Mitä amuntaa pitää harrastaa että

aösldfj

saa luvat desert eaglelle? Tai sitten jos sille ei saa ekoja lupia niin Thunder 5 revolverille (Kolme kuningasta)
Voiko harrastaa pääkaupunkisudulla?

4

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öasdjlk

Thunder 5 on periaatteessa haulikko, eli jos ajaa metrsästyskortin niin saako sen

• Desert4ever

Ala näyttelijäksi niin sitten saat kyseisiä asedekoja pidellä. Me ampumaurheilijat ei noin hienoja aseita ainakaan saada käyttää. On toi eagle vaan niin ihku ase.

• -eSa-

Thunder 5 revolveriin et saa lupaa koskaan metsästysperusteella, etkä kyllä urheiluammuntaperusteellakaan.

Desert Eagle pistoolin kanssa on nykyisin käytännössä samoin.

Ainoat perusteet isommalle lyhyelle käsiaseelle ovat sovellettu reserviläisammunta ja toiminnallinen urheiluammunta pistoolilla (eli pistooli practical).

Kummassakin lajissa sinun on oltava seuran jäsen ja suoritettava turvallisen ampujan kurssi, ennenkuin voit osallistua harjoituksiin.

Isompaan revolveriin voi saada luvan harrastaessaan siluettiammuntaa. Tällöinkin homma lähtee seuraan liittymisestä.

Oman pistoolin tai revolverin voit saada, kun olet ensin harjoitellut laina/vuokra-aseella kahden vuoden ajan ja olet vähintään 20 vuoden ikäinen.

Jos välttämättä haluat kokeilla esim. Desert Eagle pistoolilla ampumista, se on mahdollista yksityisellä Helsinki Shooting Club ampumaradalla, maksua vastaan. Katso lisätietoja Googlella.

• ressu.

Miksi ihmeessä joku haluaisi luvan kyseisille aseille varsinkin harrastuksen alkuvaiheessa. Kumpikaan ei ole helppo ampua ja patruunat maksavat tolkuttomasti. Harrastus kuolee jo alkuvaiheessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      44
      1721
    2. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      283
      1709
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      23
      1578
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1238
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1077
    7. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      986
    8. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    9. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      935
    10. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      13
      921
    Aihe