Kynsisieni

Lääkkeen etsijä

Minulla on kynsisieni ja lääkäri ei suostunut antamaan lääkekuuria.
Maksa kuulemma rasittuu suotta ja ei ole takeita että lääkekuuri auttaa.
Sienestä ei kuulemma ole mitään haittaa. Haluaisin kuitenkin eroos siitä koska kynsi näyttää aika rumalta ja on vaikea leikata. Jos taas kasvaa on arka jo kenkä vähänkin painaa. Olen kokeillut lamisilvoidetta joka on tarkoitettu jalkasieneen, peroksidia, soodaa, Mitä vielä voisi kokeilla haluaisn todella eroon sienestä onko kenelläkään hyviä vinkkejä. Pihkasalvaa voisin vielä kokeilla mutta pitäisi saada resepiti sille.

7

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säästä rahasi

Lääkärisi oli sinulle rehellinen. Miksi haluat mieluummin kuulla epämääräisiä suositteluja hyödyttömistä tuotteista?

• PAS130
      • PAS--2

Kannattaako sitä kokeilla jostain muusta syystä kuin siitä, että saat hopottamisesta pienen siivun itsellesi?

• kokeile näitä

Mulla on just kynsisienen häätö edessä, isovarpaan kynsi kyseessä. Itse en edes harkitsisi mitään pillerinsyöntiä kynsisieneen. Kyllä se ihan paikallishoidolla lähtee. Kannattaa varautua monen kuukauden häätöön.

Mulla on nyt menossa kolmas kuukausi ja pari milliä on vielä sienikynttä jäljellä. Käytän aamulla Nailner-kynää ja illalla tiputan raakoja Tea Tree -tippoja Topsi-puikkoon ja sillä sivelen kynnen. Kerran päivässä yritän myös viilata kynnen päältä kynnttä ohuemmaksi niin lääkkeet imeytyvät paremmin. Tea tree polttaa ihoa jonkun verran, mutta jos ärtyy liiaksi käytän pari päivää vain Nailer-kynää ja sitten taas takaisin tea treehin. Kohta on ihan terve kynsi!

• Entinen kurttukynsi

Hyvä neuvo, olen itsekkin käyttänyt 3 kk Nailer kynää leikannut kynttä niin lyhyeksi kuin sielu sietää ja samalla " kaivanut " sientä pois kynnen alta . Kynää aina se jälkeen päälle. Muutoin kynä on pöydällä näkyvissä jotta muistan käyttää sitä useamman kerran päivässä 2-5 kertaan . Jopa sieni rupesi antamaan periksi nyt vain hitunen jäljellä, toivottavasti lähtee tuo loppukin. Kun sen muistaa hoitaa niin se lähtee.

• Nalox

Nalox tuubia mainostavat ainakin telkussa nyt koko ajan...

• Minä Suosittelen

Nalox toimi minulla todella hämmästyttävän hyvin. Ihan jo muutamasta ensimäisestä laittokerrasta oli kynsisieni historiaa. Ei voinut olla totta, kun olin jo vuosikymmenet kokeillut kaikki mahdolliset poppakonstitkin.. Aloin hieman tutkimaan asiaa. Ja juu. Naloxsissa vaikuttavana aineena onkin maitohappobakteerit

Samaan aikaan nimittäin tietämättäni ja ihan muuhun vaivaan olin ostanut luontaistuotekaupasta rankan maitohappobakteeri annospusseissa joissa on n 30 kertaa enemmän noita maitohappobakteereja kun kapseleissa.

Suun kautta otetut on täytyneet tukea tuota täsmälääkitystä varpaan kynnessä!!!

Syön Dasym-pasecoe Probiottista jauhetta, siinä on 50 annospussia Ja vaihdellakseni tuotetta toisena minulla on tuttu Lactophilus-jauhe annospussit, samoin myydään 50 annospussin laatikossa.

Huomatkaa sitten myös että maitohappobakteerit tulee säilyttää viileässä, eikä päästä esim jäätymään, silloin ne ovat pilalla.

Ps. Pääsin muuten myös laktoosi-intoleranssista noilla maitohappobakteereilla, sekä antibittejen aiheuttamasta hiivasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      68
      3520
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      23
      2343
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      139
      1995
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1586
    5. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      63
      1234
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1217
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1062
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      893
    9. Kirkon kastekaava on väärin - oikea kaava löytyy Apostolien tekojen kirjasta

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      72
      889
    10. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      77
      869
    Aihe