Tappajakoirarotu

suden sukulainen

8

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja höpön löpö

      Tuo on todennäköisesti Viron pentutehtailun tulos, jonka aivoja vaivaa sukusiitos ja kaiken maailman muut sairaudet.

    • MULLA ON TERRIERI!!

      Hitto ku mul on terrieri, ja se on tosi kiltti, ja siin ei mtn tauteja...
      Jos, joku koira ny puree jotain tyyppii nii ei se tarkota et kaikki ois jtn vit** hulluja...

    • herrrmmmooooon

      Tai sitten vaan ihan väärissä käsissä. Vois ihmiset oikeesti oppia jo sen että hankkii semmosen rodun minkä kanssa pärjää. Bullterrieri on varmasi ihana rotu oikeissa käsissä, jossa saa paljon monipuolista liikuntaa ja aivojumppaa, mutta jos se ei saa riittävästi tekemistä niin tilanne on se että se keksii itse sitä tekemistä. :(
      Tässäkin on vain se että on vain tuon miehen näkemys asioihin. Ja tää tyyppi tappo sen koiran kiduttamalla eli tukahduttamalla joten oli turhaa voiman käyttöä. Jossittelu on turhaa, siellä ei ollu lapsia paikalla niinkun ei ollu monissa liikenne onnettomuuksissakaan mitä on lähipäivinä sattunu.

    • bubbb

      Juurikin näin kuin edellinen kirjoittaja kirjoitti! Bullista olen aina haaveillut, mutta tällä hetkellä se ei sovi tämän hetkisten koirieni kaveriksi. Ehkä sitten joskus

    • hullujaonmonenlaisia

      Turhaa voiman käyttöä? Eikö sitä enää itseään saa suojella? Se koirahan hyökkäs useita kertoja sen miehen kimppuun ja mies oli aivan valunu verta. Olisko sen pitäny vaan antaa hyökkiä ja kenties mennä maahan passiivisena makaamaan? Ja aloittajalle, tällä miehellä itselläänkin oli terrieri, joka ei tehnyt mitään pahaa.

    • herrrrmmooon

      Ei sen olisi tarvinnut sitä bullia tappaa. Vaikea tässä on mitään sanoa kun en itse ollut paikalla enkä koiran käyttäytymistä nähnyt. Koska melko kovaa on täytynyt koiraa pitää aloillaan että se on tukehtunu.

    • kuollako pitäisi ?

      Mieshän vain puolusti omaa henkeää, ja vaaransi henkensä koiransa puolesta ! Nyt häntä syytetään eläinsuojelurikkomuksesta :-O Olisiko hänen pitänyt vain varrota, että yllättäen hyökännyt, aggressiivinen koira tappaisi hänet. Minä ainakin menisin aivan paniikkiin tuollaisessa tilanteessa, enkä kykenisi samalla keksimään muita ratkaisuja kuin puolustaa itseäni toden teolla. Sitä paitsi, tuo koira oli laittomasti vapaana ! Eikö ihmisillä saa olla mitään oikeuksia itsepuolustukseen ???

    • AaAASDLLLL

      Edelleen, koska ei voi tietää mitä siellä todella tapahtui ja miten bulli todellisuudessa käyttäytyi on vaikea ottaa kantaa. Oon kuitenkin sitä mieltä että bulli oli menossa miehen sylissä olleen terrierin kimppuun ei miehen.
      Aika sairasta hurrata miehelle joka on tappanu toisen koiran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe