Hei,
olen ollut 2 vuotta kunnassa töissä 1-3 kk työsuhteissa tekemässä samaa työtä, välillä kokoaikaisena, välillä osa-aikaisena. Lisäksi minulla on lausunto, että olen työvoimapoliittisessa muuntokoulutuksessa (jossa opinnot onkin edistyneet työn ohessa, minut valittiin koska olen työttömyysuhan alla). Osa-aikaisuuden ajalta olen saanut myös sovitellun päivärahan ja ylläpitokorvauksen.
Kysymys, jos haluan nyt jäädä pois tästä työstä seuraavan määräaikaisuuden loppuessa, tuleeko minulle karenssi? Uusi esimies on niin hankala, että luultavasti heti soittelee työkkäriin. Ehkä olisi mahdollisuus taas parin kuukauden osa-aikatyöhön. Ongelmana on 1) työssä jaksaminen heikkoa pomon kanssa, 2) työnantaja on sanonut etten saa koulupäiviä vapaaksi (ja työvoimapol.koulutuksessahan on pakko olla paikalla) 3) olen ollut viimeisen vuoden aikana paljon täysipäiväisenä, joten nyt olisi isompi ansiosidonnainen päiväraha, kuin jos olisi vähän aikaa osa-aikaisena ja hakisin sen sitten.
Uskallanko kieltäytyä mahdollisesta jatkosta? (ja jatkaisin täysipäiväisesti työoimapol. koulutuksessa)
Määräaikainen työsuhde, työvoimapol.koulutus jne
jonskuti
0
193
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897239- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092413
- 412362
- 1232256
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292169Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 401829