut.
        Tuo pidempi on arska ja tuo lyhyt on jukka ja tässä on meidän ihana vappu hulda.
        Arska käveli suoraan viereeni ja painoi huulet huulilleni ja pussas oikein kunnolla..ja jukka painoi päänsä haaroihini ja kiusasi pillua oikein kunnolla.
        Hei hei ..hillitkää hetkeksi..ensiksi vaatteet pois ja riviin.
        Hetken kuluttua edessäni seisoi kolme miestä ilman vaatteita,,ja ,,ja .
        Katsoin jukan seisovaa kullia,,ei hyvä jumala tuo on ihan hillitön huokaisin.
        Tiesinhän että kyllä se muodollisesti päteväkin löytyy ,mutta kait mekin saadaan ,kuulin mikan sanovan.
        Saatte saatte,,niin kauan kun jaksatte..
        Lupaukset sitte pidetään ,jukka virnisti.


      • Vappu Hulda
        Vappu Hulda kirjoitti:

        Saitko luvan?
        Mihin?kysyin.
        No minähän pyysin sinua saunaan,joten saitko luvan,näin kun soitit ja olin aika varma.
        Naamani oli ihann punainen,,En tiennyt mitä vastata.
        Hmm,riippuu edelleen onko muodollisesti pätevää sauna seuraa.
        Lupaaan että on valinnan varaa.
        No ,katsotaan sitten.
        Sinullahan oli auto?vaikka eihän tuonne mökille ole pitkä matka.
        Näyttäisinkö sinulle auton?tiedä vaikka saisin sinusta sitten riesan?
        Et saa,olen fiksu ja en tuppaannu jos ei ole tarvetta..olen muuten mika.
        Annika,,työnsin kättäni ,,hauska tutustua.
        Et tiedäkkään miten kivaa,kuulin mikan sanovan.
        Kävelimme autolle ja ajoimme mökin pihaan.
        Se ei ollutkaan mikään pikku kämppä.
        Vau ,,aika nätti,katselin silmät soikeana.
        Ei se ole minun ,vaan vuokrattu sellainen.
        Menimme sisään ja mika herrasmiehen elkein otti takin minulta ja kumartui ottamaan saappaita jaloistani.
        Tunsin taas tuon polttavan katseen n,tosin ihan pimpin korkeudella,ja tunsin kuinka pillusta valui hunajaa pikkareille.
        Ajatuksissani kiitin että olin käynyt pikaisesti suihkussa ja laittanut mustaa pitsiä päälleni.
        Kädet alkoivat aukaista farkkujen nappia auki.
        Saanhan?kuulin mikan kysyvän.?
        Saat ..
        Farkut oli pian mytyssä lattialla,,ja painoin mikan pään pikkarien peittämän kummun päälle ja huokaisin.
        Tuoksuu ihanasti naiselle,kuulin mikan sanovan.
        Minut nostettiin tuvan pöydälle ja pikkuhousut saivat väistyä ja tunsin kuinka kieli alkoi tehdä hyvää pimpilläni.
        Levitin jalkojani ja mika levitti toisella kädellä pimppiä ja toisella piti jalasta kiinni ja piti huolen ettenn pystynyt sulkemaan tietä pimpilleni.
        En olis edes halunnut.
        Oven suunnasta alkoi kuulua ääntä ja ovea aukaistiin..
        Olin paniikissa,,apuaaa..mitä ihmettä.
        Pillu valui hunajaa entistä enemmän ja yritin peittää alastomuuttani.
        Onnekseni en ollut riisunut vielä paitaani pois.
        Mika piti minut paikallani ,en pystynyt kun käden laittamaan pimppini peitoksi.
        Ei me tällaisesta sovittu ,katselin tulijoiden suuntaan,kahteen nuoreen mieheen.
        Heiii,täällä jo naidaan täyttä päätä ja meidät on unhoitettu kokonaan.
        Katselin mikaan kysyvästi..
        Halusit sitä muodollisesti pätevää ja olisi ollut suorastaan väärin jos en sitä olis sinulle suonut.
        Tuo pidempi on arska ja tuo lyhyt on jukka ja tässä on meidän ihana vappu hulda.
        Arska käveli suoraan viereeni ja painoi huulet huulilleni ja pussas oikein kunnolla..ja jukka painoi päänsä haaroihini ja kiusasi pillua oikein kunnolla.
        Hei hei ..hillitkää hetkeksi..ensiksi vaatteet pois ja riviin.
        Hetken kuluttua edessäni seisoi kolme miestä ilman vaatteita,,ja ,,ja .
        Katsoin jukan seisovaa kullia,,ei hyvä jumala tuo on ihan hillitön huokaisin.
        Tiesinhän että kyllä se muodollisesti päteväkin löytyy ,mutta kait mekin saadaan ,kuulin mikan sanovan.
        Saatte saatte,,niin kauan kun jaksatte..
        Lupaukset sitte pidetään ,jukka virnisti.

        Siinn istuin pöydän päässä hölmistyneenä,kolme miestä kullit tanassa.
        Menetin paidan ja rintsikat,ja minut painettiin pöydälle makaamaan jalat koukussa.
        Jukka painoi päänsä haaroihini ja huokaili että kuinka valuin hunajaa.
        Hetken nuoltuaan nousi ylemmäs ja sovitteli kaluaan pillun huulille.
        Puhelin soi,,arvasin että se oli mieheni.
        Anna mika puhelin sieltä housujen taskusta.
        Hengitykseni oli kiihtynyt kun vastasin,,hei muru..juu sinne päin,,ehkä kohta ..
        sellainen sopiva..soitan kun pystyn nyt pakko jatkaa.
        Jukan kulli oli juuri menossa sisään,se leikitteli reijjällä ja mieleni teki huutaa .
        Peppu teki tahdottomia nainti liikkeitä ja yritti saada kullia syvemmälle.
        Ota suuhun kuulin ,kuulin jukan pyytävän.
        Katselin suurta elintä ihan läheltä, se tuoksui ihan sille ,mutta otin sen kuitenkin suuhuni.
        Siltä se maistuikin vaan imin nuppia kiihkeästi.
        Parkaisin kun jukka työnsi pohjaan ja jäi siihen ..pillu supisteli ja lypsi siitintä.
        En pystynyt muuta kuin levittää kaksin käsin peppua kun jukka alkoi työntelyt pillussani,ja hetken kuluttua kun jukka pääsi vauhtiin alkoi kuulua litinää nytkytysten tahtiin.
        En pystynyt imemään kullia samaan aikaan ,vaan kiima oli niin valtava että oli pakko keskittyä yksistään siihen.
        Tunsin kuinka jukan kulli koveni ,ja koveni..et sitten siemennä minua vielä..annat muillekkin mahdollisuuden oikeaan pilluun ,sain sanottua huohottaen.
        En kestä enää jukka ilmoitti ja sain mikan siittimen suoraan lennossa pilluuni.
        Rytmin vaihdos teki ihanaa,ja uusi siitin teki ihan erissä paikoin herkkää.
        Eikä mennyt kuin hetki kun arska sai vuoron reijjälläni..
        Haukoin henkeä kuin kala kuivalla maalla,oli onni että pillu oli liukas sillä ..
        Sillä kun arska hitaasti sovitti kulliaan pillun huulille ..
        Haluilin pääni yläpuolella olevaa puhelintani..ja sainn sen käteeni..
        viimeksi soitetut ,,ja mieheni numero..painoin vihreää luuria"
        Kuulin vielä mieheni vastaavan ..muuta en kuullut ,kun arska painoi siittimen sisääni.
        Voihkin ja vikisin..sätkin ja potkin..pillussa tuntui kaikkia tuntemuksia ja tuntui että kusisin alleni.
        Hetken kuluttua arska alkoi keinuttaa lanteitaan ja siitin teki ihanaa pimpissäni.
        Sitten se alkoi..ainakin vartin mies takoi pilluuni ihan surutta ,,ja en voinut muutakun pitää peppuani auki ja keinuttaa lanteita.
        Se oli sitä kun naista naidaan ..tunsin kuinka pillussa supisteli ja orkku oli vääjäämättä tulossa.
        Arska vetäytyi päältäni ja jukka jatkoi.


      • Vappu Hulda
        Vappu Hulda kirjoitti:

        Siinn istuin pöydän päässä hölmistyneenä,kolme miestä kullit tanassa.
        Menetin paidan ja rintsikat,ja minut painettiin pöydälle makaamaan jalat koukussa.
        Jukka painoi päänsä haaroihini ja huokaili että kuinka valuin hunajaa.
        Hetken nuoltuaan nousi ylemmäs ja sovitteli kaluaan pillun huulille.
        Puhelin soi,,arvasin että se oli mieheni.
        Anna mika puhelin sieltä housujen taskusta.
        Hengitykseni oli kiihtynyt kun vastasin,,hei muru..juu sinne päin,,ehkä kohta ..
        sellainen sopiva..soitan kun pystyn nyt pakko jatkaa.
        Jukan kulli oli juuri menossa sisään,se leikitteli reijjällä ja mieleni teki huutaa .
        Peppu teki tahdottomia nainti liikkeitä ja yritti saada kullia syvemmälle.
        Ota suuhun kuulin ,kuulin jukan pyytävän.
        Katselin suurta elintä ihan läheltä, se tuoksui ihan sille ,mutta otin sen kuitenkin suuhuni.
        Siltä se maistuikin vaan imin nuppia kiihkeästi.
        Parkaisin kun jukka työnsi pohjaan ja jäi siihen ..pillu supisteli ja lypsi siitintä.
        En pystynyt muuta kuin levittää kaksin käsin peppua kun jukka alkoi työntelyt pillussani,ja hetken kuluttua kun jukka pääsi vauhtiin alkoi kuulua litinää nytkytysten tahtiin.
        En pystynyt imemään kullia samaan aikaan ,vaan kiima oli niin valtava että oli pakko keskittyä yksistään siihen.
        Tunsin kuinka jukan kulli koveni ,ja koveni..et sitten siemennä minua vielä..annat muillekkin mahdollisuuden oikeaan pilluun ,sain sanottua huohottaen.
        En kestä enää jukka ilmoitti ja sain mikan siittimen suoraan lennossa pilluuni.
        Rytmin vaihdos teki ihanaa,ja uusi siitin teki ihan erissä paikoin herkkää.
        Eikä mennyt kuin hetki kun arska sai vuoron reijjälläni..
        Haukoin henkeä kuin kala kuivalla maalla,oli onni että pillu oli liukas sillä ..
        Sillä kun arska hitaasti sovitti kulliaan pillun huulille ..
        Haluilin pääni yläpuolella olevaa puhelintani..ja sainn sen käteeni..
        viimeksi soitetut ,,ja mieheni numero..painoin vihreää luuria"
        Kuulin vielä mieheni vastaavan ..muuta en kuullut ,kun arska painoi siittimen sisääni.
        Voihkin ja vikisin..sätkin ja potkin..pillussa tuntui kaikkia tuntemuksia ja tuntui että kusisin alleni.
        Hetken kuluttua arska alkoi keinuttaa lanteitaan ja siitin teki ihanaa pimpissäni.
        Sitten se alkoi..ainakin vartin mies takoi pilluuni ihan surutta ,,ja en voinut muutakun pitää peppuani auki ja keinuttaa lanteita.
        Se oli sitä kun naista naidaan ..tunsin kuinka pillussa supisteli ja orkku oli vääjäämättä tulossa.
        Arska vetäytyi päältäni ja jukka jatkoi.

        Polte vaan lisääntyi kun jukka alkoi polkemisen,innolla ja aika nopealla poljennolla..kymmenen minuuttia ja huokailin että siemennä..tunsin kuinka jukan kulli kovettui entisestään ja työnnöt alkoi olla tahdottomia.
        Oli hyvä että olimme mökissä eikä vaikka hotelli huoneessa sillä olisimme takuulla aiheuttaneet pahennusta.
        Enkä takuulla olis pystynyt olemaan hiljaa.
        Jukka ilmoitti että kohta tulee..nai minut naiiiii..jukka voihki ja laski koko lastin sisääni.
        Lisää ,,antakaa lisää.
        Mika nousi päälleni ,pyyhittyään hieman pillusta valuvaa siemeniä pikkuhousuillani.
        En saanut vielä orkkua vaan,mutta lähellä se oli.
        Mikan poljento oli myös aika kiihkeää ja ihailin kuinka hyvä kuntoisia pojat olivat.
        pillu oli jo herkkä ja turvoksissa,,ja siemenet lisäsivät liukkautta.
        Vartin kuluttua mikalle kävi samoin ,,kulli kovettui ja karjahtaen sain toisen lastin sisään saamatta itse orkkua.
        Oli sellainen uskomaton olo,,
        Arska pyyhki pilluani pikkuhousuilla ihmetellen kuinka paljon sieltä valuu.
        Asetteli siittimen pillulle ja työntyi kerralla koko mitaltaan sisääni..
        Parkaisin voi vittu..
        sitten se alkoi..minua ei koskaan ole naitu sillä lailla.
        Jalkani väsyivät ja mika ja jukka pitivät niistä kiinni arskan pumpatessa pillua.
        En ennen ollut tuollaista mieskuntoa tavannut,kullia tuli tauotta koko ajan..
        Välillä hän pyöritti lantoioitaan ja hämmensi peppuani ja jatkoi nytkytystä.
        ainakin vartti meni ja tunsin poltetta pimpissä.
        Samassa tunsin sormet räpläämässä pilluhuulia,,silloin se alkoi..
        Tärisin ja vikisin Pimppi supisteli ja huusin voi vittu mulla tulee..
        lopeta ..lopeta en pysty enää.
        Vielä muutama työntö..pillu litisi työntöjen mukaan,,
        Eiiiiiiiiiii..mulla tulee kusi älä enää..vaan arska vaan työntyi pilluuni ..
        En voinut mitään takapuoli nytkähteli ja pillusta valui ja nyyhkytin ja ulisin..
        Se oli liikaa arskallekkin ,kulli ruiskutti pimpin täyteen siemeniä..
        Vittu ,,se kusi alleen ,näitkö.
        Sanoin arskalle että älä nouse..
        Pakko jos imet pillullas noin ,,mulla tulee kohta lisää.


      • Vappu Hulda
        Vappu Hulda kirjoitti:

        Polte vaan lisääntyi kun jukka alkoi polkemisen,innolla ja aika nopealla poljennolla..kymmenen minuuttia ja huokailin että siemennä..tunsin kuinka jukan kulli kovettui entisestään ja työnnöt alkoi olla tahdottomia.
        Oli hyvä että olimme mökissä eikä vaikka hotelli huoneessa sillä olisimme takuulla aiheuttaneet pahennusta.
        Enkä takuulla olis pystynyt olemaan hiljaa.
        Jukka ilmoitti että kohta tulee..nai minut naiiiii..jukka voihki ja laski koko lastin sisääni.
        Lisää ,,antakaa lisää.
        Mika nousi päälleni ,pyyhittyään hieman pillusta valuvaa siemeniä pikkuhousuillani.
        En saanut vielä orkkua vaan,mutta lähellä se oli.
        Mikan poljento oli myös aika kiihkeää ja ihailin kuinka hyvä kuntoisia pojat olivat.
        pillu oli jo herkkä ja turvoksissa,,ja siemenet lisäsivät liukkautta.
        Vartin kuluttua mikalle kävi samoin ,,kulli kovettui ja karjahtaen sain toisen lastin sisään saamatta itse orkkua.
        Oli sellainen uskomaton olo,,
        Arska pyyhki pilluani pikkuhousuilla ihmetellen kuinka paljon sieltä valuu.
        Asetteli siittimen pillulle ja työntyi kerralla koko mitaltaan sisääni..
        Parkaisin voi vittu..
        sitten se alkoi..minua ei koskaan ole naitu sillä lailla.
        Jalkani väsyivät ja mika ja jukka pitivät niistä kiinni arskan pumpatessa pillua.
        En ennen ollut tuollaista mieskuntoa tavannut,kullia tuli tauotta koko ajan..
        Välillä hän pyöritti lantoioitaan ja hämmensi peppuani ja jatkoi nytkytystä.
        ainakin vartti meni ja tunsin poltetta pimpissä.
        Samassa tunsin sormet räpläämässä pilluhuulia,,silloin se alkoi..
        Tärisin ja vikisin Pimppi supisteli ja huusin voi vittu mulla tulee..
        lopeta ..lopeta en pysty enää.
        Vielä muutama työntö..pillu litisi työntöjen mukaan,,
        Eiiiiiiiiiii..mulla tulee kusi älä enää..vaan arska vaan työntyi pilluuni ..
        En voinut mitään takapuoli nytkähteli ja pillusta valui ja nyyhkytin ja ulisin..
        Se oli liikaa arskallekkin ,kulli ruiskutti pimpin täyteen siemeniä..
        Vittu ,,se kusi alleen ,näitkö.
        Sanoin arskalle että älä nouse..
        Pakko jos imet pillullas noin ,,mulla tulee kohta lisää.

        Mitä tuo on ,kuulin jukan ihmettelevän?
        MeidänHulda skruittas kuulin mikan sanovan.
        Muistin puhelimen ja kuuntelin kuinka raskas hengitys kuului toisesta päästä.
        Menee vielä hetki ..et sitte runkkaa siellä.
        Olet sinä aikamoinen leidi ,miten ihmeessä miehes antaa sinun tehdä näin ,kysyi mika.
        Hän rakastaa minua niin paljon että haluaa minulle hyvää.
        Ja meiltä sinä sitä saat.
        Milloinkas minä sen saunan saan?
        Ihan milloin haluat?
        Nyt olisi se punaviini lasillinen aika jees..sanoin.
        Leidille mitä hän haluaa.
        Sain lasillisen punaviiniä ja kolmella kulauksella lasi oli tyhjänä..oliskos lisää?
        Oletteko muuten kuulleet mitä punaviini saa naisessa aikaan? kysyin pojilta.
        Ei tiedetä?kuului kuin yhdestä suusta.
        Se saa naisen oikeasti kiimaan.
        Sinä kyllä tarvi olet muutenkin kiimassa.
        Mutta nyt saunaan.
        Saunoimme kiltisti ..mutta pesuhuomeessa pillu pestiin perusteellisesti ja jopa nuoltiinkin ennen pesua hetkisen.
        Sitten se alkoi..Arska nosti minut kullin varaan ja alkoi naimaan minua seinää vastaan,se oli uutta minulle..ihanaa.
        Kääntö toisin päin ja sain jukan kullin peppua tökkimään,hieman saippuaa ja kulli oli kakkosessa.
        Viekää minut vuoteelle ja antakaa mulle tuplaa,,voihkin.
        Pikaisen suihkun jälkeen minut oli kuivattu pyyhkeellä ja arska kantoi minua vuoteelle..hän saettui alle ja minä seivästin itseni tuolla ihanan isolla kullilla.
        Arska veti minut itseään vasten ja käski minun pyllistää pojille että ne pääsisivät pyllyyn.
        Jukka yritti saada siitintä menemään sisään,mutta tyskaantui kun se vaan muljasi reijjällä..
        Mika tuli taakseni ja komensi mminua pitämään peppua paikallaan.
        Tunsin kuinka siitin tökki pyllynreikää ja sitten..sulkijalihas antoi periksi ja tunsin pienoista kipua kun siitin meni kakkoseen..
        Hetken olimme vaan paikallaan.


      • Vappu Hulda
        Vappu Hulda kirjoitti:

        Mitä tuo on ,kuulin jukan ihmettelevän?
        MeidänHulda skruittas kuulin mikan sanovan.
        Muistin puhelimen ja kuuntelin kuinka raskas hengitys kuului toisesta päästä.
        Menee vielä hetki ..et sitte runkkaa siellä.
        Olet sinä aikamoinen leidi ,miten ihmeessä miehes antaa sinun tehdä näin ,kysyi mika.
        Hän rakastaa minua niin paljon että haluaa minulle hyvää.
        Ja meiltä sinä sitä saat.
        Milloinkas minä sen saunan saan?
        Ihan milloin haluat?
        Nyt olisi se punaviini lasillinen aika jees..sanoin.
        Leidille mitä hän haluaa.
        Sain lasillisen punaviiniä ja kolmella kulauksella lasi oli tyhjänä..oliskos lisää?
        Oletteko muuten kuulleet mitä punaviini saa naisessa aikaan? kysyin pojilta.
        Ei tiedetä?kuului kuin yhdestä suusta.
        Se saa naisen oikeasti kiimaan.
        Sinä kyllä tarvi olet muutenkin kiimassa.
        Mutta nyt saunaan.
        Saunoimme kiltisti ..mutta pesuhuomeessa pillu pestiin perusteellisesti ja jopa nuoltiinkin ennen pesua hetkisen.
        Sitten se alkoi..Arska nosti minut kullin varaan ja alkoi naimaan minua seinää vastaan,se oli uutta minulle..ihanaa.
        Kääntö toisin päin ja sain jukan kullin peppua tökkimään,hieman saippuaa ja kulli oli kakkosessa.
        Viekää minut vuoteelle ja antakaa mulle tuplaa,,voihkin.
        Pikaisen suihkun jälkeen minut oli kuivattu pyyhkeellä ja arska kantoi minua vuoteelle..hän saettui alle ja minä seivästin itseni tuolla ihanan isolla kullilla.
        Arska veti minut itseään vasten ja käski minun pyllistää pojille että ne pääsisivät pyllyyn.
        Jukka yritti saada siitintä menemään sisään,mutta tyskaantui kun se vaan muljasi reijjällä..
        Mika tuli taakseni ja komensi mminua pitämään peppua paikallaan.
        Tunsin kuinka siitin tökki pyllynreikää ja sitten..sulkijalihas antoi periksi ja tunsin pienoista kipua kun siitin meni kakkoseen..
        Hetken olimme vaan paikallaan.

        Arska alkoi liikkumaan allani ja sai sellaisen tunteen aikaanettei sellaista voi sanoin kuvata,se oli kipua ja hyvää oloa samaan aikaan ja kipukin oli nannaa.
        Hitaasti mikakin liikkui pepussani,ja hetken kuluttua se oli sellaista huohotusta ja voihketta että takuulla kuului mökin pihalle asti kuinka naista pidettiin hyvänä.
        Sain orkun juuri ennen kun mika laski toiset siemenet minuun ,,mutta nyt kakkoseen.
        Mikan noustessa pois jukka kiipesi selkääni ja nyt siitin meni kakkoseen ongelmitta..on tämä muuten uskomatonta katsottavaa sivusta katsottuna.
        Mika nylkytti minua peppuun ja minulla teki hyvää,,niin hyvää että sain orkun ja samalla arskalla ruiskahti pilluun.
        Mika piti lantioista kiinni ja nylkytti..ja rajusti..ja tyhjäsi pussinsa minun pyllyyn.
        Painauduin arskaa vasten ja peppu teki vieläkin tahdottomia liikkeitä.
        En halunnut nousta ja suuteelin arskaa .
        Hetken päästä muistin ,vitsi olis pitänyt soittaa.
        Kelle ?
        Miehelleni,,hänen olisi pitänyt kuulla tuo.
        Noo..kyllä se kuuli.
        Mika oli soittanut ja laittanut puhelimen lähelle .
        Otin puhelimen ja ..Moiii..Vieläkö?Kuulostaako yhtä kivalle mitä tämä oikeesti on?Menee vielä hetki ..juu sain molempiin reikiin.on iso yksi.Tulen kohta ,et sitte runkkaa.
        Kuulitteko?En ole kuulemma saanut vielä tarpeeksi.
        No jos noin on niin astutaan leidi.
        Mulla ei taida enää tulla ,sanoi arska.
        Mutta meillä tulee ilmoitti mika.
        Istuimme vuoteella ja mika silitti minun reisiä japeppua...ja huomasin kuinka sillä alkoi seisomaan.
        Mun pitäis mennä kohta omaankin saunaan ,mutta jos otettai sellainen pika kierros.
        Mistä asennosta te haluaisitte?
        Mika ilmoitti että ehdottomasti nainen alla ja jukka halusi takaa päin..
        arska halusi minut mahaleen ja sitten päälle.
        Menin kontalleen vuoteelle ja heilutin peppua kutsuvasti.
        Katsokaa pojat tuota?En ole ikinä nähnyt mitään noin hyvää.
        Jukka vatkas heppiään ja asetteli sitä pilluun..ensin huulille,ja kun se alkoi työntymään sisälle voihkaisin ja tarjosin peppua pystympään.
        On pikkaisen arka ,,sori.
        Ei mitään ,minä siemennän sinut kuitenkin.
        Se oli aika pitkä astunta,pelkäsin ettei jukalla ruiskahtaisi ollenkaan.
        Vaan turhaan,karjahtaen pillu siemennettiin .
        Ilman mitään leikkejä mika käänsi minut selälleen ja koukisti jalat olkapäilleen ja alkoi työntää kullia sisään.
        Kuului ihanaa litinää kun mikan isot pussit läiskähtäen iski peppuuni .
        Minun oli pakko pyytää että mika laskis jalat vapaaksi ,sillä teki kipeää kun siitin meni liian syvälle.
        Vartti ja minut astuttiin taas.
        Arska odotti malttamattomana että mika nousisi pois pillultani ja antaisi hänelle tilaa .
        Minut käännettiin mahalleni ja arska tuli hajareisin päälleni.
        Jukka ohjasi siitintä pilluuni,joka löysi vaivatta tiensä sisään.
        Pohjaan päästyään hän jäi makaamaan päälleni ,teki tosi ihanaa.
        Tälläista siis on olla naitu nainen voihkaisin,astu minut ,,nai minut ,,ota minut niin kuin oikea mies vaan voi ottaa..siemennä mminut.
        tunsin pillun tuoksun ja kuuntelin miehen ähinää ja puhinaa kun hän nai.
        siitä ei meinannut tulla lainkaan loppua..olin kuin pumpattava barbara arskan alla,,köyristin selkääni että peppu olis kunnolla pantavissa.
        Eii juma mikä perse..minun on pakko kohta siementää.
        Haukoin jo henkeä ties monennenko kerran..mulla tulee siemennäääää.
        lantiot nytkähtelivät vastakkain..ja vapisin..jälleen siemenet.
        Arska veti vieläkin puoliseisokissa olevan siittimenn pois pillusta,ja päästi minut kierähtämään selälleni.


      • Vappu Hulda
        Vappu Hulda kirjoitti:

        Arska alkoi liikkumaan allani ja sai sellaisen tunteen aikaanettei sellaista voi sanoin kuvata,se oli kipua ja hyvää oloa samaan aikaan ja kipukin oli nannaa.
        Hitaasti mikakin liikkui pepussani,ja hetken kuluttua se oli sellaista huohotusta ja voihketta että takuulla kuului mökin pihalle asti kuinka naista pidettiin hyvänä.
        Sain orkun juuri ennen kun mika laski toiset siemenet minuun ,,mutta nyt kakkoseen.
        Mikan noustessa pois jukka kiipesi selkääni ja nyt siitin meni kakkoseen ongelmitta..on tämä muuten uskomatonta katsottavaa sivusta katsottuna.
        Mika nylkytti minua peppuun ja minulla teki hyvää,,niin hyvää että sain orkun ja samalla arskalla ruiskahti pilluun.
        Mika piti lantioista kiinni ja nylkytti..ja rajusti..ja tyhjäsi pussinsa minun pyllyyn.
        Painauduin arskaa vasten ja peppu teki vieläkin tahdottomia liikkeitä.
        En halunnut nousta ja suuteelin arskaa .
        Hetken päästä muistin ,vitsi olis pitänyt soittaa.
        Kelle ?
        Miehelleni,,hänen olisi pitänyt kuulla tuo.
        Noo..kyllä se kuuli.
        Mika oli soittanut ja laittanut puhelimen lähelle .
        Otin puhelimen ja ..Moiii..Vieläkö?Kuulostaako yhtä kivalle mitä tämä oikeesti on?Menee vielä hetki ..juu sain molempiin reikiin.on iso yksi.Tulen kohta ,et sitte runkkaa.
        Kuulitteko?En ole kuulemma saanut vielä tarpeeksi.
        No jos noin on niin astutaan leidi.
        Mulla ei taida enää tulla ,sanoi arska.
        Mutta meillä tulee ilmoitti mika.
        Istuimme vuoteella ja mika silitti minun reisiä japeppua...ja huomasin kuinka sillä alkoi seisomaan.
        Mun pitäis mennä kohta omaankin saunaan ,mutta jos otettai sellainen pika kierros.
        Mistä asennosta te haluaisitte?
        Mika ilmoitti että ehdottomasti nainen alla ja jukka halusi takaa päin..
        arska halusi minut mahaleen ja sitten päälle.
        Menin kontalleen vuoteelle ja heilutin peppua kutsuvasti.
        Katsokaa pojat tuota?En ole ikinä nähnyt mitään noin hyvää.
        Jukka vatkas heppiään ja asetteli sitä pilluun..ensin huulille,ja kun se alkoi työntymään sisälle voihkaisin ja tarjosin peppua pystympään.
        On pikkaisen arka ,,sori.
        Ei mitään ,minä siemennän sinut kuitenkin.
        Se oli aika pitkä astunta,pelkäsin ettei jukalla ruiskahtaisi ollenkaan.
        Vaan turhaan,karjahtaen pillu siemennettiin .
        Ilman mitään leikkejä mika käänsi minut selälleen ja koukisti jalat olkapäilleen ja alkoi työntää kullia sisään.
        Kuului ihanaa litinää kun mikan isot pussit läiskähtäen iski peppuuni .
        Minun oli pakko pyytää että mika laskis jalat vapaaksi ,sillä teki kipeää kun siitin meni liian syvälle.
        Vartti ja minut astuttiin taas.
        Arska odotti malttamattomana että mika nousisi pois pillultani ja antaisi hänelle tilaa .
        Minut käännettiin mahalleni ja arska tuli hajareisin päälleni.
        Jukka ohjasi siitintä pilluuni,joka löysi vaivatta tiensä sisään.
        Pohjaan päästyään hän jäi makaamaan päälleni ,teki tosi ihanaa.
        Tälläista siis on olla naitu nainen voihkaisin,astu minut ,,nai minut ,,ota minut niin kuin oikea mies vaan voi ottaa..siemennä mminut.
        tunsin pillun tuoksun ja kuuntelin miehen ähinää ja puhinaa kun hän nai.
        siitä ei meinannut tulla lainkaan loppua..olin kuin pumpattava barbara arskan alla,,köyristin selkääni että peppu olis kunnolla pantavissa.
        Eii juma mikä perse..minun on pakko kohta siementää.
        Haukoin jo henkeä ties monennenko kerran..mulla tulee siemennäääää.
        lantiot nytkähtelivät vastakkain..ja vapisin..jälleen siemenet.
        Arska veti vieläkin puoliseisokissa olevan siittimenn pois pillusta,ja päästi minut kierähtämään selälleni.

        Kokeilin sormellani pillua,se oli herkkä kosketuksella ja valui tahmeaa nestettä.
        Kaikki kolme tuijjottivat hurmioituneena sormen liikettä.
        Haluaako joku vielä?
        Takuulla mutta ei ihan heti,mutta mennään saunaan ja jatketaan.
        Minun on pakko mennä kotiin saunaan ,mutta ehkä joskus otetaan uudestaan jos haluatte..olette te sen verran hyviä..hymyilin.
        Etkö käy edes pesulla?kysyi mika.
        Minut pestään kotona takuulla erittäin perusteellisesti..tiedän sen.
        Sain pikkuhousut jalkaani ,tosin aika ,sanoisinko käytettynä.
        Mika halusi ne itselleen ,mutta lupasin sille uudet ,nyt laitan nämä jalkaani.
        Rintsikatkin puettiin päälle,tosin pikkuhousut olivat puolitangossa ja kädet olivat levottomana.
        Sain takin ja farkut ,ja varovasti menin autolle ja lähdin ajamaan kotiin.
        Soitin kotiin ja sanoin että olisin pesun tarpeessa,sanoin että kerron kotona,en voi nyt puhua.
        Mies soitti kolme kertaa ,ennen kuin olin kotona ,vaan en vastannut.
        Varovasti kävellen menin sisälle ,missä mieheni odotti punaviini lasin
        kanssa.
        Kerro .
        Niin mistä kiusottelin.
        Millaista se oli ja oliko niitä kaksi?
        Olihan se jotain sanoin kuvaamatonta,ja ei niitä ollu kahta.
        Olihan ,noin ainakin kuulin puhelimessa.
        Niitä oli kolme ,ja yhdellä oli tosi järkyn kokoinen,minut astuttiin.
        Mutta nyt minun on päästävä pesulle ,hymyilin...ja nousin.
        Sauna on lämmin,olen odottanut.
        Kuka saunasta on puhunut,ja aloin riisua farkkuja.
        Katselin miehen hölmistynyttä ilmettä,otin märjät pikkuhousut pois jalasta ja heitin ne miehelleni.
        Voi helvetti nämähän on...
        Niin on minut siemennettiin ,juurihan sanoin.
        Otin kädestä kiinni ja vein hölmistyneen mieheni makkariin.
        Nooo..vaatteet pois ja makuulle vuoteelle ja heti.
        Hetkessä mies oli kun kiltti poika..kyljellään ja katseli suu auki minun peppua.
        Selälleen,,ja kiipesin hänen naaman päälle hajareisin,ja käskin nuolla.
        Tunsin varovaisen nuolaisun pillulla..ei kun kunnolla,ja sormi pilluun ja suu auki.
        Se haisee ..
        Niin pitääkin.
        Tunsin kuinka sormi meni arkaan pilluun..jännitin tahtomattani pillulihaksilla.
        kun sormi oli syvällä rentoutin lihaksia ja pillusta lorahti jotain.
        Kuulin miehen köhivän,,hitto sinähän kuset siemeniä.
        No ei ne miehet turhaan minua astuneet,pakko oli antaa siementää.
        Tunsin kuinka kiima alkoi taas nousta ja halusin kullia.
        Nai minua kulta ,,nai.
        Huokaisten mies jätti pillun nuolennan ja käänsi minut alleen.
        Kävi vielä kun varmistaakseen että pillu oli puhdas,nuolemassa.
        Nousi päälleni ja sovitti munaa pilluun..kiusasi huulilla .
        Nai kunnolla,olen jo esileikit leikkinyt ,haluan nyt hyvää.
        Rakastelimme sinä yönä,emme naineet.
        Olin väsynyt mutta siitä huolimatta himot veivät matkassaan..
        Rakastelimme monta kertaa ,ja sain sinä yönä vielä kahdet siemenet,ja aamusta vielä kolmannet.
        Sitten oli viikon paussi ettei pilluun halunnut mitään.
        Nyt olis jo uusinnan aika.


    • Vappu Hulda

      Puhelin soi kun mieheni nuoli arkaa pillua .
      Hamusin housujani ja katsoin ihmeissäni puhelinta,siinä luki Huldan Mika.
      Vastasin ,,
      moiii..juuri tulin kotiin ja mies pesee pimpsaa teidän kermasta.
      En usko kuulin mikan sanovan.
      Mistä muute,,ei kun miten saitte minun puhelin numeron.
      Sori..mutta emme ole häiriköitä,ja muutenkin fiksuja.
      Silloin kun naimme tuplana laitoin sinulle puhelin numeron ja otin omaani sinun,,ja kun katsot galleriaa saat näyttää miehellesi jotain mielenkiintoista.
      olin hiljaa..
      Lopetin puhelun siihen,ja katsoin galleriasta viimeisen videon.
      Mieheni katseli ihmeissään minua kun katsoin suu auki videota.
      arska nai siinä minun pillua ja jukka junttas patukkaa kakkoseen.
      Ja minä huusin suoraa huutoa.
      Tuntui älyttömälle katsoa itseään tuollaisessa tilanteessa.
      Katsoimme videon kahteen kertaan mieheni kanssa.
      Soitin mikalle.
      Noo?
      Eihän niitä vain ole muita videoita?
      Ei ole ,se oli vaan sinulle ja miehellesi palkkioksi.Muuten jos haluat voisit tulla käymään huomenna,tai oikeammin tänään vaikka miehesi kanssa.
      Minä ja jukka lähdetään huomen illalla mutta arska on muutaman päivän.
      En usko että pillu kestää,huomenna viel.
      Mutta kuitenkin,muista että milloin vaan haluat niin saat ihan mitä haluat.
      Soitat vaan.
      Kiitti mika,,,sanoin hiljaa.
      Seuraavana päivänä ei ollut sellaista halua ,mutta parin päivän päästä olin taas kiimassa.
      Puhuimme mieheni kanssa ja hän sanoi että jos on tilaisuus niin se käytetään.
      Mikalta sain arskan kännyn numeron ja kolmen tunnin päästä arska riisui minun pikkuhousujani pois..mustaa pitsiä.
      Ja se patukka ei sopinut edelleenkään kokonaan suuhuni ,,mutta pimppiin se upposi.

      • Syvä huokaus.

        Miksei minun kohdalle käy koskaan tuollainen flaksi.
        Olis mahtavaa edes kerran elämässään päästä tuollaiseen touhuun.


      • LappifaniN.

        Tämä taitaa olla totta ,ainakin toden tuntuista.
        En ole koskaan päässyt kimpaan ,mutta tuota lukiessa taidan ainakin antautua jos kohdalle sattuu.


      • Pete 25

        Ihana kertomus.
        Onko sinulla lisää samanlaisia kokemuksia?
        Saitko miehet vielä kokeillaa uudemman kerran kun mitä tuossa kerroit?


    • theboy96

      saaanx mä

      • Hard Cock halleluja

        Olen seuraavana jonossa.


      • Vappu Hulda

        Moii.
        Hmm..ehkä jos olet muodollisesti pätevä,niin voitaisiin koe sovitus tehdä.


      • Vappu Hulda

        Voisin harkita jos tuut näytille.


      • Ihastunut.
        Vappu Hulda kirjoitti:

        Moii.
        Hmm..ehkä jos olet muodollisesti pätevä,niin voitaisiin koe sovitus tehdä.

        25v ja muodollisesti pätevä ,ilmoittautuu myös jonoon.
        Pystyn ryhmä työskentelyyn.


    • For you......

      Tässä olisi muodollisesti pätevä. 190cm 90kg: Otan sinut 100% päästä varpaisiin. Ota yhteyttä [email protected] niin sovitaan jatko..

    • poijjat

      Täällä olis kolmen nuoren miehen ryhmä valmiina kokeilemaan millainen kisuli siellä on.
      Olemme kahden viikon päästä ruskaretkellä Levillä.
      Mökki varattuna ja sauna lämpenee jo.

      • Vappu Hulda

        Oletteko muodollisesti päteviä?
        Miten löydän teidät?


    • suikkeliini

      Tosi kiihottava! Harmi kun itelle satu samankaltaista tilannetta.. ainoastaan yhden kerran olen kokeillut kimppaa; mieheni ja hänen kaverinsa kanssa. Kolmea olen aina halunnut!

    • VappuFani.

      mites on?vappu on taas pian .Tuletko viettämään vappua uudestaan?;)
      Tiedät varmaan kuka.

      • Wauwau

        Ihana stoori, täss vaan niin turhautuneena/ vittuuntuneena näitä lukee. Avokki ei edes nykäse mua. Tsiisus


      • Anonyymi

        Me pantiin Vappuna kahden kollin kanssa Vapun aattona eilen


    • Oskari Käki

      Jos nainen on syötävän hyvän näköinen, niin onko hän silloin suuhun pantavan näköinen???

      • Vappu Hulda

        Moikka nuoret miehet.
        Vappu kohta ,ja haussa pari kestävää nuorta ,muodollisesti pätevää miestä .
        Leikki paikkana levi tai ruka.


      • kohonent
        Vappu Hulda kirjoitti:

        Moikka nuoret miehet.
        Vappu kohta ,ja haussa pari kestävää nuorta ,muodollisesti pätevää miestä .
        Leikki paikkana levi tai ruka.

        moi tässä olis 26v mies valmiina olen 175.70 urheilullinen ja hyvä varustus ruskeat hiukset otas yht jos haluat tietää lisää. sähköposti olis tuo [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1798
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1188
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      56
      1036
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      68
      910
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe