S60 päivittyy!

5230,.

Tänään ilmestyi puhelimen päivitys sovellukseen uusi tärkeä päivitys joka on tehtävä tietokoneella,uudessa päivityksessä tulee uusi nopeampi selain v7,3 sama mikä annaankin,Ovi Maps 3 SR6 joka sisältää nyt mm joukkoliinkenteen,MMS viestit saavat vihdoin hymiöt.Luin vaan 5th editionin osan tästä linkistä joten tarkista imitä omasta puh mallista sanotaan
http://conversations.nokia.com/2011/06/29/updates-to-symbian-3-2-and-5-0/

14

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika ihmeellista! Luulin ettei Nokia enää pahemmin päivitä 5th edition käyttistä, mutta näköjään päivittää.

    • 5230,.

      IHME!Tosiaan mukava saada uusi selain,huomioikaa että tuo päivitys on nyt saatavilla vain 5230 ja C6-00:aan muut saavat tulevien viikkojen aikana vähitellen

    • Oletko jo kokeillut että miten hyvä se uusi selain on? Onko Operan veroinen?

    • 5230,.

      En ole vielä kerenny päivittään kun tulin vasta himaan reissusta täää on niin uus juttu vielä ,.meinaan kohta puoliin päivittää

    • Varmaan tiedätkin että kannattaa ottaa varmuuskopio ennen päivittämistä Ovi suitella..

    • 5230,.

      juu

    • C5-03

      Hieno homma ettei Nokia jätä s60:n käyttäjiä lapsipuolen asemaan. Vaikuttaisi, että Nokia tekee siirtymän WP-puhelimiin siististi kuten oli luvannutkin tukemalla riittävästi Sympparia koko senelinkaaren.

      Itse juuri harkitsen C5-03:n ostoa ja varsikin tuo GPS-päivitys on tervetullut ja julkisen liikenteenkin reittien mukaantulo on pelkkää plussaa. Sillä on hyvä odotella kaikessa rauhassa siirtymää WP:n ja katsoa millaisiksi ne osoittautuvat. Olettain, että ok, mikäli N9 on siitä jokinlainen esimaku / aperitiivi.

    • 5230,.

      Ei onneks jättäny juu,nyt oon sitten päivittäny uuteen uskoon 5230,selainkin on kuin operalla surffatessa nopeutu kyllä huomattavasti,siinä on aika kiva uus ominaisuus kun saa lehdistä poimittua kuvat vaikka taustakuviks,nyt pitäs vaan löytyä kohta mistä sais välimuistin tyhjäks,sitä kohtaa ei tässä nyt ole mistä ennen sen tyhjäs,ehkä se löytyy vielä niin sais tota muistia sieltä lisää,tämähän ei tietysti haittais jotain c7 n8 mutta täs taas törmättiin tohon muisti juttuun mutta kyllä tälläkin pärjätään,isotkin sivut esim iltalehtien normi sivut tällä lataa aika sukkelaan nyt,kartoissa tosiaan näkyy julkinen liikenne,yuotubeen tällä uudella selaimella mentiin ihan hetkessä, siittä kiittää,ja yuotuben videot pyörii tosi hyvin kuvakin ihmeen terävä ja kirkas melk kuin telkuissa konsanaan olisko jotain parannusta siinäkin,ihan tyytyväinen nyt,tunnin kesti päivittää 150mt näky ollen laiteohjelmiston lataus,että ei tätä ihan puhelimella sentäs voinu päivittää,ovi suite temppuili koko ajan poistin senkin pari kertaa tk;sta ja herjas jostain virhe koodista koko ajan,viides kerta meni vasta jakeluun sit alko päivittään,hermot oli jo lujilla

    • 5230,.

      jo löyty välimuisti,asetukset.,yksityisyys.,poista yksit.tiedot,välimuistista vapautu 10,2 Mt muistia nyt on hyvä selain,opera tosin pakkaa paremmin esim tämän sivun ja useimpien lehtien sivut mutta nopeus on melk sama,tätä kirj uudella selaimella mutta kyllä operakin hyvä olla vars kun on tottunu sen kätevyyteen

    • Vielä ei taida toimia flash selaimessa? Odotan innolla Anna päivitystä Nokia N8 puhelimeen joka on nyt vara-puhelimena.

      • C5-03

        N8 jo varapuhelimena? Mikä malli on ottanut ykköspaikan? Itse olen ostamaisillani ( C5-03 ) sitten yhden niistä tekniikkajunan keskimmäisistä vaunuista ;-)


      • C5-03 kirjoitti:

        N8 jo varapuhelimena? Mikä malli on ottanut ykköspaikan? Itse olen ostamaisillani ( C5-03 ) sitten yhden niistä tekniikkajunan keskimmäisistä vaunuista ;-)

        LG Optimus 2X. Tosin roottasin sen ja asensin siihen melkein puhtaan Androidin.. LG oma ohjelmisto lagitti niin paljon...


      • C5-03
        vapunen kirjoitti:

        LG Optimus 2X. Tosin roottasin sen ja asensin siihen melkein puhtaan Androidin.. LG oma ohjelmisto lagitti niin paljon...

        >> LG Optimus 2X. Tosin roottasin sen ja asensin siihen melkein puhtaan Androidin..

        Voi harmi, etkö edes häpeä uskottomuuttasi ... maksat vieraasta LG & Android ... ja vain tuon ( hutsun ) vuoksi siirrät uljaan ja kauniin palvelijan N8 sivurooliin johon on lisäksi tullut / tulossa sen jo ennestään hyvää luonnetta edelleenkin jalostavia päivityksiä ...Vai onko tämä nyt sitten sitä moniaivioisuutta josta sivitysvaltiot ja kulttuurit ovat luopuneet jo ammoisia aikoja sitten...vai onko kyse keski-iän tai muun iän kriisistä...

        ;-)


    • 5230,.

      joo ei toimi,löysin muuten uuden ominaisuuden tästä kun puh on lukittu ja painat valikko näppäintä tulee näyttöön jättikokoinen digitaal.kello jonka alla on paksu nuoli palkki vasemmalle jossa lukee "avaa pyyhkäisemällä" siis oikealta vasem.tätä omin.ei ole ollu tod kiitollinen kun voi lukit.asen.tarkist.ajan avaamatta sitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe