Miten muuttaa paha trippi hyväksi?
Jos elämä on parasta huumetta, kyseessä täytyy olla paha trippi.
11
268
Vastaukset
- ht
huumeet on parasta elämää! tripailu on vaan psyykaamisesta kiinni.
- rabias
joo elämä on paskaa selvin päin paljo luovempaa ja syvempää ajattelu esim psykedeeleis.en oo kyl kokeillu mut uskon ja aiva varmasti on:)!
- eihajuakaan
Ehkä ärsyttävin tekopyhä korulause tuo "elämä on parasta huumetta".
No, yksinkertasiin ihmisiin toi voi uppoo. Mut senhän sanoo ihan tutkimuksetkin:
http://www.psychologytoday.com/blog/the-scientific-fundamentalist/201010/why-intelligent-people-use-more-drugs - hajulla ollaan
Mooseksen laintaulut ja Paavin bulla ovat hänen lähteitään.
- Seppo käry_
Onkohan tämä sama henkilö ketä kiusasi mikkeä ja on nyt ottanut eihajuakaan uudeksi uhrikseen?
- E_
Moi M,
Vaikee sanoa kuka on mutta arvauksena luulen että kyseinen tyyppi on löytänyt tänne IL-palstalta jonne eihajuakaan kirjoittelee. Ainakin samantyylisiä viestejä siellä joskus on ollut.
Ite en oo kirjoitellut minnekään "huume"palstoille aikoihin. - E_
E_ kirjoitti:
Moi M,
Vaikee sanoa kuka on mutta arvauksena luulen että kyseinen tyyppi on löytänyt tänne IL-palstalta jonne eihajuakaan kirjoittelee. Ainakin samantyylisiä viestejä siellä joskus on ollut.
Ite en oo kirjoitellut minnekään "huume"palstoille aikoihin.Pieni korjaus; nimimerkki "hajulla ollaan" on saattanut tulla IL-palstalta vaikka tämänkertaisen viestin "hajulla ollaan1.7.2011 01:28" sisältö ei ole samanlaista kuin ennen. Tän viestin on saattanut kirjoittaa yövartija tai joku muu kumminkin.
- tuohta
E_ kirjoitti:
Pieni korjaus; nimimerkki "hajulla ollaan" on saattanut tulla IL-palstalta vaikka tämänkertaisen viestin "hajulla ollaan1.7.2011 01:28" sisältö ei ole samanlaista kuin ennen. Tän viestin on saattanut kirjoittaa yövartija tai joku muu kumminkin.
Tai viranomainen, joka seuraa huumemarkkinoita.
- eihajuakaan
tuohta kirjoitti:
Tai viranomainen, joka seuraa huumemarkkinoita.
Ihan sama. Jotku menee edellä, toiset seuraa. Eipä tuolla raukalla "hajulla ollaan" ole oikein omaa sanottavaa, joten hän joutuu seuraamaan perässä. Antaa sen seurata. Olen eläinystävällinen ja pidän koirista.
- hajulla ollaan
eihajuakaan kirjoitti:
Ihan sama. Jotku menee edellä, toiset seuraa. Eipä tuolla raukalla "hajulla ollaan" ole oikein omaa sanottavaa, joten hän joutuu seuraamaan perässä. Antaa sen seurata. Olen eläinystävällinen ja pidän koirista.
Saapas näkee, mitä kenkä tekee.
- Elämän totuus
Huumeet on parasta huumetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161