Kahdesti olen ladannut netissä 40 Euroa eikä ole näkynyt mitään bonuksia niin kuin luvattiin. Missä vika, onko jossakin taas jotakin pienellä painettua mikä on jäänyt salaisuudeksi?
Bonus 50% ???
5
170
Vastaukset
- -------
Niin mitään en tiedä, mutta eikös noi bonukset tule automaattisesti, siis lataat 40€ mutta saldoa tuleekin 50% enemmän. Jos näin ei ole, niin kannattaa ottaa yhteyttä Saunalahden asiakaspalveluun.
- jhgfghj
Ei näköjään tule, jos ei osaa tai viitsi valitaa. Taitaa olla huijausta tämäkin.
https://prepaid.oma.saunalahti.fi/public- kenpä tietäis sen
Mahtaako tämä koskea tietokoneliittymiä, vai ainoastaan puhelinliittymiä? Tahallaan tehdään vaikeaselkoisia, että saadaan enemmän maksajia.
- ..............
Se 50% tulee "roskasaldona" jolla voi soittaa ja laittaa tekstareita Elisan/Saunalahden liittymiin ja käyttää tiedonsiirtoa. Näkyy saldokyselyssä termillä "palvelusaldo" tai jotain sinnepäin. Ainakin aikaisemmin nuo Elisan verkkook menevät puhelut ja viestit otettiin ensisijaisesti tuosta extrasaldosta jolloin varsinainen saldo säästyi muiden verkkoihin soittamiseen, en tiedä miten tällähetkellä.
- eimvpppr
Upitus. Pohdin itsekin miten tuon ns "ylimääräisen" sais nettikäyttöön?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888