Heipsan!
Sainpa tänään kirjeen että olen varasijalla Turkuun. Onko kenelläkään tietoa kuinka moni esim. viimevuonna perui paikkansa?
Biologian varasijalla
3
500
Vastaukset
- aiempinavuorina
Mitkä oli bilsan pisterajat Turkuun tänä vuonna? Monesko varasija sulla on (ja paljonko pisteitä)?
Joku vuosi (viime/edellinen) on hyväksytty 7 enemmän kuin ollut paikkoja, mutta kuulin, että Turkuun valitsevat sisälle heti n. 5 enemmän, kuin aloituspaikkoja, joten sen verran laskevat peruvia ainakin olevan. Eli muutamalta ekalta varasijalta on kai päässyt sisään. - parfyymi-
Joo no itse olin sijalla 6 :D Soitin siis paikanpäälle ja ilmoittivat, että jos joku nyt peruu niin minä pääsen sisään! En millään malta odottaa. Jo toinen vuosi kun hain ja pisteet valintakokeesta samat kuin osalla päässeistä! Eli ihan liian pienestä on kiinni :/
- ....................
Itse opiskelen bilsaa Helsingissä. En osaa sanoa tähän muuta, kuin sen, että aika moni kanssaopiskelijoista haluaisi esim. lääkikseen. Eli moni kuitenkin hakee bilsaan kakkosvaihtoehtona eli jos pääseekin sinne, minne oikeasti haluaisi, hylkää kakkosvalinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202978- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611