Että ei muuta ku niitä ennakoita metsästämään ..
KOTITEOLLISUUS Salossa perjantaina 1.7.
12
213
Vastaukset
- Kivikukkaro
Oli aivan hiljaista, säikähdin, kiveni huusi, että niitäkin kiinnostaa..
- M.V.H.Y.
Oletpas vitsikäs... Oikea Einstein. Ihanko ite keksit moisen lorun :D Dorka.
- Kivikukkaro
Ei se ollut vitsi, Urpo :D
- narskiparski
Pöljä.. Kivikukkaro... On ihan hyvä ettei sua kiinnosta :D
- Kivikukkaro
Kukas on puhunut, ettei mua kiinnosta? Nyt pää pois perseestä Narskiparski :D
- käsityöläinen,,,,
Meillä on vintissä vanhat mummoni kangaspuut joilla räsymattoja paukuteltiin 60 - luvulla, pääsenkö ilmaiSexi jos otan ne mukaani?
Käsityötaito kunniaan, wat, wat, wattttt, johan tulee.....ruiskis, ruiskis...
- Kivikukkaro
No, pääset tietenkin. Ja pääset saletisti antamaan jollekin myös käsikaasua, 100% natsaa sillä, ketä tulee paikalle kangaspuiden kanssa. Mun mielestä mä oon sitä mieltä, että sä oot kaikista kovin ukko Käsityöläinen! Tsemppiä, ja kuumaa kesää
- jessejeesus
Missäköhän meinaa keikan heittää kun täällä on vaan oikeastaan 3 baaria missä tommosia keikkoja voitas pitää ja nettisivuilla ei ole missään mitään infoa. Ei helvetti näitä salon baareja kun ei voi edes nettisivuja päivitellä että näkis mitä ohjelmaa tulossa :(
- osaa.googlettaa.fi
Eiköhän tuo selviä helpoiten itse bändin kotisivuilta niin ei tarvii kaikkien baarien kotisivuja nuohota :D :D
- jessejeesus
Sitä varten niillä on sivut mistä näkee tulevan ohjelman ettei tartte erikseen käydä kyyläämässä kymmenien bändien sivuja.
- sussiunaa
Nythän oli kyse nimenomaan siitä että mietit missä näistä baareista se Kotiteollisuus soittaa joten...? Apinan sivut ovat kaiketi päivittämättä henkilövaihdosten takia :/ Ite katon kaikki keikat kätevästi facebookista...
- pirpuska
Tänää sit tättärää... Voi Hynyne ku se on nii ÄIJÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671