mitä kajaanin opiskelija-asuntoja suosittelette? asemakatu? onko timperinkadun opiskelija-asuntolassa vain nuoria ammattikoululaisia vai myös amk.ilaisia?
kajaanin opiskelija-asunnot
6
656
Vastaukset
- åpoiuytre
Asemakadulla oli ainakin muutama vuosi sitten paljon siirto-opiskelijoita. luokkakaveri koetti asua siellä ja muutti pois, kun tekevät ihme ruokia eivätkä siivoa kunnolla.
- 20+6
Ite asuin Lohtajan Kaikukadulla 3 vuotta. Siinä rapussa missä ite asuin ni asui vanhempaa porukkaa. Kaikki oli ok ja rauhallista, kunnes viimesen vuojen tammikuussa alapuolelle muutti ulkomaalainen vaihto-opiskelija, joka tykkäs bilettää.
- stuidupuidu
Kärpäntiellä on ihan ok, perimmäisessä asuu somppuja mut nekin ok .
- mmmauke
minuakin kiinnostaisi timperinkadun asunnot??
- Rasvainen makkara
Timperintielle ei ainakaan kannata muuttaa. Joka helvetin ilta joku bilettää. Pullot säretään ulko-oven eteen. Roskat nakataan parvekkeelta pihalle. Apinat hyppii parvekkeella, toisten autoja kolhitaan jne.
- ByeBye Kajjjaani
Ota opiskelija-asunto puistolasta... rauhallista on ollut. Uudessa punaisessa kerrostalossa on siistiä, ainakin mitä aikoinaan kävin asuntoa katsomassa. Oma asunto on niissä vanhemmissa valkoisissa kerrostaloissa, jotka näyttävät kyllä kuluneilta ulkoa mutta tosi siisti ja remontoitu on ainakin oma yksiöni... vapautuu muuten elokuun alussa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078