Eli millaset ajovarusteet inssissä pitäs olla?
Suoritan A1 korttii harkkaluvilla ja sen takia en autokoulun ajovaatteilla yms. saa ajaa, ja kun en itselleni mitään täyssuojavaatekertaa ole hankkimassa.
Millasilla vaatteilla siis päästää ajamaan? Käsittelykokeessa sanottiin että inssiin ei ihan missään farkuissa ja lenkkareissa kuulemma päästetä, ite en tosin tajua miksei muka, koska eikö vaan kypärä oo lain mukaan pakollinen.
Inssi: ajovarusteet
7
5115
Vastaukset
- Näin123
- Kypärä
- Takki
- Housut
- Hanskat
- Kengät
Eli koko arsenaali - Puhhh
Eli noi kaikki on siis _pakollisia_ inssissä o.O Täähä tulee kalliimmaks ku jos ois vetässy ilman harkkalupaa ja saanu käyttää koulun kamoi :D
Ja vielä jos joku tietäis, riittääkö joku tukeva takki ja housut (siis joku vaikka ihan prätkäilyyn silti tarkotettu nahkatakki tms.) vai pitääkö niissä (tai erikseen laitettuna) olla myös suojia selässä, kyynerpäissä ymsyms.? - se
No yleensä niissä on aina ne suojat, jos ne on tarkoitettu moottoripyöräilyyn. Ja kyllä luulen, että nuo suojat pitää olla. En tiijä sitten miten ne tarkistaa siellä inssissä ne. Itellä oli käsittelykoe ja inssi samassa, niin koulun kamoilla olin. Ei ne sillon ainakaan mitään tarkistusta tehny.
- Puhhh
Nooh, pitää vissiin alkaa ajokamppeita siis hommailemaan (vaikka siiis muutenkin olisin ainakin jotain hommannut toki). Enmä kyllä tajua, miksköhän pitää olla jossain inssissä kunnon ajovarusteet jos muuten pelkkä kypärä riittää, iihmehommaa.
- jeboou3
no joo, mutta lajin mukaanhan pitää olla vain kypärä .. ja kannattaahan ne ajokamppeet hankkia, ei se 500-1500 oo iso hinta hengestä ..
kato toi
http://www.youtube.com/watch?v=QfKsPqvwG-U - Jouhinakinen
Tietääkö kukaan hyväksytäänkö inssissä että on jalassa kangasmaiharit ( maiharit jossa nilkkaan asti kumia ja siitä ylöspäin kangasta) vai käännyttäväkö pois ja käskee ostamaan kunnon ajokengät?
- Kiukkuinen faija
INSSISSÄ PITÄÄ olla ajo varusteet SUOJILLA tai nahkaasu muuten ei pääse ajamaan raivosin juuri pojalleni kun käännyttivät tänä aamuna pois kun ei ollut varusteita päällä VAAN KAAPISSA eli älkää yrittäkö olla COOL koska se ei inssissä toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723