Hei, omistaako kukaan kyseistä konetta, Itse olen ajatellut, että pitäisikö hommata tollainen. Eniten minua vaivaa se näyttö, kun se on mattapintainen, en tiedä onko se sitten käytössä miten hyvä, olen tottunut kiiltävä pintaiseen, mikä on nyt kyseisessäni koneessa. Äkkisiltään näyttö näyttää tosi pimeältä, vaikka se ei sitä olekaan ? vai ? Tosin näyttö on kyllä Vaio Display premium, että eihän se tietenkään huono voisi olla ? Toinen asia on nuo USB-portit, nykyään on noita USB 3.0 portteja, tukevatko nuo portit USB 2.0 portteja? eli pystynkö laittamaan esim muistitikun USB 3.0 paikkaan , vaikka tikku sopisi VAIN USB 2.0 porttiin ?
Kolmas asia on tuo suoritin, onko tuo coren 2. sukupolven i7-suoritin miten paljon parempi verrattuna tuohon ensimmäisen sukupolven i7-suorittimeen ? Entä i5/i3-suorittimeen verrattuna ?
Kiitoksia kaikille vastanneille, ja hyvää kesän jatkoa ! :)
Sony Vaio VPCF22S1E kannettava tietokone
2
358
Vastaukset
- guggaburggi
1. Näyttö on varmaankin sellainen, että sitä pitää katsoa ihan siitä käyttäjän paikalta, eli että se näyttää pimeältä jos katsoo vierestä.
2. Usb portit ovat alaspäin sopivia. Voit liittää usb 1 tai 2 tikun usb 3 porttiin. ja vastaavasti myös usb 3 tikun usb 1 porttiin.
3. suorittimestä en tiedä.
Specsien mukaan kannettava kaikin puolin hieno kokonaisuus. Jos on rahaa, niin et varmasti kadu ostamista. - anttir-
Näytöstä en olisi huolissani, ne ovat kaikki hyviä.
Kuten guggaburggi mainitsi USBt ovat kaikki alaspäin sopivia. USB2 rajoitus on noin 35 megatavua/sekunnissa ja kolmosella päästään sadan hujakoille. Näistä on lähinnä hyötyä ulkoisen kovalevyn kanssa.
Uuden sukupolven i7 QM prosessori on merkittävän nopea testeissä verrattuna edellisiin i5-i7 -prosessoreihin. Käytännössä en tiedä näkyykö eroa kun rajoituksia on niin paljon muuallakin - kovalevyssä, muistin nopeudessä ja erilaisissa väylänopeuksissa koneen sisällä. Älä odota liikoja.
Tässä vielä linkki tarkkoihin tuloksiin:
http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php
Antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333204Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59953
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719