PROSTITUUTIO ON OIKEIN

sipuli rausku

tasa-arvon nimissä naisen pitää saada päättää kehostaan itse ja jos päätös on perseenmyynti niin olkoon silleen.

3

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkymätön Milla

      Miten perseenmyynti liittyy tasa-arvoon ?
      Minun käsitykseni mukaan ihmisten tasa-arvoisuus perustuu naisenkin
      kohda lla tasa-vertaisuuteen ei niikään tasapäisyyteen.
      Nainenjoka myy itseään ei saa tasa-arvoista kohtelua toisilta
      naisilta /miehiltä hänen tasa-arvoituunsa ihmisoikeudet
      heikkenevät oman arvon alenemisen myötä.

      Milloin olet nähnyt kauppiaan kohtelevan ihmisiä tasa-arvoisesti
      kauppias hylkää rahattomat nälkää näkevät ihmiset.
      Mies on vailla seksiä hällä ei ole rahaa .
      Ei rahaa ei seksiä

      Minulle tasa-arvoisuus on ihmisten oikeuksien puolustamista.
      Vaikea puolustaa naisen oikeutta joka itse epätasa-arvoistaa
      itsensä kertoen tämän seksimyynnin olevan oma valinta .

      Tasa-arvo on vähemmän tasa-vertaista silloin kun nainen
      myy itsensä miesten käyttöön .
      Tasa-arvo on vähemmän tasa-vertaista kun nainen myy itsensä
      miesten käyttöön silloin tasa-vertaisuus muihin naisiin nähden heikkenee.

      Oman arvon alentaminen ei palvele tasa-vertaisuutta vaan oman taouden
      nousua vaikka hyödykkenä olisikin rahalla ostettua etuisuutta niin
      ihmisten välinen tasa-vertaisuus heikkenee.

      Syntyy naisryhmiä joille "suurin tasa-arvoisuuden" toteutuminen
      välittyy miesten sukuelinten kautta .Miehet jotka välittävät omaa
      seksiä rahan kautta tuskin välittävät itseään myyvän naisten tasa-
      vertaisuudesta sen kummemmin mitä seksikauppias.
      Miehet jotka eivät saa seksiä muuten kuin rahalla puolestaan
      saavat omalle seksilleen ostovoimaa mutta ainoastaan rahan avulla.
      Hekin jäävät samaan seksirysään.
      Ei rahaa ei seksiä
      Mieti millaista tasa-arvoa tämä lause pitää sisällään ?ahaa ei seksiä !

      • Keskustelu tasa-arvoisuudesta on kyllä mielenkiintoinen. Mutta kyllä se on enemmänkin utopia kuin tavoitettava tosiasia. Lämsimaisten lakien pohjana on kaikkien ihmisten yhtäläinen arvo. Sillä tarkoitetaan kuitenkin ihmisarvoa. Tasa-arvoa ei tulla saavuttamaan kaikkien ihmisten välillä koskaan.

        Ihmisarvoa ei vähennä eikä lisää ihmisen asema yhteiskunnassa. Tasavaltamme presidentillä ei ole (itseisarvona mitattavaa) ihmisarvoa yhtään sen enempää kuin siivoojalla, tai työttömällä, tai prostituoidulla. Tasa-arvoa heillä ei ole.

        Miksi sitten ihmiset eivät ole tasa-arvoisia? Ihmiset kuitenkin (kauniissa puheissa) tavoittelevat kaikkien ihmisten tasa-arvoa. Ihmisen toiminnan piilossa olevat vaistot estävät tämän. Kaikki tavoittelevat yhteiskunnassa mahdollisimman korkeaa asemaa tai rahaa. Elikä monin muin mittarein, kuin pelkällä ihmisarvolla mitattua, toisen yläpuolella olemista. Tasa-arvosta ei voi silloin puhua, jos kahdella kauppaan menevällä toisella on mahdollisuus valita kärriinsä mitä ikinä haluaa ja toinen laskee senttejä että saisi edes välttämättömimmän hankittua.

        Ihminen, huolimatta jokaisen ihmisen tasalaisesta ihmisarvosta, luokittelee koko ajan muita ihmisiä riippuen luokiteltavan henkilön asemasta, sukupuolesta työstä/työttömyydestä, palkasta jne. Arvostusta tuntuu kertyvän huomattavasti toiseen päähän. Korkeammassa asemassa olevaa arvostavat kaikki, mutta toisessa päässä oleva ei monasti arvosta edes itseään. Prostituoitua ei "uskalla" arvostaa juuri kukaan.


    • launo

      perseenmyynti rulez !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe