Hei,
olen ollut 2 vuotta kunnassa töissä 1-3 kk työsuhteissa tekemässä samaa työtä, välillä kokoaikaisena, välillä osa-aikaisena. Lisäksi minulla on lausunto, että olen työvoimapoliittisessa muuntokoulutuksessa (jossa opinnot onkin edistyneet työn ohessa, minut valittiin koska olen työttömyysuhan alla). Osa-aikaisuuden ajalta olen saanut myös sovitellun päivärahan ja ylläpitokorvauksen.
Kysymys, jos haluan nyt jäädä pois tästä työstä seuraavan määräaikaisuuden loppuessa, tuleeko minulle karenssi? Uusi esimies on niin hankala, että luultavasti heti soittelee työkkäriin. Ehkä olisi mahdollisuus taas parin kuukauden osa-aikatyöhön. Ongelmana on 1) työssä jaksaminen heikkoa pomon kanssa, 2) työnantaja on sanonut etten saa koulupäiviä vapaaksi (ja työvoimapol.koulutuksessahan on pakko olla paikalla) 3) olen ollut viimeisen vuoden aikana paljon täysipäiväisenä, joten nyt olisi isompi ansiosidonnainen päiväraha, kuin jos olisi vähän aikaa osa-aikaisena ja hakisin sen sitten.
Uskallanko kieltäytyä mahdollisesta jatkosta? (ja jatkaisin täysipäiväisesti työoimapol. koulutuksessa)
Määräaikainen työsuhde, työvoimapol.koulutus jne
jonskuti
0
201
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512