Inssi: ajovarusteet

Puhhh

Eli millaset ajovarusteet inssissä pitäs olla?

Suoritan A1 korttii harkkaluvilla ja sen takia en autokoulun ajovaatteilla yms. saa ajaa, ja kun en itselleni mitään täyssuojavaatekertaa ole hankkimassa.

Millasilla vaatteilla siis päästää ajamaan? Käsittelykokeessa sanottiin että inssiin ei ihan missään farkuissa ja lenkkareissa kuulemma päästetä, ite en tosin tajua miksei muka, koska eikö vaan kypärä oo lain mukaan pakollinen.

7

5115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin123

- Kypärä
      - Takki
      - Housut
      - Hanskat
      - Kengät

Eli koko arsenaali

• Puhhh

Eli noi kaikki on siis _pakollisia_ inssissä o.O Täähä tulee kalliimmaks ku jos ois vetässy ilman harkkalupaa ja saanu käyttää koulun kamoi :D

Ja vielä jos joku tietäis, riittääkö joku tukeva takki ja housut (siis joku vaikka ihan prätkäilyyn silti tarkotettu nahkatakki tms.) vai pitääkö niissä (tai erikseen laitettuna) olla myös suojia selässä, kyynerpäissä ymsyms.?

• se

No yleensä niissä on aina ne suojat, jos ne on tarkoitettu moottoripyöräilyyn. Ja kyllä luulen, että nuo suojat pitää olla. En tiijä sitten miten ne tarkistaa siellä inssissä ne. Itellä oli käsittelykoe ja inssi samassa, niin koulun kamoilla olin. Ei ne sillon ainakaan mitään tarkistusta tehny.

• Puhhh

Nooh, pitää vissiin alkaa ajokamppeita siis hommailemaan (vaikka siiis muutenkin olisin ainakin jotain hommannut toki). Enmä kyllä tajua, miksköhän pitää olla jossain inssissä kunnon ajovarusteet jos muuten pelkkä kypärä riittää, iihmehommaa.

• jeboou3
    • Jouhinakinen

Tietääkö kukaan hyväksytäänkö inssissä että on jalassa kangasmaiharit ( maiharit jossa nilkkaan asti kumia ja siitä ylöspäin kangasta) vai käännyttäväkö pois ja käskee ostamaan kunnon ajokengät?

• Kiukkuinen faija

INSSISSÄ PITÄÄ olla ajo varusteet SUOJILLA tai nahkaasu muuten ei pääse ajamaan raivosin juuri pojalleni kun käännyttivät tänä aamuna pois kun ei ollut varusteita päällä VAAN KAAPISSA eli älkää yrittäkö olla COOL koska se ei inssissä toimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1468
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe