lämmintä riittää

mummo 63

Huomenta päivää!!!!! Täällä on ensikertalainen mummom rupukka. Eiköhän tämäkin ala sujua kun aikasa yrittää. Uusi asia on aina vähän outo näin aluks. Kahvitkin tuli juotua jo muutama tunti sitten, näin lämpöisenä aamuna. Nyt täytyy lähtä laittaa pyykkiä kuivumaan. Ei muuta kun hyviä päivän jatkoja sinne kaikille.

194

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korppis*

Huomenta mummu!

Vaikka taitaa olla jo keskipäivä, mutta meikäläiselle aamua vielä. Tapanani on aukaista aamu kahvilla ja lehdellä ja sitten voimisteluttaa sormet notkeiksi naputtelemalla tänne muutaman viestin ennen päivän askareita.

Onko lempeää etelä tuulta siellä suunnalla, meinaan meillä on ja pyykit kuivaa nopsaan kartanolla.

On se ilimoja pijelly, on se.

• mummo 63

No heippa Korppis!!!!!!! Kyllä täällä lempeästi tuuli tuivertaa etelästä. Ja pyykitkin sain kuivumaan. Olipa kiva kun sain viestin tännepäin näin eka kirjoituksella. Kyllähän jos, totta puhutaan niin minullakin menee melki keskipäivää tuo herääminen. Olen aina ollut aamu-uninen. Minulla taitaa päivä askareet ollakin tässä. Lämpö hipoo jo 27astetta huh huh....... No nyt toi puhellin rällää.... Pitää kai mennä vastaa..... Heippasti vaan.

• mummo 63 kirjoitti:

No heippa Korppis!!!!!!! Kyllä täällä lempeästi tuuli tuivertaa etelästä. Ja pyykitkin sain kuivumaan. Olipa kiva kun sain viestin tännepäin näin eka kirjoituksella. Kyllähän jos, totta puhutaan niin minullakin menee melki keskipäivää tuo herääminen. Olen aina ollut aamu-uninen. Minulla taitaa päivä askareet ollakin tässä. Lämpö hipoo jo 27astetta huh huh....... No nyt toi puhellin rällää.... Pitää kai mennä vastaa..... Heippasti vaan.

Puolta päivää. Varhain heränneenä, pyykit kuivumassa parvekkeella. Kahvit juotu syötykkin jo. Lämmintä piisaa, ehkä jo 30 asteessa. Hiukan liian kuumaa sanoisin....

• mummo 63
        maarina1 kirjoitti:

Puolta päivää. Varhain heränneenä, pyykit kuivumassa parvekkeella. Kahvit juotu syötykkin jo. Lämmintä piisaa, ehkä jo 30 asteessa. Hiukan liian kuumaa sanoisin....

Terve!!!!! ja kiitoksii viestistä..... Mutta nyt tuli ropleema miten saan tämän sinulle. Kun tuo sanoo ,et pitää olla toinen nimimerkki kun mummo63 on jo varattu. Auta miten toimin??? Yritän nyt viel tällä mummo63 kans. Katotaan miten käy...

• meeriamanda

Puolipäivää, ja Tervetuloa palstailemaan . Mukaan vaan, äläkä pienistä pelästy :))
      Lämmintä nyt on , hyvä heille jotka sitä kaipasivat ja ennenkaikkea jaksavat olla auringossa. Kirjoittelemiisn, mummo 63.

• mummo 63

Iltapäivää iltapäivää!!!!!! Kiitos kiitos tulen mielelläni. Vaikka minuu jo kehotettiin kirjoittelemaan Tiinan palstoille. En peljästy moinesta. Jos hänelle tuli tosta hyvä mieli niin siitä vaan..........Kirjoitellaan kirjoitellaan...... Lähen täst hörppäämään kahvit......Moi moi....

• Pirre*

Keskipäivää jo Mummolle :)

Ja oikein paljon tervetuloa palstoille!

Miunki pittää ruveta tekemään jotain yleishyödyllistä, leikkaan nurmikon, - olkapääni ei tykkää leikkurin käynnistyksestä, mutta onhan miulla työkuntoinen, joten palaamiin illemmalla :)

• mummo 63

Päivää päivää!!!!!!! Joo en peljästy.... Johan tuli jo ,et pitäisi kirjoitella tiinan palstoille..... Minun ei tartte mennä leikkaamaan nurtsia kun oleskelen kerrostalossa. Kummassakin on niin hyvät kuin huonot puoletkin.......Nyt meinaan mennä parvekkeelle juomaan kahvit. Heippa vaan ja kirjoitellaan......

• Jospa uusimummo nyt kirjoittelisi helteistä tiinan aloitukseen, ei tulisi tuplia.
      H.

• Marlyn.

Tule sinäkin ulos sieltä Siilinpesästä,kiipeät vaikka Viikin lintutorniin ja tähyilet maisemia,kiikarit avuksi.

Kuvaamistakin riittäis,niemen kärjessä taiteet valloillaan.Ja helteitä pakoon tämäkin mummo lähti,oikein kaupunkiin.Mökkiin tukehtuu,ei kierrä ilma ja jos ovet on auki,hyttyset syö.
      Käsivarret täynnä ärtyneitä pistoksia ja punkki vilisti pitkin säärtä.
      Mut kestetään jotenkin,merituuli vilvoittelee rannoilla.Ja fillarilla on mukava matkata.

• Kuulehan sie ihanainen pullukkani.
        Ennen aamuviittä olen jo lähtenyt seikkailemaan Punkkien joukkoon, 11.00 jotain, olen saapunut takaisin Kotkanpesäni alarisukkoon.
        Vaan on set niin jotta nuorinta tytärtäni ja minua ei syö mikään ilman lupaa.
        Jostain syystä on meillä joku erityisen hyvä hajugeeni.
        Katselin tässä yksi päivä dokumentin jonka alussa oli kuvaus nuoruudestani:
        Even angels do fall.....

H.

• Tätä odotinkin!
      Mikä tarve Hunkzilla on saada uudet kirjoittajat kyllästymään jo alkuunsa.
      Aloittajalle sanoisin, älä välitä, suurin osa on aivan mukavia ja toivottavat sinut mielellään joukkoon.
      Käyn täällä harvoin juuri tuon huomionkipeän tyypin takia, kyllä palstalle sopii aloituksia.
      Minun päiväni alkaa lääkkeiden antamisella hoidettavalle, sitten kissalle ruokaa.
      Sitten hoidettavan aamutoimet ja syöttäminen.
      Itse syön aamiaisen näiden jälkeen.
      Nyt hoidettava ja kissa makailevat ulkona varjossa, ulkona olen itsekin läppärin kanssa.
      Kyllä kesä on ihanaa aikaa täällä mökillä, pitää kerätä virtaa talven varalle.

• mummo 63

No hei!!!! Ei minua hätkäytä tuolaiset kirjoitukset mihinkään suuntaa. Jos hänelle tuli tosta hyvä mieli niin siitä vaan. Minullakin on Väinö kissa...... Väinö oleskelee sisällä kun olemme kerrostalossa ja on tottunut olemaan sisäkissa. Näinhän se pitää ottaa ,nyt naatitaan ja syksyllä muistellaan kuinka lämmin on kivaa.......

• Kaikki tytöt pyrkivät aina mollaamaan minua, jopa silloin, ehkä varsinkin, kun puolustan jotain tyttölapsenaloitusta.
        En minä inhottava ole, suloinen vain.
        Kuten olen ennenkin kirjoittanut: En hyväksy kotieläimiä.
        Läppäri ja riippukeinu ovat hyvästä. :)
        H.

• teretulemas:))

On lämmintä, on, ihan riittämiin, joillekin liikaakin.
      Ulkona 25, sisällä 21 astetta.
      Hyvinhän tuo käy jo nyt, ei mitään valittamista.
      Kirjoitahan mihin vain tykkäät, ei täällä ole johtajia, todellisuudessa.

• mummo 63

Tere tere!!!!!! No äsken jo meinas tulla pulma eteen. Lähettelin viestiä takaisin päin ,niin en meinnanut päästä mummo nimimerkillä eteenpäin....... Kehotetiin uutta nimimerkkiä kun mummo 63 oli varattu...... Enkä ole varma ,että tämäkin onnisruu.....

mummo 63 kirjoitti:

Tere tere!!!!!! No äsken jo meinas tulla pulma eteen. Lähettelin viestiä takaisin päin ,niin en meinnanut päästä mummo nimimerkillä eteenpäin....... Kehotetiin uutta nimimerkkiä kun mummo 63 oli varattu...... Enkä ole varma ,että tämäkin onnisruu.....

Jokin pienen pieni ero on oltava tuohon mummo 63-nikkiin. Oliko se kirjoitettu yhteen, jota ensin yritit?
        Hyvinhän tuo tulee nyt tuolla.
        Varaa tuo nikkisi, ei se juuri tuollaisena voi olla kellään, muuten et pääsisi sillä kirjoittamaan.

• mummo 63
        teretulemas:)) kirjoitti:

Jokin pienen pieni ero on oltava tuohon mummo 63-nikkiin. Oliko se kirjoitettu yhteen, jota ensin yritit?
        Hyvinhän tuo tulee nyt tuolla.
        Varaa tuo nikkisi, ei se juuri tuollaisena voi olla kellään, muuten et pääsisi sillä kirjoittamaan.

Joo nyt se selvis. kirjoitin ens ne yhteen niin ei lähtenyt. Sit älysin laittaa välilyönnin niin johan alkoi onnistuu... Kiitos kun vastasit niin tiedä , et viesti tuli perille......

• Hei vaan sinulle, voiko mummonrupukka olla ensikertalainen monessakaan asiassa. :)
      Minäkin olen ensikertalainen yhdessä jutussa, mutta en kerro missä. ;)
      Lämmintä todellakin riittää, pihakeinussa vaahteran varjossa on paras paikka.
      Mukavaa päivän jatkoa myös sinulle ja tervetuloa porukkaan mukaan. Täällä on ihania, hauskoja ihmisiä.

• mummo 63

Moikka vaan!!!!!! Kiitos kiitos!!!!! Kyllähän minulle tuli jo ,et voisin kirjoitella johonkin Tiinan palstoille. Mut en kyllä pienistä hätkähdä. Jos hänelle tuli hyvämieli tosta niin se suokoon hänelle. Kyllä tuntuu täällä olevan mukavaa porukkaa. Voi sie onnellinen kun saat keinua siellä vaahteran varjossa. Mie asun kerrostalossa eikä tässä ole kuin asvaltti piha. On tos kyl tollanen pienehkö tammi. On meille laitettu penkki pihaa, et siihen kyllä voi mennä istuskelemaan kun siltä tuntuu.....Hyvää päivän jatkoo....

• mummo 63 kirjoitti:

Moikka vaan!!!!!! Kiitos kiitos!!!!! Kyllähän minulle tuli jo ,et voisin kirjoitella johonkin Tiinan palstoille. Mut en kyllä pienistä hätkähdä. Jos hänelle tuli hyvämieli tosta niin se suokoon hänelle. Kyllä tuntuu täällä olevan mukavaa porukkaa. Voi sie onnellinen kun saat keinua siellä vaahteran varjossa. Mie asun kerrostalossa eikä tässä ole kuin asvaltti piha. On tos kyl tollanen pienehkö tammi. On meille laitettu penkki pihaa, et siihen kyllä voi mennä istuskelemaan kun siltä tuntuu.....Hyvää päivän jatkoo....

Enhän minä itselleni hae hyvää mieltä.
        Yritän vain kertoa että monet aloittajat saavat hyvän mielen kun heidän aloituksiinsa kirjoitellaan kommentteja eikä tehdä uusia aloituksia ihan samasta aiheesta.
        H.

• mummo 63 kirjoitti:

Joo, ei kannata välittää kaikesta, joskus viskelee lunta tupaan ja rapaa niskaan oikein rutosti, mutta puistele pois ja jatka jutustelua.
        Kyllähän maalaispihassa aina löytyy varjon paikkoja, omenapuun alta ja syreenien vierestä, mutta tuo vaahtera keinuineen on ehdoton ykköspaikka.
        Riippukeinu tulee heti siinä kannoilla, mutta tähän aikaan päivästä siihen paistaa aurinko.
        Kiitos toivotuksista, jatketaan kesäpäivän viettoa iloisella mielellä.

• Anceli kirjoitti:

Joo, ei kannata välittää kaikesta, joskus viskelee lunta tupaan ja rapaa niskaan oikein rutosti, mutta puistele pois ja jatka jutustelua.
        Kyllähän maalaispihassa aina löytyy varjon paikkoja, omenapuun alta ja syreenien vierestä, mutta tuo vaahtera keinuineen on ehdoton ykköspaikka.
        Riippukeinu tulee heti siinä kannoilla, mutta tähän aikaan päivästä siihen paistaa aurinko.
        Kiitos toivotuksista, jatketaan kesäpäivän viettoa iloisella mielellä.

Voisiko hän tarkentaa tuon ravan ja lumen?
        H.

• Pirre*

Ja ettäkö tiedon panttaus jatkuu vaan :(

:)))

P.s. Sori mummo 63 tämä oli vain pieni viaton sivujuonne tässä jutussa, ei liity aloitukseesi :)

• Pirre* kirjoitti:

Ja ettäkö tiedon panttaus jatkuu vaan :(

:)))

P.s. Sori mummo 63 tämä oli vain pieni viaton sivujuonne tässä jutussa, ei liity aloitukseesi :)

Mie laitoin siulle tekstiviestin, eikö se tullut perille?

• hunksz kirjoitti:

Voisiko hän tarkentaa tuon ravan ja lumen?
        H.

Voisi hän jos hän sitä tahtoo.
        Joskus täällä heitellään ilkeitä viestejä kuin rapaa, tuntuu kuin pieniä kiviä satelisi ruudun läpi, koskeekin pikkuisen ja toiste sitten tuntuu kuin jäätävää lunta sataisi niskaan, tulee oikein viluinen olo.
        Mutta emmehän me niistä välitä, emmehän toki. Nousemme kuin Fenix-lintu tuhkasta ja jatkamme uusin voimin ja puhtain purjein.
        Kerro rohkeasti mikäli tarvitset lisää informaatiota.

• Anceli kirjoitti:

Voisi hän jos hän sitä tahtoo.
        Joskus täällä heitellään ilkeitä viestejä kuin rapaa, tuntuu kuin pieniä kiviä satelisi ruudun läpi, koskeekin pikkuisen ja toiste sitten tuntuu kuin jäätävää lunta sataisi niskaan, tulee oikein viluinen olo.
        Mutta emmehän me niistä välitä, emmehän toki. Nousemme kuin Fenix-lintu tuhkasta ja jatkamme uusin voimin ja puhtain purjein.
        Kerro rohkeasti mikäli tarvitset lisää informaatiota.

Vaan tuli tunne että minä olisin ollut tässä syyllinen.
        Haluaisin tarkennuksia synteihini, sikäli kun niitä oletetaan olevan.
        Otan myös vastaan katuvia lauseita, sikäli kun niihin nähdään olevan aihetta.
        Ihan heti tunnen olevani vain suloinen ja kukkasien heittelijä.

H.

• hunksz kirjoitti:

Vaan tuli tunne että minä olisin ollut tässä syyllinen.
        Haluaisin tarkennuksia synteihini, sikäli kun niitä oletetaan olevan.
        Otan myös vastaan katuvia lauseita, sikäli kun niihin nähdään olevan aihetta.
        Ihan heti tunnen olevani vain suloinen ja kukkasien heittelijä.

H.

Jokaisen kannattaa välillä puntaroida omia sanojaan, voi olla että niistä löytyy jotain korjaamista.
        En syytä, en kadu enkä kehu, sie olet mikä olet ja sinuun olen jo tottunut kolmen vuoden aikana. :)
        Uusille saattaa tulla yllätyksenä joku heittämäsi kommentti.
        Kukkasia heittelet silloin kun se sinulle sopii, joskus tuntuu olevan pieniä piikkejä seassa.

• Pirre*
        Anceli kirjoitti:

Mie laitoin siulle tekstiviestin, eikö se tullut perille?

Perutaan edellinen, ja kiitos paljon! :)

• Pirre* kirjoitti:

Perutaan edellinen, ja kiitos paljon! :)

Ole hyvä, kiitos kuvasta. :)

• Anceli kirjoitti:

Jokaisen kannattaa välillä puntaroida omia sanojaan, voi olla että niistä löytyy jotain korjaamista.
        En syytä, en kadu enkä kehu, sie olet mikä olet ja sinuun olen jo tottunut kolmen vuoden aikana. :)
        Uusille saattaa tulla yllätyksenä joku heittämäsi kommentti.
        Kukkasia heittelet silloin kun se sinulle sopii, joskus tuntuu olevan pieniä piikkejä seassa.

Niinpä, selkeä vastaus on aina vastenmielistä, kiertely on korppikotkan touhua.
        H.

• hunksz kirjoitti:

Niinpä, selkeä vastaus on aina vastenmielistä, kiertely on korppikotkan touhua.
        H.

Selkeän vastauksenkin voi antaa eri tavoin, kirjoittaa sopuisasti tai sitten heittää pientä kettuilua mukaan, jolloin vastauksen saanut ei ehkä ole aivan riemuissaan.
        Kumpi tapa on parempi.
        Kiertelevä korppikotka, minäkö. :((

• kotkan sukua
        Anceli kirjoitti:

Selkeän vastauksenkin voi antaa eri tavoin, kirjoittaa sopuisasti tai sitten heittää pientä kettuilua mukaan, jolloin vastauksen saanut ei ehkä ole aivan riemuissaan.
        Kumpi tapa on parempi.

Juuri niin. Viimein oivallus.

• kotkan sukua kirjoitti:

Olet ilkeä, tuo ei pidä Ancelin kohdalla ollenkaan paikkaansa.

P.s. Olisiko teittillä jotain luonnevikaa vikaa vikaa...

• R.K.
        kotkan sukua kirjoitti:

Ai sää olet ihastunu huntsiin, mää ihan vähän vaan tohon anseliin.
        Ei ne meistä seinähorsmista piittaa.

• Meriläinen
        Pirrejuupas kirjoitti:

Mun tulee mieleen noista räksyttävistä puskista terrieri.
        Naapurissa oli lapsena sellainen terrieri vastapäätä joka aina portin vieressä räksytti minkä kerkes. Mutta kun lähti vaikka postia hakemaan se meni kauemmas, takaperin ensin ja räks räks räks kova räksytys kävi, sitten kun siinä niitten postilaatikon kohdalla oli niin juoksi äkkiä talon taakse ja räksytys jatkui.
        Pää vaan näkyi sieltä mutta edelleen oli kova räksytys.
        Kun sitten otti sellaisen juoksu askeleen sinne päin kuului enää vai ui ui ui jui ja koiraa vietiin.
        Että sellaisia kuvia mun mieleen tulee näistä puskasta räksyttäjistä. :))

• hamac
        R.K. kirjoitti:

Ai sää olet ihastunu huntsiin, mää ihan vähän vaan tohon anseliin.
        Ei ne meistä seinähorsmista piittaa.

Sinäkin ihastunut? Meittii taitaa olla monta.

• R.K.
        hamac kirjoitti:

Sinäkin ihastunut? Meittii taitaa olla monta.

Sä olet tietty sellanen kikkolo!

• hamac
        R.K. kirjoitti:

Sä olet tietty sellanen kikkolo!

Rehellinen työmies , en narraa naisia.

• kjähhäh?
        Pirrejuupas kirjoitti:

mulle tulee mieleen että jos jotakuta moititaan koko ajan niin on se siihe antanu aihettakin kaiki ei tietty palstalla näy luonteenpiirteet
        hunksinvunksin on varppi asiantuntija kun on läheinen tuttu anselille

• taidat olla räksy
        kjähhäh? kirjoitti:

mulle tulee mieleen että jos jotakuta moititaan koko ajan niin on se siihe antanu aihettakin kaiki ei tietty palstalla näy luonteenpiirteet

Räksyttäjä on mustasukkanen siinä syy moittimiseen.Mistä sää kenenkään välejä tiedät. Eikä palstalla tarvi käsitellä kenenkään yksityisasioita.

• logiikkaa tragiikkaa
        taidat olla räksy kirjoitti:

Räksyttäjä on mustasukkanen siinä syy moittimiseen.Mistä sää kenenkään välejä tiedät. Eikä palstalla tarvi käsitellä kenenkään yksityisasioita.

Hiiri

Motto: "Auch ich bin in Arkadia Geboren."

Hän ensin oli pikkuinen teaterihiiri,
        sitten hän maaseudun maanteitä kiiri.

Näytti siellä Kristukset ja näytti Mefistot:
        samat oli kummallakin hiiren takalistot.

Mut Molièreksi se pyrki pieni hiiri,
        kun itse oli Luojansa ihanin satiiri.

Siks alkoi hän akkojen juoruja juosta
        ja kritikasteriksi jo kiipesi tuosta.

"Kun vuoret mun siitti" - se oli hiiren
        logiikka,
        "niin minä miksi en vuorta?" - Se oli hiiren
        tragiikka.

Eino Leino , häneltä löytyy sananen kaikkeen.

• Meriläinen
        kjähhäh? kirjoitti:

Totaa :))
        Hunksi nyt koittaa parhaansa mukaan kouluttaa niin naisia täällä kun yleensäkin palstalaisia, siinä ollenkaan onnistumatta.
        Olen hänelle monesti sanonut että tähän ikään ehtinyt ihminen ei enää ole koulutettavissa mutta ei hän sitä usko joten lyököön rauhassa päätää näyttöön.

Ja jos puskista jotakuta moititaan koko ajan niin tulee mieleen että siellä vaan joku onneton kateelline / mustasukkaainen. Ei se muuta ajatusta tuo mieleen.

Sun nimimerkkis kyllä muituttaa yhtä kirjoittelijaa pahasti :))

• Meriläinen
        Meriläinen kirjoitti:

Totaa :))
        Hunksi nyt koittaa parhaansa mukaan kouluttaa niin naisia täällä kun yleensäkin palstalaisia, siinä ollenkaan onnistumatta.
        Olen hänelle monesti sanonut että tähän ikään ehtinyt ihminen ei enää ole koulutettavissa mutta ei hän sitä usko joten lyököön rauhassa päätää näyttöön.

Ja jos puskista jotakuta moititaan koko ajan niin tulee mieleen että siellä vaan joku onneton kateelline / mustasukkaainen. Ei se muuta ajatusta tuo mieleen.

Sun nimimerkkis kyllä muituttaa yhtä kirjoittelijaa pahasti :))

Ja täähän oli tietysti tolle kjähhäh? nimmarille.

• Meriläinen
        Meriläinen kirjoitti:

Ja täähän oli tietysti tolle kjähhäh? nimmarille.

Nii ja oli siellä taas vaikka kuinka kirjoitusvirheitäkin, osa syy on koneessa:)
        Mutta toivon että selvän sai :)

• R.K.
        hamac kirjoitti:

Rehellinen työmies , en narraa naisia.

Mikähän se sinunkin työ on? Ettei olisi huijari?

• hävettääkö ees
        kjähhäh? kirjoitti:

kjähhähille sanosin jotta kuka moittii muut kuin te puskapask... koko ajan kenenkää rekatun en oo nähnyt ancelia moittivan .

• terve järki hohoi
        hävettääkö ees kirjoitti:

kjähhähille sanosin jotta kuka moittii muut kuin te puskapask... koko ajan kenenkää rekatun en oo nähnyt ancelia moittivan .

Minuakin ihmetyttää, kun jotkut roikkuvat toisten kirjoittajien kannoilla päivästä toiseen. Näyttää tosi sairaalta pakkomielteeltä. Jos ei jostain ihmisestä tykkää, niin ei oo pakko olla tekemisissä, eikä oo pakko lukee sen viestejä. Käsittämätöntä, että joku vonkaa tota palstan lirkkumiestä niin paljon, että sen takia pitää ahdistelella sen juttukavereita.

• lue uusiksi
        Pirrejuupas kirjoitti:

Pirre, sä käsitit nyt väärin kotkan sukua olevan kirjoituksen, etkö huomaa?
        Hänhän on Ancelin kanssa samaa mieltä...miksi niin nopeita tuomioita täällä jaellaan?

• kjiähähä?
        taidat olla räksy kirjoitti:

Kumpa ette käsittelisikään.Täytyy sanoo että te ette muuta täällä puhukaan.

• kjiähähä?
        Meriläinen kirjoitti:

Nii ja oli siellä taas vaikka kuinka kirjoitusvirheitäkin, osa syy on koneessa:)
        Mutta toivon että selvän sai :)

Taas luulotauti kehissä. Ja akkalauma rähisemässä jos jotakuta aiheeesta moititaan.
        Haukkukaan se hunksutinvunksutin, se tappelun aloitti

• hävettääkö ees
        kjiähähä? kirjoitti:

Kumpa ette käsittelisikään.Täytyy sanoo että te ette muuta täällä puhukaan.

Sinä selvität toisten asioita harvinaisen tympeä ihminen.

• loppuis jo
        lue uusiksi kirjoitti:

Pirre, sä käsitit nyt väärin kotkan sukua olevan kirjoituksen, etkö huomaa?
        Hänhän on Ancelin kanssa samaa mieltä...miksi niin nopeita tuomioita täällä jaellaan?

no just joo...... vastasi vaikka ei häneltä kysytty eli oma mielipide :(

• kysyn vaan
        kjiähähä? kirjoitti:

Taas luulotauti kehissä. Ja akkalauma rähisemässä jos jotakuta aiheeesta moititaan.

Aiheesta mistä aiheesta?

• kysyn vaan kirjoitti:

Aiheesta mistä aiheesta?

Sitä minäkin tässä mietin, aika ei vielä riitä aloituksensyvälliseen kirjoittamiseen.
        I'll be back.
        H.

• mummo 63
        kjiähähä? kirjoitti:

Niin ja aattele!!!! Miehän se aloitin kun kirjoittelin näist hemmetin säistä..... Ja tulin ekakertaa tollasii sit kirjoittelee...... Että saihan mie jotaa aikaseks heti alkuun....hunksutin on mitä on.. mut silti tääl on hauskaa ja kivoja ihmisii....

• Anceli kirjoitti:

Kumpi tapa on parempi.

Olen ollut pikkasen huonos hapessa mut tämän jaksan sanoa sinä enkeli oot kaikkea muuta kun korppikotka.
        Enkeli oot ollu ja siivilläs pöllyttäny voimaa mullekkin.
        Puskat on surkeita luimistelijoita älä niist välitä.

• koti-kiusattu kirjoitti:

Olen ollut pikkasen huonos hapessa mut tämän jaksan sanoa sinä enkeli oot kaikkea muuta kun korppikotka.
        Enkeli oot ollu ja siivilläs pöllyttäny voimaa mullekkin.
        Puskat on surkeita luimistelijoita älä niist välitä.

Kiitos sulle, eihän noista kannata välittää ja aikaansa tuhlata sen pohtimiseen, mikä on syynä moiseen.
        Mulla on nyt muutakin mietittävää.
        Pärjäillään.

• Helppistä

Siis oli takoitettu Hunkzille.

• ota lääkettä

Joku on saanut auringonpistoksen niin sairasta tekstiä.

• Helppistä kirjoitti:

Siis oli takoitettu Hunkzille.

Enpä, näköjään, kerinnyt kommentoimaan henkistä tuotostasi, näyttää poistuneen.
        Mutta lukemaan kerkisin.
        Minä olen hilpeä ja suruton veikko, olisin varmaan pärjännyt Sherwoodin metsissäkin, ja otan aina iloisin ja avoimin mielin vastaan itseeni kohdistuvat arvostelut, rankatkin.
        Mutta sinä ylitit yhden rajan, sinä liitit viattoman ihmisen mukaan arvosteluusi.
        Anteeksiantamattomatonta roskaa saa minulle heittää mutta ei sivullisille.
        Jos olisin senlainen ihminen niin toivottaisin sinut alimmalle arinalle, siellä jumalten huonommalla puolella, mutta en ole sellainen joten toivon sinun saavan sen kohtalon jonka sinun, aikanaan, katsotaan ansainneen.
        H.

• tii-na-...
        hunksz kirjoitti:

Enpä, näköjään, kerinnyt kommentoimaan henkistä tuotostasi, näyttää poistuneen.
        Mutta lukemaan kerkisin.
        Minä olen hilpeä ja suruton veikko, olisin varmaan pärjännyt Sherwoodin metsissäkin, ja otan aina iloisin ja avoimin mielin vastaan itseeni kohdistuvat arvostelut, rankatkin.
        Mutta sinä ylitit yhden rajan, sinä liitit viattoman ihmisen mukaan arvosteluusi.
        Anteeksiantamattomatonta roskaa saa minulle heittää mutta ei sivullisille.
        Jos olisin senlainen ihminen niin toivottaisin sinut alimmalle arinalle, siellä jumalten huonommalla puolella, mutta en ole sellainen joten toivon sinun saavan sen kohtalon jonka sinun, aikanaan, katsotaan ansainneen.
        H.

mistähän noita sikiää noita helppiksiä hyi sua hatsansaa oot tainnu jättää antamatta kun helppis on vongannu eihän tommosta katkeruutta nyt muuten synny.
        ystäväsi tiina

• ota lääkettä
        ota lääkettä kirjoitti:

Joku on saanut auringonpistoksen niin sairasta tekstiä.

Tämä kommentti oli kirjoitettu helppiksen törkeyksiin.

• hamac
        R.K. kirjoitti:

Mikähän se sinunkin työ on? Ettei olisi huijari?

Sekatyömies.

• 1943

Ajelin kolmen maakunnan alueella ja lämpimimmillään oli 28 astetta. Kahvit join vasta kolmen maissa iltapäivällä, kun pysähdyin ajettuani noin 80 km. Aamu-uinti virkisti mukavasti ja eilen uiskentelin ja otin aurinkoa laiturilla illan suussa. Muuta ei jaksanut tehdä, mutta ei tarvinnutkaan. Täällä voi saada aikalailla satikutia, mutta pidä vaan puolesi.Toivottavasti matonpesupaikalla on huomenna tilaa. Hyvää yötä kaikille.

• akkamieki

Akkojako vaan on ollut mummolle vastailemassa. Niin kirjoituksista päättelin. Miehetkin tulkaa mukaan.

• vähän on miehiä
        akkamieki kirjoitti:

Akkojako vaan on ollut mummolle vastailemassa. Niin kirjoituksista päättelin. Miehetkin tulkaa mukaan.

Kävihän yksi palstanriesa aukomassa päätään kuten odotettavissa olikin.
        Eipä kukaan todesta ota papparaisen löpinöitä vaan itselleensähän kissakin kiusaa tekee kun kuppinsa kaataa!

• Reima Kyylänen
        akkamieki kirjoitti:

Miestä vaillakos sitä ollaan? Voitashan me yrittää suhetta, kun huntsi ja anseli ei meitä huomaa. Olis mettää ja rantaviivaakin. Mää vaan pelkään sua, kun sää oot häijy kun Puupään Justiina.

• mummo 63
        vähän on miehiä kirjoitti:

Kävihän yksi palstanriesa aukomassa päätään kuten odotettavissa olikin.
        Eipä kukaan todesta ota papparaisen löpinöitä vaan itselleensähän kissakin kiusaa tekee kun kuppinsa kaataa!

Päivää ,että pätkähtää.... Täällä taas mummon rupukka kirjoittelee..... Kävin täs matto pyykil.. Joo oishan se kivaa jos jokunen MIESKIN uskaltais tulla kirjoittelemaan....Nyt taitaa olla toi kahvi valmis taidan lähtä hörppimää......Mutta täpaamisiin tossa päivemmällä.......

• niinapalo
        Reima Kyylänen kirjoitti:

Miestä vaillakos sitä ollaan? Voitashan me yrittää suhetta, kun huntsi ja anseli ei meitä huomaa. Olis mettää ja rantaviivaakin. Mää vaan pelkään sua, kun sää oot häijy kun Puupään Justiina.

Sinä reima, vaikutat sensuellilta mieheltä.
        Miten olisi, voisitko auttaa, sukassani on sauma millin ohi pohkeen keskiviivan?
        Pelkään.Voisitko mitenkään, ystävällisen herrasmiesmäisesti, suoristaa sen.
        minä voin täältä ylhäältä löysätä sukkanauhaa?

• Reima Kyylänen
        niinapalo kirjoitti:

Sinä reima, vaikutat sensuellilta mieheltä.
        Miten olisi, voisitko auttaa, sukassani on sauma millin ohi pohkeen keskiviivan?
        Pelkään.Voisitko mitenkään, ystävällisen herrasmiesmäisesti, suoristaa sen.
        minä voin täältä ylhäältä löysätä sukkanauhaa?

Mikä sensumelli mä sulle oon? Nyt naikkonen lopeta tommonen peli. Et ole mikään hilpiä akka, pahempi olet , k e v y t k e n k ä i n e n naikkonen, vai pitäiskö sanoo kevytsukkainen. Minä en sinuu ala hiplaamaan.

• Korppis*
        mummo 63 kirjoitti:

Päivää ,että pätkähtää.... Täällä taas mummon rupukka kirjoittelee..... Kävin täs matto pyykil.. Joo oishan se kivaa jos jokunen MIESKIN uskaltais tulla kirjoittelemaan....Nyt taitaa olla toi kahvi valmis taidan lähtä hörppimää......Mutta täpaamisiin tossa päivemmällä.......

Kekipäivää muori ; )

Olen nyt sormeni sopiviksi voimisteluttani joten lähden ulkohommiin.

Minä ajattelin jättää maton pesun tältä erää, sukellan nyt kaislikkoon raivaushommiin.

Hörpitkö kahvisi oikeaoppisesti lautaselta?

HUI!

• niinapalo

Mikä sensumelli mä sulle oon? Nyt naikkonen lopeta tommonen peli. Et ole mikään hilpiä akka, pahempi olet , k e v y t k e n k ä i n e n naikkonen, vai pitäiskö sanoo kevytsukkainen. Minä en sinuu ala hiplaamaan.

Etkö?
        Sepä nyt epämukavaa.
        Ottaisit tästä nyt hiukan kylmää valkoviiniä, kesäpäivän kunniaksi.
        Reima istuu nyt vaan tähän pihakeinuun minun viereeni, sillä asiahan on tietysti, ilmanmuuta, että minä olen kevytkenkäinen nainen näin kesäisin.
        Katsos, Reima kun minä niin tykkään pitää näitä korkosandaaleja kesäisin.
        katsos kun kimaltelee kivasti, nämä strassikorut sandaaleissa.
        mitä pidät tuoksustani, sen nimi on Syntiset yöt?
        Tuoko se mieleesi synnin ja ....yöt?

• mummo 63

Sie se sit ajelit pärryttelit muutaman kilometrin!!!! Kyllä se uinti virkistää.Miekin kävin uimahallissa alkukesästä mut nyt kun halli on kiini niin en ole käynyt missään. Meillä on toi ranta sen verran kaukaa, ettei viitti lähtä mankelilla veivaamaan ( polkupyörä) . Saattaapi noi istumalihakset puutua. Kyllä minä puoleni pidän. Tässä on elämän aikaa tullut niin risuja kuin ruusujakin Sain olla vähän aikaa ihan yksin maton pesussa. Mut ei aikaakaa kun muijaa pukkas tulee kuin torille. On tääl ihan mukavaa........

• Reima Kyylänen
        niinapalo kirjoitti:

Etkö?
        Sepä nyt epämukavaa.
        Ottaisit tästä nyt hiukan kylmää valkoviiniä, kesäpäivän kunniaksi.
        Reima istuu nyt vaan tähän pihakeinuun minun viereeni, sillä asiahan on tietysti, ilmanmuuta, että minä olen kevytkenkäinen nainen näin kesäisin.
        Katsos, Reima kun minä niin tykkään pitää näitä korkosandaaleja kesäisin.
        katsos kun kimaltelee kivasti, nämä strassikorut sandaaleissa.
        mitä pidät tuoksustani, sen nimi on Syntiset yöt?
        Tuoko se mieleesi synnin ja ....yöt?

Kynsisieni näyttää olevan isovarpaissa ja kaulin kainalossa. Minä en tommosista kaulinjunkkareista perusta. Pitää mennä.

• MUMMO 63
        Korppis* kirjoitti:

Kekipäivää muori ; )

Olen nyt sormeni sopiviksi voimisteluttani joten lähden ulkohommiin.

Minä ajattelin jättää maton pesun tältä erää, sukellan nyt kaislikkoon raivaushommiin.

Hörpitkö kahvisi oikeaoppisesti lautaselta?

HUI!

Moro moro!!!!! No oliko hyvä sukellus???? Ja mitähän sie siel oikeesti kaislikossa raivaat!!!???? Tietysti joku voi heittää läpän, et mitä se mulle kuuluu. Kunhan kysyin. En muuten hörpi lautaselt vaan on ihan kunnon muki....Meillä ei hörpitä vaan kunnon kulauksii olla pitää ; ) Tää on kyl kieltämäti ihan hyvä voimistelu tapa. Niin sormille!!! Mut täshän voi myös olla oma-aloitteinen ja keksiä vaikka mitä voimisteluu. Oho, no älkää ajatelko mitää ihan mahottomii. Tyyli on vapaa......

HUI HAI JA MENOKS !!!!!!!!!!

.

• niinapalo

Kynsisieni näyttää olevan isovarpaissa ja kaulin kainalossa. Minä en tommosista kaulinjunkkareista perusta. Pitää mennä.

Kynsisieni on panettelua.Aran miehen viimeinen puolustus.
        Mutta...mutta...
        Galleriassani on vieraillut 23 upeaa urosta.
        Alankin metsästämään siellä missä miehet ovat halukkaita.
        Reimakulta, suomalainen vastahakoinen könsikäs, se on muodissa vain hetken.
        Jatkuva teniminen ei jaksa kiinnostaa ketään.
        Maailma on upea ja jännittävä paikka, kesä on helteinen ja kuumeinen, terasseilla tavataan ja tapahtuu
        Junasta jääneet, voivat mennä viillyttelemään metroon itseään, sieltä ei naiset väkipakolla hae.
        Hyvä kesää sinulle köntsäpoika

• Korpipistiäinen
        MUMMO 63 kirjoitti:

Moro moro!!!!! No oliko hyvä sukellus???? Ja mitähän sie siel oikeesti kaislikossa raivaat!!!???? Tietysti joku voi heittää läpän, et mitä se mulle kuuluu. Kunhan kysyin. En muuten hörpi lautaselt vaan on ihan kunnon muki....Meillä ei hörpitä vaan kunnon kulauksii olla pitää ; ) Tää on kyl kieltämäti ihan hyvä voimistelu tapa. Niin sormille!!! Mut täshän voi myös olla oma-aloitteinen ja keksiä vaikka mitä voimisteluu. Oho, no älkää ajatelko mitää ihan mahottomii. Tyyli on vapaa......

HUI HAI JA MENOKS !!!!!!!!!!

.

Sinä se muori olet sujuva sanainen kommunikoija noin uudeksi ja ensikertalaiseksi ; ) vaan kivaahan se on, minä tykkään haastaa väliin jonninjoutavia. Vaan aina saan miinuksia, mutta jos puskasta kirjootan eivätkä tunnista paukkuu plussia ihan useampia :DDD Näin se tahtoo täällä mennä ei se teksti vaan sen kirjoottaja.

Olin kailoja leikkaamassa siellä kaislikossa ei siellä sukeltaa voinut. Kaislat tahtoo levitä jos niitä ei katko. Hyvä oli keli järvessä touhuilla.

Otin samoilla vesillä laiturin porrasaskelman pois paikoltaan ja laitoin rannalle kuivumaan ja odottamaan korjausta. Iso askelma, mutta vettä pitkin somasti tuli perässä rantakiville. Lopuksi nostelin kiviä kivikkopuutarhaani, löysin yhden rannalla olevan kiven alta polttiaisyhteisön tuhosin niiden munavaraston, arvaa mikä kaaos.

Urakan päätteeksi sukelsin järveen lojuin lötköpötkyllä ja tulin pirttiin syömään. Tällaasta!

• ninjaliima
        niinapalo kirjoitti:

Kynsisieni on panettelua.Aran miehen viimeinen puolustus.
        Mutta...mutta...
        Galleriassani on vieraillut 23 upeaa urosta.
        Alankin metsästämään siellä missä miehet ovat halukkaita.
        Reimakulta, suomalainen vastahakoinen könsikäs, se on muodissa vain hetken.
        Jatkuva teniminen ei jaksa kiinnostaa ketään.
        Maailma on upea ja jännittävä paikka, kesä on helteinen ja kuumeinen, terasseilla tavataan ja tapahtuu
        Junasta jääneet, voivat mennä viillyttelemään metroon itseään, sieltä ei naiset väkipakolla hae.
        Hyvä kesää sinulle köntsäpoika

Nimimerkki vaihtuu tavat toistuu

• meeriamanda
        ninjaliima kirjoitti:

Minä vaistoan vedättäjän , huvinsa kullakin, mikäs siinä. Tuntemattoman Mäkilää lainaten : Jo on maalima kummas jamas?

• ninjaliima
        meeriamanda kirjoitti:

Minä vaistoan vedättäjän , huvinsa kullakin, mikäs siinä. Tuntemattoman Mäkilää lainaten : Jo on maalima kummas jamas?

Rooli päällä hällä että jaksaakin.

• niinapalo
        ninjaliima kirjoitti:

Tarkoitat mitä?
        Voisitko selventää?
        Eikö uusi kirjoittaja ole palstalle tervetullut.
        Sitten varmaan ymmärsin väärin kun luin muutaman muun aloittajan toivotukset?
        Toisaalta, ei sillä ole niin väliä miten kateelliset naiset täällä palstalla sanovat, galleria kertoo suosion.

• bibimbap
        niinapalo kirjoitti:

Tarkoitat mitä?
        Voisitko selventää?
        Toisaalta, ei sillä ole niin väliä miten kateelliset naiset täällä palstalla sanovat, galleria kertoo suosion.

Älä välitä.samanlaiset toivotukset sain minäkin palstalle tullessani.
        Luultiin siksi tai täksi.
        Jatkat vain kirjoittelua ja ihmiset pikkuhiljaa tottuvat sinuun.

• kyllästytää tekopyhy
        niinapalo kirjoitti:

Tarkoitat mitä?
        Voisitko selventää?

Samat ihmiset jotka syyttävät sinua, moninikkeilevät itse.
        Jolleivät ole puskassa, luovat uusia nimimerkkejä.
        Hyvä esimerkki on kai tän aloituksen tekijä joka käyttää nimmarii viivatiina

• tiinaviiva

sulle tuli taas mustasukkaset kommentoimaan on se kumma ettei akat jaksa pitää huolta omista ukoistaan ku täällä palstalla ne tappelee mustasukkasena reimastaki

• nakrattaaaaaaaa

nakrattaako ketään?

• laaja haku

• mummo 63

Terve terve!!!!!! No eilin päivä oli vähän ,että nyt pitää saada jotaa uutta kehii. Ja aloin sitten surfailemaan ja kattelee kuika ollakaan niin löysin tämän Suomi24 siintä kattelee ja kelailemaan. Kas kummaa ja täällähän ollaan että pätkähtää.....Jos,et keksi mitä matoille teet ,niin tässä esimerkki. Laita ulos ja oota vesisadetta. Voithan sie heittää siihen sit mäntysuopaa lisäks.;) Ja jos ei ala sataa niin ei hätää talvel tulee lunta ainakin...... No mie en kyl piittaa täst mun aloituksest mitä olen saannut aikaa.... HYVÄ MIE. Kirjoittelen oaman tyylini mukaan. Nyt lähen juomaan kahvii. Kirjoitellaan

• tiältä...
        kyllästytää tekopyhy kirjoitti:

Samat ihmiset jotka syyttävät sinua, moninikkeilevät itse.
        Jolleivät ole puskassa, luovat uusia nimimerkkejä.
        Hyvä esimerkki on kai tän aloituksen tekijä joka käyttää nimmarii viivatiina

Hiljasta tuli, moninikeillä ei olekaan mitään sanomista.
        Kiitos hunkisin vunkisin kun paljastit nämä naikkoset

• selvännäkijäkö olet?
        tiältä... kirjoitti:

Hiljasta tuli, moninikeillä ei olekaan mitään sanomista.
        Kiitos hunkisin vunkisin kun paljastit nämä naikkoset

Kerro hyvä ihminen missä hunksi kertoo näistä naikkosista? En löydä tästäketjusta sellaista kohtaa?
        Vainoharhaisuus on kamala tauti, sääli et monikaan ei sitä itsestään huomaa!
        Pistä sivulle tietosi moninikeistä että me muutkin tiedämme, ellet ole varma älä vihjaile, missä oma nikkisi on kun puskailet?

• olen olen
        selvännäkijäkö olet? kirjoitti:

Kerro hyvä ihminen missä hunksi kertoo näistä naikkosista? En löydä tästäketjusta sellaista kohtaa?
        Vainoharhaisuus on kamala tauti, sääli et monikaan ei sitä itsestään huomaa!
        Pistä sivulle tietosi moninikeistä että me muutkin tiedämme, ellet ole varma älä vihjaile, missä oma nikkisi on kun puskailet?

jotenkin tuntuu ettei puskalla ole oikeutta vaatia mitään :))))jotenhiljaista tuli, nikit meni suus uppuun kun ei uskalla "tahrata" itseään puskasta kuitekin uskalletaan huudella

• ma.ejk
        olen olen kirjoitti:

jotenkin tuntuu ettei puskalla ole oikeutta vaatia mitään :))))jotenhiljaista tuli, nikit meni suus uppuun kun ei uskalla "tahrata" itseään puskasta kuitekin uskalletaan huudella

Eikö sinulla ole televisio? Se vangitsee Ikaalisten Primus ohjelmaan vielä melkein tunnin, joten ainakin jokusen tiedän jotka laillani seuraavat kilpailua.
        Puska kirjoittaa vain totta siinäkuin rekattukin, niin mikäs täällä olisi ollessa, luulotella ei pidä kenenkään!

• tii-na-...
        tiinaviiva kirjoitti:

sulle tuli taas mustasukkaset kommentoimaan on se kumma ettei akat jaksa pitää huolta omista ukoistaan ku täällä palstalla ne tappelee mustasukkasena reimastaki

ihanaa joku tykkää mun kirjoitustyylistä noin paljon että matkii ja vielä melkein samalla nimmarilla millä ennen kirjoitin on se kumma kun eii oo muuta kirjoitettavaa.

• Kurre Oravainen
        laaja haku kirjoitti:

hällä sana ja palsta 60
        http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/hällä tid:3252?sort=created&perpage=25&term_keywords=hällä

vetää jokaine omat johtopäätökset

Toi lyhennetty versio 'hällä' sanasta 'hänellä' on ehkä teillä teilläpäin harvinainen. Suomea löytyy muualtakin kuin teidän kylän teiltä. Sillä missä sanotaan hällä, sanotaan myös hää, kun takoitetaan hän. Tohon murteeseen törmää eteläisessä Suomessa useinkin.

Jokainen voi vetää johtopäätöksensä tosta sun jäljitysmaniastasi.

• Helppistä
        akkamieki kirjoitti:

No oikeessahan mä olin, HÄ HÄ HÄÄ!!! Pelkkiä miehenkipeitä mummeleita täällä häärää ja vieläpä pääosin palsta-adonis Hunkszin pympyröissä;DDD

• 1943

Ketju kuin ketju, myös tämä, tuntuu kääntyvän "sisäpiirin" keskinäiseksi kisailuksi. Pitänee siirtyä ylemmälle askelmalle. Nuoret, Sinäkin, kisailkoon rauhassa. Tosin asioita melko kauan seuranneena epäilen Sinunkin aitouttasi.

• Korpipistiäinen

Tulee mieleen iloiset vanhat ajat kun Reilu-kerholaiset alkoivat mellastaa, nyt vain viiskymmiset kujeltavat Hertzan perässä vongaten miepoloa
        ; DDDDDDD

Uusiko aito...sano.... No se on ilimoja pijellyt.

• tunnettu mies
        Korpipistiäinen kirjoitti:

Tulee mieleen iloiset vanhat ajat kun Reilu-kerholaiset alkoivat mellastaa, nyt vain viiskymmiset kujeltavat Hertzan perässä vongaten miepoloa
        ; DDDDDDD

Uusiko aito...sano.... No se on ilimoja pijellyt.

reilut on täällä vieläki , Nittamunax on sen porukan edustaja.
        Vielä ihmettelette , mistä feikkaukset ja nikkivarkaudet tulee

• Korpeeva ; )
        tunnettu mies kirjoitti:

reilut on täällä vieläki , Nittamunax on sen porukan edustaja.
        Vielä ihmettelette , mistä feikkaukset ja nikkivarkaudet tulee

Tietty, eivät kuitenkaan toimi susilaunoina kuten alkuvaiheessa, liekö johtamisongelmia. Nitta on jo menettänyt uskottavuutensa, liian harmaa tosi Reiluiksi ; )

• lyhyt loru
        Korpeeva ; ) kirjoitti:

Tietty, eivät kuitenkaan toimi susilaunoina kuten alkuvaiheessa, liekö johtamisongelmia. Nitta on jo menettänyt uskottavuutensa, liian harmaa tosi Reiluiksi ; )

ei siitä porukasta kai olekaan enää mihinkään juoppohulluus vei

• demeter

Tervetuloa palstalle minunkin puolestani, mummo 63. Osallistun kirjoitteluun aika jälkijättöisesti nykyisin, kun olen paljon maalla ja monet muut asiat painavat päälle. Sinä tunnut olevan mukava ja mutkaton ihminen, sellaisia on aina kiva saada joukkoon.

Meillä täällä pääkaupunkiseudulla mustikat ovat jo lähes kypsiä, eilen kuljeskelin metsässä ja huomasin. "Maalaistyttönä" marjastus, sienestys ja kaikenlainen metsässä samoilu on minulle henki ja elämä.
      Hyvää kesänjatkoa sinulle ja muillekin palstalaisille.

• auli-auli*

Mitenhän tämänkin ketjun laita oikein on.
      Näyttää kuin olisivat saaneet auringonpistoksen :)

• demeter

Mä en ainakaan (ole saanut auringonpistosta) ..)))
        Mun iho on tosi herkkä auringolle ja nyt kun on varoituskin UV-säteilystä päälle, puuhastelen ulkona vasta iltahämärissä.

• demeter kirjoitti:

Mun iho on tosi herkkä auringolle ja nyt kun on varoituskin UV-säteilystä päälle, puuhastelen ulkona vasta iltahämärissä.

Minäpä olen laittanut mansikoita pakastimeen ison määrän.
        Torilta kävin hakemassa.
        En ole ikinä nähnyt noin isoja, helleköhän niitä on kasvattanut.
        Varjossa olin tuossa aitan rappusilla, ei tullut auringonpistosta mullekaan. :)
        Kasvimaa täytyy illalla kastella, kunhan vähän viilenee, yli 30 lämpöastetta oli tänään.

• demeter
        Anceli kirjoitti:

Minäpä olen laittanut mansikoita pakastimeen ison määrän.
        Torilta kävin hakemassa.
        En ole ikinä nähnyt noin isoja, helleköhän niitä on kasvattanut.
        Varjossa olin tuossa aitan rappusilla, ei tullut auringonpistosta mullekaan. :)
        Kasvimaa täytyy illalla kastella, kunhan vähän viilenee, yli 30 lämpöastetta oli tänään.

Hyvä että muistutit mansikoista Anceli. Kyllä eilen niitä torilla näin, mutta ei houkuttanut ostaa, hinta oli kova (5.50 l) eikä laatu ollut kaksinen. Meillä on maalla vakitoimittaja - muutamaa mansikkakakkua varten olen pakastanut, muuten meidän marjat on mustikka, puolukka, ja herukat - ai niin ja nyt meidän "lisäpihassa" on vielä marja-aronia, jota olen vähän irvistellen yrittänyt syödä kun tiedän sen terveellisyyden...))
        Kasvimaan kastelu on mullakin jokapäiväistä - ainakin vartta kasvavat peruna, sipulit ja salaatti...

• Korppis*
        demeter kirjoitti:

Hyvä että muistutit mansikoista Anceli. Kyllä eilen niitä torilla näin, mutta ei houkuttanut ostaa, hinta oli kova (5.50 l) eikä laatu ollut kaksinen. Meillä on maalla vakitoimittaja - muutamaa mansikkakakkua varten olen pakastanut, muuten meidän marjat on mustikka, puolukka, ja herukat - ai niin ja nyt meidän "lisäpihassa" on vielä marja-aronia, jota olen vähän irvistellen yrittänyt syödä kun tiedän sen terveellisyyden...))
        Kasvimaan kastelu on mullakin jokapäiväistä - ainakin vartta kasvavat peruna, sipulit ja salaatti...

Iltaa dementer!

Tulin juuri kirkolta jossa pohjustin voileipäkakkuja. Jätin täytekakut huomiselle. Käyn ostamassa 250 grammaa torilta mansikkahillon lisäksi.

Minulla on neljä mansikantainta tuossa pihan potissa ja marjaa pukkaa kivasti ja uskon lauantaina saavani koristaa kakut omilla kasvattamillani. Valmiina on jo neljä mansikkaa ja lisää valmistuu ; )

En ole enää aikoihin pakastanut marjoja. Ostan kaupasta jos tulee tarvetta.

Olin kaistasavotassa ja sain kai auringonpistoksen kun tulin pirttiin kädet tärisi. No, saattohan se tärinä johtua viikatteen heiluttamisesta ja nälästä.

Ei onneksi tärise enää ; )

• auli-auli*
        demeter kirjoitti:

Huomasin, olet varmaan pysytellyt varjossa :)
        Ei ollut sinulle:)

• Anceli, mitäs makso mansikat??
      Mä oon jotenkin jämähtänyt luuloon, että ois yhä toukokuu!!
      Mansikathan pitää hommata ja äkkiä, jos aikoo.

• Nämä maksoivat kolmekymppiä viiden kilon laatikko, ei ihan halpoja, mutta sitäkin parempia. Yhtään huonoa mansikkaa ei ollut mukana.
        Kannattaa hommata jos sää tällaisena pysyy, kypsyvät nopeasti.
        Pst. huomenna alkaa heinäkuu.

• Pirre*
        Anceli kirjoitti:

Nämä maksoivat kolmekymppiä viiden kilon laatikko, ei ihan halpoja, mutta sitäkin parempia. Yhtään huonoa mansikkaa ei ollut mukana.
        Kannattaa hommata jos sää tällaisena pysyy, kypsyvät nopeasti.
        Pst. huomenna alkaa heinäkuu.

Siis kilo maksoi kuusi euroa, täällä vielä eilen litra, liian hinnakasta vielä pakastaa.

Raahin ostaa litran :)

• Kun tämä ketju näyttää kääntyvän kasvimaajuttuihin päin niin minäkin voin tulla mukaan ;-/ ja ensi töikseni kehua että nyt on koko perunamaa mullattu. Illankahua piti odotella ja sittenkin valui hiki, mutta on niiiin siistit perunapenkit nyt kaikkiseltaan että á vot. Otin kuvankin ja meinasin laittaa tänne galleriaan näytille mutta kun tuli turhan "jysky" enkä viitsi ruveta pienentelemään niin antaa olla.

Homman jälkeen eiku uimaan, ja kuvasin saman tien rannan lumpeet, Hämeen Särkijärvestä aikoinaan tänne raahaamani kasvit ovat viimein sopeutuneet ja kukkivat kahden puolen saunarantaa. Lumpeenkuvan lisäsin galleriaan, tulee joskus näkösälle jos ylläpito suo. Se lumpeenkukka on minusta aika jännä, kun vain ulommaiset terälehdet on ulospäin ja loput töröttää melkein suoraan ylös. Liekö ollut juuri avautumassa nuppuvaiheesta?

Onneksi sain tuon suurimman kasvimaahomman tehtyä tänään, huomenna lupailevat 32 astetta. Kuuma oli tänäänkin, mutta onneksi kaakkoinen tuuli virkistää tässä rannalla.

Nyt olen ansainnut jätskin ;-D ja varmaan te muutkin, iloista kesäillan jatkoa kaikille ahkerille ja myös liiasta lämmöstä kärsiville! Ei tätä hellettä kauan kestä, se on Suomen suvi sellainen, joten naatitaan.

• tii-na-...

ihmettelen minkä takia aloittaja niin monta kertaa mainitsi tiinan ja ihan siellä joku jo rupes laittaan viivatiinaa aloittajaksi mutta kun viivatiinaa ei ole enää olemassakaan ainakaan sitä alkuperäistä ja hämmästyttää kummastuttaa taas teidän kirjoituksenne reilusta kerhosta mulla ei ainakaan oo pienintäkään havaintoo edes minkälainen se semmoinen on eikä mulla oo tarvetta tehdä mitään aloituksiakaan muuta kun omana ittenäni.

• mummo 63

No tää alkoi siitä kun tulin uutena tänne, niin hunksinvunksin kirjoitti, että mummon pitäisi mennä Tiina palstalle säistä kirjoittelee. Jos ollaan samassa jutussa. Tai sit käsitin väärin. Mie kyl olen jo unohtanut koko alkujutun. Tääl on monta kivaa ihmistä. Ja aijon kyllä jatkaa kirjoittamista. Että tämmönen juttu.

• tii-na-...
        mummo 63 kirjoitti:

No tää alkoi siitä kun tulin uutena tänne, niin hunksinvunksin kirjoitti, että mummon pitäisi mennä Tiina palstalle säistä kirjoittelee. Jos ollaan samassa jutussa. Tai sit käsitin väärin. Mie kyl olen jo unohtanut koko alkujutun. Tääl on monta kivaa ihmistä. Ja aijon kyllä jatkaa kirjoittamista. Että tämmönen juttu.

hatsansaahan huomauttaa aina jos joku tekee aloituksen samantyyppisestäkin asiasta se kuuluu sen tyyliin täällä on kaikki kivoja mutta kaikki epäilee kaikkien olevan jonkun muunkin nimimerkin takana niinkun joku epäili mun tehneen tän aloituksen tosiaan luin eilen illalla myöhään vasta tän ketjun läpi senkun vaan jatkat kirjoittamista tuskin sitä kukaan voi estää ja olisko ees mitään aihetta.

• Korppis*

Tiina sinä et tainnut olla vielä palstoilla kun Reilu Kerho sähläsi täällä pahemman kerran. Samanlaista touhua jäljittää tämä nykyinen nikkien vaihto ja uutena palstalle tuleminen, omine kotkotuksineen. He käyttivät laiffareita kokoontumisfoorumina ja tekivät siellä suunnitelmia kuka iskee ja mille palstalle.

Miehet näyttää jääneen akkojen jalkoihin. Sain aikoinaan sisäpiiritietoa ja tiedän ketkä olivat minkin nimimerkin takana.

Tällä hetkellä tämä nikkien vaihto ja uusien tulokkaiden tulo palstalle ja nimimerkki kopioinnit ovat parin kolmen yksittäisen työn puutteessa olevan ladyn kouhotusta.

Tällaista ja nyt hommiin, korvessa on komiat kelit, mökki koivujen kätkössä joten hikoilusta ei pirtissä tai ylisillä tarvitse kärsiä.

• Korppis* kirjoitti:

Tiina sinä et tainnut olla vielä palstoilla kun Reilu Kerho sähläsi täällä pahemman kerran. Samanlaista touhua jäljittää tämä nykyinen nikkien vaihto ja uutena palstalle tuleminen, omine kotkotuksineen. He käyttivät laiffareita kokoontumisfoorumina ja tekivät siellä suunnitelmia kuka iskee ja mille palstalle.

Miehet näyttää jääneen akkojen jalkoihin. Sain aikoinaan sisäpiiritietoa ja tiedän ketkä olivat minkin nimimerkin takana.

Tällä hetkellä tämä nikkien vaihto ja uusien tulokkaiden tulo palstalle ja nimimerkki kopioinnit ovat parin kolmen yksittäisen työn puutteessa olevan ladyn kouhotusta.

Tällaista ja nyt hommiin, korvessa on komiat kelit, mökki koivujen kätkössä joten hikoilusta ei pirtissä tai ylisillä tarvitse kärsiä.

joo en ollu sillon uusia nimmareita tuntuu tulevan välillä kun sieniä sateella no jos joillain on aikaa leikkiä ja yrittää matkia jotain toista niin se ilo heille suotakoon ;)))))

• Pirre*
        tii-na-... kirjoitti:

hatsansaahan huomauttaa aina jos joku tekee aloituksen samantyyppisestäkin asiasta se kuuluu sen tyyliin täällä on kaikki kivoja mutta kaikki epäilee kaikkien olevan jonkun muunkin nimimerkin takana niinkun joku epäili mun tehneen tän aloituksen tosiaan luin eilen illalla myöhään vasta tän ketjun läpi senkun vaan jatkat kirjoittamista tuskin sitä kukaan voi estää ja olisko ees mitään aihetta.

Miusta tämä nikkien arvailu täällä on niiiiin huvittavaa kuin olla ja voi, ihan tyhmän tyhmää ja lapsellista..

P.s. olenkohan tosikko :(

• Korppis* kirjoitti:

Voi sua urpoa. Yrittäisit edes pysyä asiassa, sulla ei ole mitään tietoa siitä kerhosta joten lopeta paskanjauhamiset.

• tii-na-...
        Pirre* kirjoitti:

Miusta tämä nikkien arvailu täällä on niiiiin huvittavaa kuin olla ja voi, ihan tyhmän tyhmää ja lapsellista..

P.s. olenkohan tosikko :(

mummo kuuskolmonen kun on ollu palstalla öiseen aikaan luki varmaan sillon sen anceliin kohdistuneen törkykirjoituksen niin että näin hauskoja kirjoittajia täällä pyöriskelee öiseen aikaan saavat tekstinsä näkymään pidempään kun ei oo poistattajia ja ihmettelen ettei sellaiselle jutulle ollu kukaan poistoo pyytäny aikaisemmin :(((((

• mummo 63 kirjoitti:

Neito on sit hyvä vaan ja jatkaa kirjoittelemistaan, minulla on senlainen vamma että pyrin aina puolustelemaan jotakin immeistä jos joku pyrkii astumaan hänen aloituksensa varpaille, öh... on kyllä muutakin vammaa...
        Mut ko kerta tiinakkii antaa synninpäästön niin johan se minäkin vain.
        Tervetuloa.
        H.

• Kivaa, että mummo 63 on liittynyt porukkaamme. Hikisen yön jäljiltä ajatus ei oikein juokse. Oli niin kuuma, että nukkuminen vaikeeta.
      Mutta kait se helle tänään hellittää, joten koitetaan pärjäillä.
      Aamupala syöty, joten siitä se päivä alkaa...

• mummo 63

Kiitos kiitos..... Oli totta tosiaan kuuma yö. Sama täällä, sitä pyöri, käänsi. No sit alkoi janottaa, nälättää ja tietysti mennä hotelli helpotuksee. Tiiättehän mitä siel sit pitä vääntää??!!! Kyllä se täällä päin tuntuu jatkuvan. Pitää lähtä torilt hakee mansikoita kun Anceli-tyttö kirjoitti hakeneen. Alkoi niin mahottomasti mieli mansikkaa. ( Onhan noit mielitekoja tupsahtanut muitakin, mut nyt haetaan mansikoita ) Tästä se joo alkaa......

• mummo 63 kirjoitti:

Kiitos kiitos..... Oli totta tosiaan kuuma yö. Sama täällä, sitä pyöri, käänsi. No sit alkoi janottaa, nälättää ja tietysti mennä hotelli helpotuksee. Tiiättehän mitä siel sit pitä vääntää??!!! Kyllä se täällä päin tuntuu jatkuvan. Pitää lähtä torilt hakee mansikoita kun Anceli-tyttö kirjoitti hakeneen. Alkoi niin mahottomasti mieli mansikkaa. ( Onhan noit mielitekoja tupsahtanut muitakin, mut nyt haetaan mansikoita ) Tästä se joo alkaa......

No'nii, nyt alko miukii tekkee miel... niit mansikoit, ei kun menoks.
        Hyvähän se on kun on (mielitekoja).

• Korpi-lötköpötkö
        maarina1 kirjoitti:

No'nii, nyt alko miukii tekkee miel... niit mansikoit, ei kun menoks.
        Hyvähän se on kun on (mielitekoja).

Minäkin ajan torin kautta jahka kirkolle kirmaisen, mutta ensin aamuvoimistelu sormille ja pirtin putsausta.

Minulla on mahtava ilmastointi ylisillä. Ikkuna auki järvelle ei ongelmia kuumuuden kanssa.

Täällä niemellä on vilpoisaa sillä tuulenvire järveltä hyväilee raihnaista kehoa ja kun oikein kuumottaa niin lötköpötköllä veteen makoilemaan.

• Korpi-lötköpötkö kirjoitti:

Minäkin ajan torin kautta jahka kirkolle kirmaisen, mutta ensin aamuvoimistelu sormille ja pirtin putsausta.

Minulla on mahtava ilmastointi ylisillä. Ikkuna auki järvelle ei ongelmia kuumuuden kanssa.

Täällä niemellä on vilpoisaa sillä tuulenvire järveltä hyväilee raihnaista kehoa ja kun oikein kuumottaa niin lötköpötköllä veteen makoilemaan.

Se oli mansikkakeikan jälkeen mentävä suihkuu, viilentää hetkeksi kun pää on märkä.
        Ei se näytä auttavan, vaikka kuinka on ristiveto, tai läpiveto.
        Kuumuushan sieltä vain tulee....

• meeriamanda
        maarina1 kirjoitti:

Se oli mansikkakeikan jälkeen mentävä suihkuu, viilentää hetkeksi kun pää on märkä.
        Ei se näytä auttavan, vaikka kuinka on ristiveto, tai läpiveto.
        Kuumuushan sieltä vain tulee....

Ajelin jo ennen kymmentä kauppareissuni, ja kuinka ollakaan ...mansikoita minäkin makusteluun osyin, toki litran vain 4,5 ekua maksoi. Suonenjokelaisia , kertoi myyjätyttönen.

Kilsoja noin 5...ja eipä yhtään enempää olisi tarvittukaan, olo oli kuin uitetulla koiralla :))
        Täällä tehtiin keväällä ikmastointiremppa ja kyllä saa asunnon viilenemään jos viittii vain hurinaa kuunnella :)

Olkoon kesä kesänä, heille jotka ovat odottaneet lomaa ja hellettä, minä pääsen varjoon .

• XXXXXXLfixu

Kuka lienet näistä vakinikeistä? Turhasta asiasta jauhetaan ja yritetään saada pitkä ketju aikaan.. Luultavasti fixut 60 -ihmiset ovat aivan muualla kuin täällä.

• piip...piip vikisiä

Mikäs hippiäinen sielä inisee, kalvaako kateus? Tämä ei ole sinun aloituksesi joten ellei miellytä painu hittoon!

• vinksinvunksin

Anceli se on.Se tykkä tehdäa aliaksia, 50 palstalla usein puskassa.siksi hunksutin sanoi että mene tiinan ketjuun tunnisti

• kuonokoppa
        vinksinvunksin kirjoitti:

Anceli se on.Se tykkä tehdäa aliaksia, 50 palstalla usein puskassa.siksi hunksutin sanoi että mene tiinan ketjuun tunnisti

Teet itsesi naurunalaiseksi, pakkomielle ancelista ja hunksista?

• Armand A.

Sähän olet ihan pimee ja vainoharhainen. Voi jumaliste sentään.

Herää ihan väkisin kysymys, että miksi Anceli on sinulle ongelma. Eihän se kenellekään muullekaan ole ongelma. Ans kun arvaan. Sä olet ihastunut tohon hunksuttimeen, mutta hunksutin ei piittaa sinusta. Yrität todistella itsellesi, että syy ei ole sinussa vaan kuvitellussa vihollisessa. Nolaat itsesi päivästä toiseen näyttämällä kaikille, kuinka sinulla ei ole käytöstapoja, ja olet sairaan mustasukkainen narsisti omien kuvitelmiensa vankina.

50 -palstalla on yksi yleisesti tunnettu moninikki, ja kaikki palstalaiset tietävät, että se ei ole kuvittelemasi henkilö.

• ma.ejk...

Nyt saat kyllä luvan lopettaa Ancelin syyllistämisen ja ihan heti! Mistä sinä kenenkään puska/nikkikirjoituksia tiedät? Äläkä vain kerro sitä lorua, kuin osaat katsoa kirjoittelijoiden ip-tunnuksia :DD Täällä palstalla on sellaisia jotka aikanaan vesittivät tuon lapsellisuuden!

Mitä sinulle ylipäätään kuuluu kenenkään nimimerkit? Rekatuilla on myös lupa kirjoitella ilman rekkautumista, sinäkin huutelet puskista, kuin arka pupu pensaasta.
        Olet pahoin hakoteillä, ja kaunasi Ancelia kohtaan on käsittämätöntä!

• Armand A. kirjoitti:

Herää ihan väkisin kysymys, että miksi Anceli on sinulle ongelma. Eihän se kenellekään muullekaan ole ongelma. Ans kun arvaan. Sä olet ihastunut tohon hunksuttimeen, mutta hunksutin ei piittaa sinusta. Yrität todistella itsellesi, että syy ei ole sinussa vaan kuvitellussa vihollisessa. Nolaat itsesi päivästä toiseen näyttämällä kaikille, kuinka sinulla ei ole käytöstapoja, ja olet sairaan mustasukkainen narsisti omien kuvitelmiensa vankina.

50 -palstalla on yksi yleisesti tunnettu moninikki, ja kaikki palstalaiset tietävät, että se ei ole kuvittelemasi henkilö.

Kait tähän on kommentoitava, koska olen tunnistavinani hellyttelynimeni.
        Toinen syy on se, että helteen pehmittämä tajuntani on tunnistavinaan Armandin mieheksi.
        Molemmissa saatan, tietysti, erehtyä pahasti.

Noh, oli miten oli niin kiitokset Armandille.
        Olen ihan samaa mieltä, mustasukkaisuus, rakkaus ja muu kaulanikatkaisukaipuu, on ihan ymmärrettävää, koska minua kaipaavat kaikki.
        Kukin tavallaan.
        Toivoisin kuitenkin että haukut kohdistuisivat minuun, pahaiseen Auervaaraan ja naistennaurattajaan, eivätkä kultaisiin kantapäänkutojiini, ruusunkasvattajiin, Persiljanpöyhijöihin, laihan Sian ihannoijiin... etc.
        Minusta kyllä riittää ihan kaikille, ainakin palstalla.
        Maakuntakierrosta en kyllä lupaa, paitsi jos WellDone rakentaa minulle kiertueen Stadioneilla, saa olla Pesäpalloareenakin, Kimpinen, Ratina, Väinölänniemi, poronpurema-maisemat tms.

H.

• Armand A.
        hunksz kirjoitti:

Kait tähän on kommentoitava, koska olen tunnistavinani hellyttelynimeni.
        Toinen syy on se, että helteen pehmittämä tajuntani on tunnistavinaan Armandin mieheksi.
        Molemmissa saatan, tietysti, erehtyä pahasti.

Noh, oli miten oli niin kiitokset Armandille.
        Olen ihan samaa mieltä, mustasukkaisuus, rakkaus ja muu kaulanikatkaisukaipuu, on ihan ymmärrettävää, koska minua kaipaavat kaikki.
        Kukin tavallaan.
        Toivoisin kuitenkin että haukut kohdistuisivat minuun, pahaiseen Auervaaraan ja naistennaurattajaan, eivätkä kultaisiin kantapäänkutojiini, ruusunkasvattajiin, Persiljanpöyhijöihin, laihan Sian ihannoijiin... etc.
        Minusta kyllä riittää ihan kaikille, ainakin palstalla.
        Maakuntakierrosta en kyllä lupaa, paitsi jos WellDone rakentaa minulle kiertueen Stadioneilla, saa olla Pesäpalloareenakin, Kimpinen, Ratina, Väinölänniemi, poronpurema-maisemat tms.

H.

Jos sinä tiedät kuka tuo häirikkö on, niin ole mies ja tee jotain! Jos et ole kiinnostunut hänestä heilanasi, sano se hänelle suoraan, äläkä venkoile, äläkä jätä tulkinnan varaa, vai onko sinun pakko saada kaikkien naisten, hänenkin, hyväksyntä.

Olen ollut huomaavinani, että pidät joka suuntaan yllä flirttiä ja pientä lupausta. Joltain voi mennä sellaisessa pää sekaisin, ja niinhän tässä on käynyt. Jos haluat olla sairaan mustasukkaisen ihmisen kanssa lähemmässä ihmissuhteessa, niin se tarkoittaa, että et voi jutella mitä vaan ja kenen tahansa kanssa. Kokemusta on. En suosittele!

• Armand A. kirjoitti:

Jos sinä tiedät kuka tuo häirikkö on, niin ole mies ja tee jotain! Jos et ole kiinnostunut hänestä heilanasi, sano se hänelle suoraan, äläkä venkoile, äläkä jätä tulkinnan varaa, vai onko sinun pakko saada kaikkien naisten, hänenkin, hyväksyntä.

Olen ollut huomaavinani, että pidät joka suuntaan yllä flirttiä ja pientä lupausta. Joltain voi mennä sellaisessa pää sekaisin, ja niinhän tässä on käynyt. Jos haluat olla sairaan mustasukkaisen ihmisen kanssa lähemmässä ihmissuhteessa, niin se tarkoittaa, että et voi jutella mitä vaan ja kenen tahansa kanssa. Kokemusta on. En suosittele!

Tarkemmin tässä mietin.
        Tulin tulokseen että suhteisiin en ihan hevillä lähde.
        Tuota häirikköä en tunnista sen enempää kuin muukaan palstalainen.
        Osaan kyllä kuvitella, mutta jääköön arvailuni tähän.

Mutta, tyyliini (?) kuuluu tuo lirkuttelu, se on kyllä ihan minua, ikäni olen osanut sanojen kanssa leikkimisen, joskus se on johtanut syteenkin.
        Mutta olen ihan vakavamielinen ihminen kun tullaan asiaan.

Saattaa olla, että olen lopettanut jotain johonkin suuntaan ja se sitten on johtanut tällaiseen. En kuitenkaan pysty sanomaan minne päin on tuuli viirini kääntänyt ja kenen tukka on tullut silmille ja saanut silmät kyynelehtimään ärsytyksestä.
        H.

• tii-na-...
        ma.ejk... kirjoitti:

Nyt saat kyllä luvan lopettaa Ancelin syyllistämisen ja ihan heti! Mistä sinä kenenkään puska/nikkikirjoituksia tiedät? Äläkä vain kerro sitä lorua, kuin osaat katsoa kirjoittelijoiden ip-tunnuksia :DD Täällä palstalla on sellaisia jotka aikanaan vesittivät tuon lapsellisuuden!

Mitä sinulle ylipäätään kuuluu kenenkään nimimerkit? Rekatuilla on myös lupa kirjoitella ilman rekkautumista, sinäkin huutelet puskista, kuin arka pupu pensaasta.
        Olet pahoin hakoteillä, ja kaunasi Ancelia kohtaan on käsittämätöntä!

eiköhän se vinkisinvunksin jo lopeta sen ancelin jahtaamisen taitaa ittellään on se sen sortin ongelmia että ne vaatii toisen ihmisen vainoamista mutta eiköhän se ylläpito pysty puuttumaan tämmöisiin kirjoituksiin tai sit poliisi sen verran törkynen oli se yöllinen teksti se ei ollu enää normaalia kiusaa ainakaan viis kuuskymppisiltä sen takana oli jo muuta.

• VoiElämänKesäSentään
        tii-na-... kirjoitti:

eiköhän se vinkisinvunksin jo lopeta sen ancelin jahtaamisen taitaa ittellään on se sen sortin ongelmia että ne vaatii toisen ihmisen vainoamista mutta eiköhän se ylläpito pysty puuttumaan tämmöisiin kirjoituksiin tai sit poliisi sen verran törkynen oli se yöllinen teksti se ei ollu enää normaalia kiusaa ainakaan viis kuuskymppisiltä sen takana oli jo muuta.

Joidenkin mieli ei kestä yötöntä yötä, ja armoton helle koettelee itse kunkin sietokykyä. Häirikön harjoittama vainoaminen on mennyt sellaisiin mittasuhteisiin, että rikoslaista aivan varmasti löytyy tapaukseen sopivia pykäliä. Tutkintapyyntö vainoamis- tai kunnianloukkausasiasta olis paikallaan. Sellaiset ovat kai asianomistajarikoksia, ja niistä tutkintapyynnön tai rikosilmoituksen voi tehdä ainoastaan henkilö, johon rikos on kohdistunut.

• lakia tunteva
        VoiElämänKesäSentään kirjoitti:

Joidenkin mieli ei kestä yötöntä yötä, ja armoton helle koettelee itse kunkin sietokykyä. Häirikön harjoittama vainoaminen on mennyt sellaisiin mittasuhteisiin, että rikoslaista aivan varmasti löytyy tapaukseen sopivia pykäliä. Tutkintapyyntö vainoamis- tai kunnianloukkausasiasta olis paikallaan. Sellaiset ovat kai asianomistajarikoksia, ja niistä tutkintapyynnön tai rikosilmoituksen voi tehdä ainoastaan henkilö, johon rikos on kohdistunut.

Totta kaikki, tilannetta kannattaa seurata ja jos on tarpeen, ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin. Häirintä ja ilkeys on jo ylittänyt kaikki rajat.

• kertokaahan jo?
        Armand A. kirjoitti:

Kysyn, kuka on se joka hunksutinta vokottelee?
        Minä näen hälle vain vihaisia vastauksia, en yhtään naista joka olisi perässään, nyt kun friidu on poissa.
        Missä, oi missä on se nainen joka hunksutinta kaipaa?

• Kuin kävi?
        tii-na-... kirjoitti:

Minkälainen oli yöllinenviesti?
        Kysyy se joka täällä ei ollut yöllä, te muut vissiin päivystätte yötä päivää?

• huvittavaa on
        lakia tunteva kirjoitti:

Totta kaikki, tilannetta kannattaa seurata ja jos on tarpeen, ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin. Häirintä ja ilkeys on jo ylittänyt kaikki rajat.

Uhkailu on turhaa.
        Käykäähän katsomassa huuhaalla miten pitkälle menee suomi24:n rajat.
        Siellä julkaistaan ihmisten nimet jalaitetaan heistä videota nettiin, ei puutu suomi24 todella törkeisiinkään ylilyönteihin, ei edes bannata.
        Mietoja on teidän huolet tällä palstalla.
        Vielänäin huomiona.Nimimerkin herjaaminen ei ylitä minkäänlaista kynnystä tässä porttalissa.

• Parasta vaan uskoa,
        huvittavaa on kirjoitti:

Uhkailu on turhaa.
        Käykäähän katsomassa huuhaalla miten pitkälle menee suomi24:n rajat.
        Siellä julkaistaan ihmisten nimet jalaitetaan heistä videota nettiin, ei puutu suomi24 todella törkeisiinkään ylilyönteihin, ei edes bannata.
        Mietoja on teidän huolet tällä palstalla.
        Vielänäin huomiona.Nimimerkin herjaaminen ei ylitä minkäänlaista kynnystä tässä porttalissa.

Huuhaalla ei ole seriffiä, toisekseen siellä on ainakin kaksi oikeuteen vietyä tapausta parhaillaan. Nämä ihmiset ovat itse antaneet puhelinnumeroita toisilleen ja myöhemmin sitten riitautuneet. Oltiin niin kavereita ja lopuutulos on nyt täyttä paskaa! Niiden kaikkien oikeellisuus ei ole sitä mitä luullaan, monilla on väärä nimi jne...
        Oli mietoja tai ei, tuollainen päsmäröinti loppuu tältäpalstalta ennenkuin pääsee alkuunkaan! Jämti on näin. Kyllä täällä Sefu hoitaa, ja myös ylläpito toimii.
        Kukaan ei välitä Huuhaan porukoista, eikä fiksu ihminen sinne kirjoittelekaan.
        Teinit mellastaa, aikuiset on ajat sitten poistuneet, siis ne fiksut.

• nakrattaa taas
        Parasta vaan uskoa, kirjoitti:

Huuhaalla ei ole seriffiä, toisekseen siellä on ainakin kaksi oikeuteen vietyä tapausta parhaillaan. Nämä ihmiset ovat itse antaneet puhelinnumeroita toisilleen ja myöhemmin sitten riitautuneet. Oltiin niin kavereita ja lopuutulos on nyt täyttä paskaa! Niiden kaikkien oikeellisuus ei ole sitä mitä luullaan, monilla on väärä nimi jne...
        Oli mietoja tai ei, tuollainen päsmäröinti loppuu tältäpalstalta ennenkuin pääsee alkuunkaan! Jämti on näin. Kyllä täällä Sefu hoitaa, ja myös ylläpito toimii.
        Kukaan ei välitä Huuhaan porukoista, eikä fiksu ihminen sinne kirjoittelekaan.
        Teinit mellastaa, aikuiset on ajat sitten poistuneet, siis ne fiksut.

Mitä höpiset?
        Tämä sefu on lepsuimpia, ei mitään välitä.
        Mikä päsmäröinti, mitä tarkoitat?
        Täällä jokainen saa ilmaista mielipiteensä ja se joka koittaa vaientaa toisen on itse rikollinen!
        Sinä siis olet huuhaan kirjoittajia? Kun tiedät muka oikeuksista, ei niitä missään oikeudessa ole, sällit jatkaa kirjoittelua eikä mitään tapahdu vaikka valehdellaan että on tehty ilmoitus.
        Tulos, poliisilla on tärkeämpääkin tekemistä!

• käytös hyvä 10
        nakrattaa taas kirjoitti:

Mitä höpiset?
        Tämä sefu on lepsuimpia, ei mitään välitä.
        Mikä päsmäröinti, mitä tarkoitat?
        Täällä jokainen saa ilmaista mielipiteensä ja se joka koittaa vaientaa toisen on itse rikollinen!
        Sinä siis olet huuhaan kirjoittajia? Kun tiedät muka oikeuksista, ei niitä missään oikeudessa ole, sällit jatkaa kirjoittelua eikä mitään tapahdu vaikka valehdellaan että on tehty ilmoitus.
        Tulos, poliisilla on tärkeämpääkin tekemistä!

Onko toisten aiheeton solvaaminen mielestäsi mielipiteen ilmausta? Minusta ei ole, vaan kiusantekoa ja häijyn jopa sairaan ihmisen tekoja.
        Asiakeskustelu on jotain muuta kuin ihmisten pilkkaamista ja kiusaamista, vailla mitään todellisuuspohjaa.

• nakrattaa taas
        käytös hyvä 10 kirjoitti:

Onko toisten aiheeton solvaaminen mielestäsi mielipiteen ilmausta? Minusta ei ole, vaan kiusantekoa ja häijyn jopa sairaan ihmisen tekoja.
        Asiakeskustelu on jotain muuta kuin ihmisten pilkkaamista ja kiusaamista, vailla mitään todellisuuspohjaa.

Mikä solvaaminen?
        Jokainen saa asettaa sellaisia kysymyksiä kuin haluaa.
        Jos jollakulla on parempaa tietoa niin sehän on hyvä paikka antaa se julki.
        Kiusaamista, pilkkaamista? Missä sellaista näkyy?
        Aivan yhtä turhia syytöksiä kuin tuo vunksinvonksin perässä juoksu.
        Kukaan ei sen perässä juokse,voisi olla vaikeaa löytää palstalta nainen joka mokoman hyväksyisi?

• siltä näyttää
        nakrattaa taas kirjoitti:

Mikä solvaaminen?
        Jokainen saa asettaa sellaisia kysymyksiä kuin haluaa.
        Jos jollakulla on parempaa tietoa niin sehän on hyvä paikka antaa se julki.
        Kiusaamista, pilkkaamista? Missä sellaista näkyy?
        Aivan yhtä turhia syytöksiä kuin tuo vunksinvonksin perässä juoksu.
        Kukaan ei sen perässä juokse,voisi olla vaikeaa löytää palstalta nainen joka mokoman hyväksyisi?

Alkoiko jo pelottaa?
        Kysymysten asettelu on eri juttu kuin perättömien juttujen kirjoittaminen.

• riittänee kaikille

Lopetas jo toisten asioitten käsittely, oletko sekaisin?
        iltalääkkeet jääneet ottamatta mene lääkekaapille

• sairasta porukkaa

Nyt lähtee ylläpitoon ilmoitus ja tutkintapyyntö näistä viesteistä.

• voi hyvät hyssykät

Ootsä järjissäsi? Herraisä sun puheitasi :O Mitä se sinulle sen paremmin kuin kenellekään muullekaan kuuluu, vaikka kaikki palstan naiset olisivat soitelleet!

Tämä menee jo ihan yli hilseen, kirjoitat kuin hyvinkin "tietäisit" tuo vain on pelkkää panettelua, nyt on iltalääkkeet tarpeen...mars pilleripurkille!

• en ymmärrä
        voi hyvät hyssykät kirjoitti:

Ootsä järjissäsi? Herraisä sun puheitasi :O Mitä se sinulle sen paremmin kuin kenellekään muullekaan kuuluu, vaikka kaikki palstan naiset olisivat soitelleet!

Tämä menee jo ihan yli hilseen, kirjoitat kuin hyvinkin "tietäisit" tuo vain on pelkkää panettelua, nyt on iltalääkkeet tarpeen...mars pilleripurkille!

Ja yleensäkään ei toisten asioita sovi täällä levitellä, tuo ihminen on sairas sen huomaa noista viesteistä, banni olis tarpeen.

• Meriläinen

Heh vai petin mie.
        Jos ja niin ketä olisin pettänyt.
        Nyt en ymmärtänyt tota sun väitettäs.
        Lopetahan jo tuo kaikki on ihan turhaa, eikä vaikuta yhtään mihinkään.

• Helppistä
        lakia tunteva kirjoitti:

Mä olen vaan tullut sivusta puolustamaan Hunkzia kun naiset haukkuu sitä jokaikisestä kirjoituksesta. KMikään ei ole hyvin eikä oikein ja tietyt nikit varsinkin. Täällä niitä kirjoittajia piisaa . Mä en se kaikkein tuotteliain todellakaan ole.

Tais kalikka kalahtaa kun ei huumoritaju rittänyt:DDD

• tii-na-...

ihan ite mykkä puhelinko oli siihen vastaamassa kun noin uskoo tietävänsä kuka on soittanu ja minne ja mitä se sulle kuuluu kuka soittelee minnekkin.

• 20+11
        siltä näyttää kirjoitti:

Alkoiko jo pelottaa?
        Kysymysten asettelu on eri juttu kuin perättömien juttujen kirjoittaminen.

kyllää kyllä, ihan tkaikki täällä jo vapisee voi nääs nääs
        sinä taisit olla koulukiusaaja penskana?
        laiton uhkauskin n rikos tiesitkö sitä?

• 5+7
        en ymmärrä kirjoitti:

Ja yleensäkään ei toisten asioita sovi täällä levitellä, tuo ihminen on sairas sen huomaa noista viesteistä, banni olis tarpeen.

Nimittely sairaaksi on herjaus
        kaatakaa ihan ittellenne vaan kaameella innolla jatkatte aina vaan saman rikkinäisen levyn jauhamista menkää jo tekeen jotain järkevää aikuiset ihmiset älkää roikkuko palstalla kaikkee aikaanne muka perheelliset

• yksikaikkienpuolesta
        Helppistä kirjoitti:

Mä olen vaan tullut sivusta puolustamaan Hunkzia kun naiset haukkuu sitä jokaikisestä kirjoituksesta. KMikään ei ole hyvin eikä oikein ja tietyt nikit varsinkin. Täällä niitä kirjoittajia piisaa . Mä en se kaikkein tuotteliain todellakaan ole.

Tais kalikka kalahtaa kun ei huumoritaju rittänyt:DDD

kaikki puskat on yksi ja ainoa sanoo täällä viisaammat sinä olet minä ja me ollaan nuo kaikki samassa paketissa vaan elä revi mun alkkareita kun olet noin paksukin enkä mä tykkää sun vaatteistas vaikka kaikki pitäis nyt jakaa

• paapuritoiseen
        tii-na-... kirjoitti:

ihan ite mykkä puhelinko oli siihen vastaamassa kun noin uskoo tietävänsä kuka on soittanu ja minne ja mitä se sulle kuuluu kuka soittelee minnekkin.

Ei sitä tarvitse arvailla, itsehän palstoilla selostatte kaikki tekemisenne.Täällä on monta kirjoittajaa 50 jotka muistavat kuherruskuukauden, vai vuosiko se oli

• MuttaKetäOnHerjattu
        5+7 kirjoitti:

kaatakaa ihan ittellenne vaan kaameella innolla jatkatte aina vaan saman rikkinäisen levyn jauhamista menkää jo tekeen jotain järkevää aikuiset ihmiset älkää roikkuko palstalla kaikkee aikaanne muka perheelliset

Tossa jäi nyt epäselväksi, tarkoittiko kirjoittaja, että hän itse tarvii jo jotain lääkettä, mutta sanoo kyllä perään mars, joka viittaa toiseen ihmiseen.

Satunnainen puskanikki ei ole muiden tiedossa oleva henkilö, eli näinollen kenenkään maine ei ole vaarassa. Ehkä pahaa mieltä on aiheutettu, mutta jos loukattu on itse provosoinut , niin oma moka.

Silloin kun solvataan vain tietyn henkilön käytössä olevaa vakituista nikkiä, jonka moni palstalainen tietää ja tuntee, tilanne onkin jo ihan toinen. Se on hyvin pitkälle livesolvaamisen kaltainen juttu.

• tii-na-...
        paapuritoiseen kirjoitti:

Ei sitä tarvitse arvailla, itsehän palstoilla selostatte kaikki tekemisenne.Täällä on monta kirjoittajaa 50 jotka muistavat kuherruskuukauden, vai vuosiko se oli

eiköhän täällä jokainen kirjoita omasta puolestaan eikä toisten tartte niitä toistella ja käännennellä mieleisekseen

• uhkaa uhkaa
        20+11 kirjoitti:

kyllää kyllä, ihan tkaikki täällä jo vapisee voi nääs nääs
        sinä taisit olla koulukiusaaja penskana?
        laiton uhkauskin n rikos tiesitkö sitä?

Mikä laiton uhkaus, sairaus se on nuhakin.
        Liiallinen valo ja lämpö saa mielen sekaisin. Eräs tuttavani joutuu harva se heinäkuu suljetulle kesäpöpiytensä seurauksena.

• selväksi tuli
        uhkaa uhkaa kirjoitti:

Mikä laiton uhkaus, sairaus se on nuhakin.
        Liiallinen valo ja lämpö saa mielen sekaisin. Eräs tuttavani joutuu harva se heinäkuu suljetulle kesäpöpiytensä seurauksena.

Ilmankos!

• tii-na-...
        5+7 kirjoitti:

viisplusseittemänkin kannattas keksiä jotin muuta harrastusta palstalla roikkumisen sijaan ja anna ihmisten jauhaa mitä ne jauhaa ei sun tartte siihen puuttua mutta mun mielestä ton ancelin ainaisen häiriköijän kirjoitukset pitäs saada loppumaan elämässä pitää olla huumoria joskus raskastakin sellaista mutta minkälainen on ihminen joka ottaa kaiken kirjoitetun todeksi :(((((

• tii-na-...
        tii-na-... kirjoitti:

eiköhän täällä jokainen kirjoita omasta puolestaan eikä toisten tartte niitä toistella ja käännennellä mieleisekseen

vielä takerrun tohon täällä on monta kirjoittajaa jotka muistavat :o mää en ainakaan muistele näitä kirjoituksia ei riitä aivoissa kapasiteetti arkistoimaan vielä näitä kaikkia kirjoituksia sinne ja täytyy sanoo että on paljon tärkeempääkin muisteltavaa kun jotain keksittyjä tarinoita sää taidat elellä aika paljon tän palstan kanssa kun tunnut niin tietävän että täällä on monta kirjoittajaa jotka muistaa no kukin elää tyylillään.

• tii-na-...
        Kuin kävi? kirjoitti:

Minkälainen oli yöllinenviesti?
        Kysyy se joka täällä ei ollut yöllä, te muut vissiin päivystätte yötä päivää?

ei täällä kukaan yöllä päivystä mutta aamupäivästä ne on luettavissa ennenkö joku älyää pyytää niitä poistoon mutta pääsitpähän ihmettelemään tai siis pistämään pienen piikin.

• 1.2.3.4.5.6.
        tii-na-... kirjoitti:

ei täällä kukaan yöllä päivystä mutta aamupäivästä ne on luettavissa ennenkö joku älyää pyytää niitä poistoon mutta pääsitpähän ihmettelemään tai siis pistämään pienen piikin.

Ja sinä vastasit :)))))
        Piikit osuu ja aina joku älähtää.
        Mene sinäkin töihin ettei mee kauppa konkurssiin

• gummikat
        tii-na-... kirjoitti:

vielä takerrun tohon täällä on monta kirjoittajaa jotka muistavat :o mää en ainakaan muistele näitä kirjoituksia ei riitä aivoissa kapasiteetti arkistoimaan vielä näitä kaikkia kirjoituksia sinne ja täytyy sanoo että on paljon tärkeempääkin muisteltavaa kun jotain keksittyjä tarinoita sää taidat elellä aika paljon tän palstan kanssa kun tunnut niin tietävän että täällä on monta kirjoittajaa jotka muistaa no kukin elää tyylillään.

Se ei hämmästytä minua.

• reppana.
        1.2.3.4.5.6. kirjoitti:

Ja sinä vastasit :)))))
        Piikit osuu ja aina joku älähtää.
        Mene sinäkin töihin ettei mee kauppa konkurssiin

Mikä ihmeen keittiölooki täälä ohjeita jakelee useimmilla sivuilla? Tuota työhönohjausta toistat liian usein, mitä jos huolehtisit ihan vain omista asioistasi?

• tii-na-...
        reppana. kirjoitti:

Mikä ihmeen keittiölooki täälä ohjeita jakelee useimmilla sivuilla? Tuota työhönohjausta toistat liian usein, mitä jos huolehtisit ihan vain omista asioistasi?

yks kaks kolme ja neljä joskus sattuu meikäläisillekkin vapaa viikonloppu ainakin osa vapaata ja kuka sitä tällaiselle helteellä viittii tehdä töitä jos on varaa olla vapaallakin.

• tii-na-...
        gummikat kirjoitti:

Se ei hämmästytä minua.

se että aivoissa ei riitä kapasiteetti vai mikä.

• mummo kuuskolmonenkin on varmaan saanu lämpöhalvauksen kun hävis kun tuhka tuuleen heitin sille yhden kysymyksen sorttisen tuolla mutta eipä oo vastaillu ;)))))

• mummo 63

Ei kuule ole!!!! Tämä mummo ei niin häviäkkään!!!!! Olin vaan pienellä päiväreissulla!!!! Tääkin jää kyllä tähän kun tulee pikku-neiti yö kylää. Mutta huomena sit taas on enemmin aikaa. Ja vaikka koko yö.......Kaikille hyvää illan jatkoo. Tämä mummo sit huomenis tulee uusin kirjotuksin......

Ukkostutka näyttää, että Ukko tekee viikkosiivousta monin paikoin Suomennientä, siirrellen huonekalujaan, joten paahtavin helle taitaa ainakin hetkeksi heretä.

• hellehelje

Siis rusina rupukka, ei rypäle pullukka. Kevyt tanssitettava, ei perässä raahattava. Siis marssi lavalle, siellä miehet pokkailee, rokkailee. On mekko jo kuivunut, silitetty poimut. Ei kun menoks.

• ibiza*'

Kotona jälleen... Rupesi satelemaan pikkuhiljaa... Huomiseksi luvassa jopa ukkosta jota ei vielä ole koettu meilläpäin tänä suvena... :)

Neljä päivää tuo mittari on pysytellyt tuolla liki 30 asteen lukemissa... Erään ystävän mökillä takooremontissa meni mukavasti, kun parin tunnin välein liotteli hikistä raatoaan mökin hiekkarannan vedessä...

Kyllähän omaakin remonttihommaa on seuraaville viikoille... Luovun tuosta 30-vuotisesta puulämmityksestä... Lämmityskattila onkin ulkona... Varaajan sähköt purin ja tyhjentelin nuo 3000 litraa vettä viemäriin... Putkien irroitus edessä... Autotalliin seinän purin jotta tuon pytyn saan ulos sijoiltaan... Uutta seinää ja kaakelia entiseen kattilahuoneeseen tiedossa... Siinäpä pientä puuhaa kunnes tuo maalämpöä hyödytävä "talkkari" tulee asennettavakseni kuun vaihteessa...

• 1943

Maalämpö onkin in juuri nyt. Uusi vuokraisäntä asennutti sellaisen rivitaloomme lähes 10 v sitten, lienee tyytyväinen. Talo oli kalliolla, sanoivat, että kallioon on helppo tehdä putket. Miesystävällänikin on puulämmitteinen kattila. Siinä varalla oleva sähköinen järjestelmä pitää kuulemma uusia syksyksi. Minusta ei olisi omakotiasujaksi. Paljon näkyy olevan puuhaa mm. lämmityksen ja vesihuollon vuoksi.

• Lomalaainen

Meilläkö olit pirtinuunia purkamassa? ;)

• Lomalaanen
        1943 kirjoitti:

Maalämpö onkin in juuri nyt. Uusi vuokraisäntä asennutti sellaisen rivitaloomme lähes 10 v sitten, lienee tyytyväinen. Talo oli kalliolla, sanoivat, että kallioon on helppo tehdä putket. Miesystävällänikin on puulämmitteinen kattila. Siinä varalla oleva sähköinen järjestelmä pitää kuulemma uusia syksyksi. Minusta ei olisi omakotiasujaksi. Paljon näkyy olevan puuhaa mm. lämmityksen ja vesihuollon vuoksi.

Talolliset tekevät pakosta ja vanhasta tottumuksesta. Eivät huvikseen, vaikka siltä joskus kuulostaakin. :)

Jokkaisella meillä on ristimme. Talo, mökki, työ, harrastukset tai suhteet...siinähän se aika menöö...

• mummo 63
        Lomalaainen kirjoitti:

Meilläkö olit pirtinuunia purkamassa? ;)

Iltapäivää!!!!! Tuntuu olevan aika hiljaista täällä. Ymmärrän kyllä, kun nää ilmat on joillekkin mahtavat, mut sit taas toisille ne ei oiken käy. Tääl etelässä ei oo vettä näkynyt satelevan. Kuumutta riittää. No taas tämä meni tähän ainaiseen ilmojen kirjoitukseen...... Mullakaan ei oo noita pihatöitä kun asustelen kerrostalossa.... Kukkasii kyllä olen laittanut parvekkeelle, että on vähän viihtyvyyttä. Täytynee varmaan lähtä juomaan muki kahvia, jos tässä vähän piristyisi...

• Juu, tuolla on ihan aloituskin kukkasille.
      H.

• mummo 63

No nyt ei voi muuta sanoo,että HUH HUH!!!!!!!!! Mikä mättää!!!!!!????? Saattaa sitä olla jossaa tarinassa lopussakin kukkasist........

• Huomenta tänne. Kukas se täällä kiroillut on, kun ylhäällä näkyy, että tältä sivulta on siivottu kirosanoja.
      Kyllä tää helle kyllä välillä vaatii voimasanoja käyttöön, on senverran lämpöä.
      Aamukahvit tuli varhain juotua, ja täällä risteillään, tutkien, tarkkaillen..... kommentoidenkin...
      Hyvää sunnuntaita vaan kaikille....

• mummo 63

Huomenta huomenta!!!!!! Kyllä niitä voimasanoja pitää joskus käyttää. Mutta kohtuus kaikessa. Aamukahvit täälläkin on juotu.... Lämmin jatkuu....... Hyvät pyhät vaan minunkin puolesta......

• mummo 63 kirjoitti:

Huomenta huomenta!!!!!! Kyllä niitä voimasanoja pitää joskus käyttää. Mutta kohtuus kaikessa. Aamukahvit täälläkin on juotu.... Lämmin jatkuu....... Hyvät pyhät vaan minunkin puolesta......

Kyllä onkin ollut lämmin päivä.Ihan ensi kertaa tälle sivulle eksyin,ihan kivalta näyttää.

• mummo 63
        siseppala kirjoitti:

Kyllä onkin ollut lämmin päivä.Ihan ensi kertaa tälle sivulle eksyin,ihan kivalta näyttää.

Huomenta vaan!!!!! Miekin olen aika tuore tapaus. Täällä on minustakin ihan mukavaa....... Ihanaa nyt kun on vähän viileetä. Taidanpa lähtä tekemään pyöräl pienen keikan kauppaa.....

• Huomenia, lämpö on kadonnut. Nyt on helpompi hengittää, jos taas jaksaisi lenkillekkin .....
      Sitten vaan päivän askareisiin.

• mummo 63

Huomenta sinullekkin maarina 1!!!!!!! Joo nyt on ihan mukava päivä........ Kirjoitellaan.......

• mummo 63 kirjoitti:

Huomenta sinullekkin maarina 1!!!!!!! Joo nyt on ihan mukava päivä........ Kirjoitellaan.......

Tehdään niin. Nyt pitää lähtee evään ostoon....

• mummo 63
        maarina1 kirjoitti:

Tehdään niin. Nyt pitää lähtee evään ostoon....

Kaupas käyty....... Nyt täytynee lähtä juomaan muki kahvia........... Sit pitää lähtä torilt hakee mansikoita!!!!!!!! HUH HUH!!!!!!!!

• vihreää teetä
        mummo 63 kirjoitti:

Kaupas käyty....... Nyt täytynee lähtä juomaan muki kahvia........... Sit pitää lähtä torilt hakee mansikoita!!!!!!!! HUH HUH!!!!!!!!

Olen lueskellut ketjua ja kysyisin mummo 63:lta, kunka monta kupillista juot päivässä kahvia?

• mummo 63
        vihreää teetä kirjoitti:

Olen lueskellut ketjua ja kysyisin mummo 63:lta, kunka monta kupillista juot päivässä kahvia?

Keskimäärin 23 kuppii........ HUH HUH!!!!!

• vihreää teetä
        mummo 63 kirjoitti:

Keskimäärin 23 kuppii........ HUH HUH!!!!!

HUH HUH !!!!! ja joopati joo sun satuhahmolles.

• mummo 63
        vihreää teetä kirjoitti:

Hei vihreää teetä!!!! Muuten minä mummo 63 en ole kirjoittanut tota viestii... Että juon 23 kupillista..... Aika outoo ..... pääseekö joku muu samalla nimimerkillä tänne????????? Eihä niin pitätisi oll...... En ala kirjoittelee tällä nimimerkil jos kuka tahansa pystyy ottaa toisen nimen????? Kertokaa mitä minun täytyy jatkossa tehdä.....????????

• meeriamanda
        mummo 63 kirjoitti:

Hei vihreää teetä!!!! Muuten minä mummo 63 en ole kirjoittanut tota viestii... Että juon 23 kupillista..... Aika outoo ..... pääseekö joku muu samalla nimimerkillä tänne????????? Eihä niin pitätisi oll...... En ala kirjoittelee tällä nimimerkil jos kuka tahansa pystyy ottaa toisen nimen????? Kertokaa mitä minun täytyy jatkossa tehdä.....????????

mummo 63, kuka vain voi kirjoittaa nimimerkeillä joita ei ole rekattu. Jotkut matkivat rekattujakin, vaan sen sitten huomaa helposti. Laitappa nuolenkärki ( rekatun nimimerkkini kohdalle huomaat et siihen tulee viiva alle ja nikki on väriltään sininen.
        Jos haluat ettei kukaan voi sinua matkia, rekisteröidy Suomi24 olevien ohjeiden mukaan, siellä on myös tietoa ko. asiasta. Etusivulta löydät tiedot,

• mummo 63

Sama tääl....... Taidanpa lähtä pyöräl kauppaa.....

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      19
      2626
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      209
      1941
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1708
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1551
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1466
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      204
      1324
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1236
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      1147
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1035
    10. Rääkyvä nainen

Varokaa perintö metsiään varjelevaa puolialastonta Etelän naista,häätää huutaen autoilijoita ja marjastajia pois yleisil
      Kuhmo
      13
      917
    Aihe