Onko kenelläkään kokemusta huoneistohotelli teidemarista,Puerto de la cruzza.Myöskin olis kiva tietää,miten tietokone pelaa,huoneistossa.Siis pitääkö ostaa joku mokkula ,vai onko hotellissa lankaton yhteys.
Huoneistohotelli Teidemar.
1
254
Vastaukset
- prtcrz
lainauksia Plazan vastauksista:
Teidemar on erinomaisella paikalla, lähellä on ruokakauppoja ja ravintoloita, lääkärikeskus, rahannostoautomaatti ym.
Kannattaa ottaa huone puutarhan puolelta, sinne, molempiin siipiin paistaa aurinko, on Teidenäkymät, varsinkin ylemmistä kerroksista. Ylimmässä, 6:ssa on isommat parvekkeet. Uima-allas on talviaikaan lämmitetty.
Hotelli on rakennettu jo 70- luvulla, joten tiettyä kuluneisuutta on, mutta kaiken kaikkiaan hyvä valinta. Olemme viettäneet siellä pitkiäkin aikoja vuokralla ja viihtyneet hyvin.
Lisäisin vielä,että uima-allas on tosin hiukan lämmitetty lienee n 21 astetta. Alakerran huoneisiin saattaa kuulua musiikkia hotellin baarista tai kadunpuoleisesta ravintolasta.Ne loppuvat kyllä klo 23.Hotellissa on aamiainen 6 € tai viikon bono a 4,75,illallinen 11 € Kumpiki9n ovat laadukkaita. Yhtä laadukas viereisen hotellin Masarun buffet;aamiainen 7 kerran bono 25 € ja illallisbono 110 € 14 kertaa.Voi käyttää vaikka useampi henkilö samaa bonoa.Henkilökunta pääosin ystävällistä.
Viime marraskuussa oltiin Teidemarissa. Huoneemme altaalle päin oli rauhallinen, ei iltaisin meteliä. Kahdelle hengelle ihan ok peruskämppä. Ei kahvikeitintä, mutta suodatin taisi olla ja kattiloita, ja lasikannu, jääkaappi, hella jne. Ammekin oli vessassa. Huoneessa tallelokero. Lähistöllä on paljon ruokapaikkoja, emme syöneet hotellissa mitään. Aamulla haimme lähikaupasta tuoretta patonkia ja laitoimme aamupalaa itse, välillä kävimme lähistön kuppiloissa aamupalalla.
Altaalla jonain päivänä loikoiltiin ennen pilvien tuloa...
Hotelli on La Pazin alueella, joten matkaa alas keskustaan laaksoon on jonkun verran ja paljon portaita. Taksia kannattaa käyttää.
Hotellissa on langallinen internet yleisissä tiloissa ja maksaa 6 € tunti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821249Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12919Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139890Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684