Leirintäalueen saunassa

Karvanaamari77

Olimme saapuneet myöhään leirintäalueelle. Olo oli kuumasta kesäisestä päivästä johtuen limainen, joten pesulle. Oli myöhä eikä pesutiloissa ollut ketään kun menin sinne. Pikainen suihku ja hetkeksi saunaan. Saunan jälkeen suihkuun..suihkussa ollessani, nuori ehkä n16-vuotias pienikokoinen kaveri tuli viereiseen suihkuun, kaveri oli pieni,mutta varustus ei. Vehje oli varmasti löysänäkin 15cm. Saippuoin itseäni, niin huomasin kaverin katsovan minua salaa silmäkulmastaan..hän vilkuili ajeltua alapäätäni, posliinipallejani, ja siistittyä häpykarvoitustani, minulla ei ollut kuin pieni kapea sänki kalun yläpuolella. Hiukan häkellyin, mutta samalla myös kiihotuin asiasta, kaluni ja pallini kiilsivät siinä veden valuessa ympärileikatun kaluni vartta alas..
Ajattelin mennä vielä saunaan ja katsoa uskaltaako kaveri tulla sinne. Sauna oli iso, jossa kiuas oli keskellä, lauteiden kiertäessä sitä. Menin istumaan, nostin jalkani reunalaudoitukselle siten, että varustukseni varmasti on esillä estottomasti.Kaveri tulikin, ja hän meni istumaan minua vastapäätä. Heitin hiukan löylyä, ja samalla huomasin, hänen tuijottavan suoraan kaluani, minäkin katsoin hänen kaluaan, joka oli miltei jo täysi seisokissa..upea ilmestys, tumma pitkä ja paksu kalu, noin pienellä kaverilla, näky oli uskomaton ja äärettömän kiihottava! Kaveri yritti peitellä, muttei tuollaista herkkua piiloon saanut millään. Itselläni oli myös seisokki päällä, ja kaluni seisoi koko mitassaan, en yrittänyt peitellä asiaa mitenkään..tuijotimme toisiamme ääneti. Ajattelin, että nyt on mentävä vetämään suihkuun käteen, nousin, ja kävelin kalu sykkien hänen edestään..
Menin suihkuun, ja ehdin hyväillä kaluani, kunnes kaveri tuli taas viereiseen suihkuun kalunsa pitkänä ja kovana, hän katsoi minuun, en pystynyt enää hillitsemään himoani..kävimme toisiimme kiinni ja aloimme kiivaasti nuolemaan ja hyväilemään toisiamme kalujemme miekkaillessa kiimaisesti keskenään..otin kiinni hänen kalustaan ja runkkasin muutaman vedon, hän tuli nopeasti, laueten spermansa paineella posliinipalleilleni ja kalun varteeni.Kaluni valui hänen spermaansa..painoin hänen päänsä alas ja hän aloittikin heti pallieni puhdistuksen ja raivokkaan imemisen..tuntui, että lävitseni kulkee miljoona volttia, ajatus että joku voisi tulla tänne ja poika imee minua, kiihotti niin paljon, että laukesin karjuen hänen kasvoilensa..hän jatkoi vielä hetken imemistä, puhdistaen kaluni ja pallini.. peseydyimme nopeasti ja poistumme, kertaakaan emme puhuneet mitään, emmekä nähneet enää..tyytyväisenä menin nukkumaan..kalu taas pystyssä, muistoista..

4

5687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha1

      on se ihanaa tuo poikien keskeinen rakastelu, kun spermat lentää ja suihin otto jatkuu.

    • olen ihan samaa mieltä se tuntuu niin hyvältä

    • hyi hävettää

      vanhanako uhkaa homous toisia?

    • ei hävetä

      Leirintäalueen saunat ja vessat ovat oivia paikkoja pikku homppeiluun. Mieli on rento ja kukaan ei tunne.

      Olen ihan livenä saanut erään länsisuomalaisen leirintäalueen iltasaunassa kahta tuntematonta miestä. Toinen veti peppuun ja toinen suuhun. Olivat vähän kaljoissa ja vissiin sitten panetti :)
      Olin auliisti valmis herrojen lutkaksi.

      Se meni niin että lauteita oli vain toisella puolella seinää ja mä istuin keskellä. Nämä tulivat hieman mun jälkeen, istuiva molemmin puolin. puhuivat panemisesta ja molemmilla oli puoliheijari. Naisista siinä puhuivat. Mä olen aika hoikka ja neitimäinen jätkä muutenkin, ja huomasin että molemmat olivat aika kiimassa. Kysyin ihan ronskisti että haittaako jos runkkaan? Katsoivat vähän kummasti ja toinen sanoi että siitä vaan. Kysymys oli sinänsä kompa koska en tarkoittanut itseäni :)

      Otin herrojen kalut käteen ja aloin vemputtamaan. Vähän aikaa olivat hölmistyneen näköisiä mutta pianhan ne pääsivät juoneen mukaan. Kun vielä taivutin itseni toisen syliin ja haukkasin kullin suuhuni niin peli oli selvä. Siirryttiin suihkun puolelle. Meikäpoika lattialle kontille, toiselle jampalle kosteusvoidepurkki käteen ja rasvaa kaluun, toinen päätypäähän ja muna poskeen. Pumppasivat kyllä innokkaasti eikä seksi kauaa kestänyt kun ensin peppussani häärivä ähkien laukesi reikääni ja hetken päästä päätypuolen jätkä veti kalun pois suustani ja runkkaili naamalleni satsit.

      Tapauksen jälkeen poistuivat ripeästi ja punastellen saunasta, ehkä hieman häpeillen tilannetta? Itse otin vielä kunnon löylyt ja toivoin uusintaa. Enempää miestä en sillä reissulla ikävä kyllä saanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe