Tietääkö kukaan mistä johtuu heikotuksen tunne, kalpeneminen ja hikoilu jonkun tapaturman jäljeen?
Voiko heikotuksen tunteeseen vaikuttaa siten ettei heikotusta tule.
Minkä tyyppisistä asioista ihmiset yleensä tulee huonovointiseksi?
Itsellä naama valkenee näköjään jos tulee esim. tikkejä vaativa haava tai jos kaatuu niin että tuntuu että luut rutisee.
heikotus onnettomuuden jälkeen ?
höh?
1
263
Vastaukset 1
- 18+1
No enpä nyt tiedä oikesti mutta luulisin että syy voi olla hapenotossa. Siis siinä että unohtaa hengittää kunnolla. Tais sitten vain ei kestä katsoa tuollaisia asioita. Poikaystäväni nimittäin ei kestä katsoa yhtään. Itse voin katsoa, mutta joskus on tullut vastaan sellaista että on ruvennut pyörryttämään koska olen yksinkertaisesti unohtanut hengittää normaalisti.
Tuo nyt sisnänsä on jonkun asian tapahtuessa. Varsinaisesti jonkun tapaturman jälkeen tuleva tunne on eri asia. Järkytys yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656