Kynsisieni

Lääkkeen etsijä

Minulla on kynsisieni ja lääkäri ei suostunut antamaan lääkekuuria.
Maksa kuulemma rasittuu suotta ja ei ole takeita että lääkekuuri auttaa.
Sienestä ei kuulemma ole mitään haittaa. Haluaisin kuitenkin eroos siitä koska kynsi näyttää aika rumalta ja on vaikea leikata. Jos taas kasvaa on arka jo kenkä vähänkin painaa. Olen kokeillut lamisilvoidetta joka on tarkoitettu jalkasieneen, peroksidia, soodaa, Mitä vielä voisi kokeilla haluaisn todella eroon sienestä onko kenelläkään hyviä vinkkejä. Pihkasalvaa voisin vielä kokeilla mutta pitäisi saada resepiti sille.

7

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säästä rahasi

Lääkärisi oli sinulle rehellinen. Miksi haluat mieluummin kuulla epämääräisiä suositteluja hyödyttömistä tuotteista?

• PAS130
      • PAS--2

Kannattaako sitä kokeilla jostain muusta syystä kuin siitä, että saat hopottamisesta pienen siivun itsellesi?

• kokeile näitä

Mulla on just kynsisienen häätö edessä, isovarpaan kynsi kyseessä. Itse en edes harkitsisi mitään pillerinsyöntiä kynsisieneen. Kyllä se ihan paikallishoidolla lähtee. Kannattaa varautua monen kuukauden häätöön.

Mulla on nyt menossa kolmas kuukausi ja pari milliä on vielä sienikynttä jäljellä. Käytän aamulla Nailner-kynää ja illalla tiputan raakoja Tea Tree -tippoja Topsi-puikkoon ja sillä sivelen kynnen. Kerran päivässä yritän myös viilata kynnen päältä kynnttä ohuemmaksi niin lääkkeet imeytyvät paremmin. Tea tree polttaa ihoa jonkun verran, mutta jos ärtyy liiaksi käytän pari päivää vain Nailer-kynää ja sitten taas takaisin tea treehin. Kohta on ihan terve kynsi!

• Entinen kurttukynsi

Hyvä neuvo, olen itsekkin käyttänyt 3 kk Nailer kynää leikannut kynttä niin lyhyeksi kuin sielu sietää ja samalla " kaivanut " sientä pois kynnen alta . Kynää aina se jälkeen päälle. Muutoin kynä on pöydällä näkyvissä jotta muistan käyttää sitä useamman kerran päivässä 2-5 kertaan . Jopa sieni rupesi antamaan periksi nyt vain hitunen jäljellä, toivottavasti lähtee tuo loppukin. Kun sen muistaa hoitaa niin se lähtee.

• Nalox

Nalox tuubia mainostavat ainakin telkussa nyt koko ajan...

• Minä Suosittelen

Nalox toimi minulla todella hämmästyttävän hyvin. Ihan jo muutamasta ensimäisestä laittokerrasta oli kynsisieni historiaa. Ei voinut olla totta, kun olin jo vuosikymmenet kokeillut kaikki mahdolliset poppakonstitkin.. Aloin hieman tutkimaan asiaa. Ja juu. Naloxsissa vaikuttavana aineena onkin maitohappobakteerit

Samaan aikaan nimittäin tietämättäni ja ihan muuhun vaivaan olin ostanut luontaistuotekaupasta rankan maitohappobakteeri annospusseissa joissa on n 30 kertaa enemmän noita maitohappobakteereja kun kapseleissa.

Suun kautta otetut on täytyneet tukea tuota täsmälääkitystä varpaan kynnessä!!!

Syön Dasym-pasecoe Probiottista jauhetta, siinä on 50 annospussia Ja vaihdellakseni tuotetta toisena minulla on tuttu Lactophilus-jauhe annospussit, samoin myydään 50 annospussin laatikossa.

Huomatkaa sitten myös että maitohappobakteerit tulee säilyttää viileässä, eikä päästä esim jäätymään, silloin ne ovat pilalla.

Ps. Pääsin muuten myös laktoosi-intoleranssista noilla maitohappobakteereilla, sekä antibittejen aiheuttamasta hiivasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      180
      11299
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      56
      5381
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2627
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      38
      2301
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1811
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1735
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      38
      1393
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1319
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1226
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1159
    Aihe