Uimashortsit?

kysyjä098

Hei, Onko Miamissa "pakollista" käyttää uimashortseja? Kuulin jotain sellasta et pikku-uikkarit on siellä homojen tuntomerkki. Miten perherannoilla? Riittääkö sellaset hipster-mallin uimahousut (ei siis sellaset pienet vaan sellaset bokserimallin mis on vähän lahjetta mut on kuitenki ihonmyötäset) vai tuleeks niistä joku rantavalvoja sanoo jotai?

8

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei pakkoa

Homot kuulemma käyttävät suomalaismallisia uikkareita ja heterot pitkälahkeisia shortseja. Molemmat mahtuvat samoille rannoille, joten ei niistä kukaan tule valittamaan. Taitaa olla enemmäan itsetuntokysymys! Itse olen uinut siellä ihan normaaleissa suomalaisuikkareissa ja saanut olla ihan rauhassa niin homojen kuin heteroidenkin puolesta (enkä siis ole kuitenkaan homo).

• speedoboxer

Kerrotko vielä millainen on suomalaismallinen uimahousu?

• 12+4
        speedoboxer kirjoitti:

Kerrotko vielä millainen on suomalaismallinen uimahousu?

Speedo, banana hammock. Kylla katsotaan pitkaan ja naureskellaan selan takana. Aidit peittaa lasten silmat ettei tarvitse nahda teidan perhekalleuksia.
        Homoksi luokitellaan vaikka ei sita pain naamaa tulla sanomaan niinkuin Suomessa.

• speedoboxer
        12+4 kirjoitti:

Speedo, banana hammock. Kylla katsotaan pitkaan ja naureskellaan selan takana. Aidit peittaa lasten silmat ettei tarvitse nahda teidan perhekalleuksia.
        Homoksi luokitellaan vaikka ei sita pain naamaa tulla sanomaan niinkuin Suomessa.

Terveiset täältä Barcelonasta.
        Aika paljon näyttää täällä rannoilla olevan "suomalaisia".

• buutarhuri
    • 18

Kaikki ihonmyotaiset uikkarit, oli lahkeita tai ei, ovat amerikkalaisten silmissa RIVOJA.
      Siita ei paase mihinkaan. Mutta jos sellaisissa valttamatta pitaa tulla yleisille rannoille niin sitten varmaan myos kestaa homottelun.
      Ja totta on etta taalla ei huudella ihmisille pain naamaa eika nimitella niinkuin Suomessa.

• voi voi

No, kenelle ne sitten "homottelee" jos kerta eivät päin naamaa huutele, niin kuin suomalaiset?
        Ps. Täällä suomessa ollaan kyllä vielä niin sivistyneitä, ettei tuolla uimarannoilla ketään homotella uimahousujen perusteella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      117
      5359
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5118
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4154
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3238
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2821
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1959
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1842
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1693
    Aihe