Älkää antako lapsienne pelata videopelejä alvariinsa, lähettäkää ne kansakoulujen kesäleireille.
Siellä terveet elämäntavat nousevat kunniaan.
¨Pelastakaa lapsenne
12
<50
Vastaukset
- 4 - 6
Tässä kettuillaan hunksille. Tuleekohan pitkäkin riitelyketju...
- Ulos luontoon
Kukkahatut ja läyskät koittellee vaan ei hylkää herraa.
- kukkahattuläyskäpää
Ulos luontoon kirjoitti:
Kukkahatut ja läyskät koittellee vaan ei hylkää herraa.
Ei me herraa hyljätä kukas meil sit lirkuttelis.
kukkahattuläyskäpää kirjoitti:
Ei me herraa hyljätä kukas meil sit lirkuttelis.
jonakin päivänä sit kun oon eläkkeel mä voisin opetella. lirttailemaan
- ...
Ihan totta!
Monilla yli 60- vuotiailla on pieniä lapsia ja etenkin kaikki lapset käyvät kansakoulua:DDD
=DW= - Onko niitä?
Mahtaako noita kansakoulujen kesäleirejä olla, kun ei ole kansakouluakaan. Entisaikojen kesäsiirtoloita saa nykyisin vuokrata kaikenmoisia bileitä varten. Olin nimittäin viime vuoden kesäkuussa yhdessä entisessä kesäsiirtolassa juhlimassa. Terveistä elämäntavoista ei ollut tietoakaan, mutta hieno paikka luonnon keskellä.
Mukulat kolkyt ja risat, suostuiskohan ne lähteen leirille??
Terveet elämäntavat.........
*reps*- meeriamanda
Tota, tota missä mahtanee olla vielä kansakouluja? Jos itse on vielä työelämässä ja nuoret eivät suostu leireille, se on siinä!
Luuletkohan että tämänpäivän nuoria ns. pakottamalla saadaan menemään?
Ensinnäkin ei niille leireille niin vain mennä, jää paljon jotka eivät tule valituiksi vaikka haluaisivatkin. Toisekseen, meidät aikoinaan voitiin kotoa määrätä meneväksi, nyt ei käy ...jos aikoo pakottaa saa lastensuojeluviranomaisen ovelleen ja hän ei jää ovenpieleen, hän tulee peremmälle!- Ulos luontoon
Meirään kotokylääs on yks, soon kaks vooninkinen koulu meinaan
- meeriamanda
Ulos luontoon kirjoitti:
Meirään kotokylääs on yks, soon kaks vooninkinen koulu meinaan
He...he ja toiminnassa tieten opetuksessa kansakouluna :DDD
( aloittaja pyysi laittamaan kansakoulun leireille, kuijaa teillä? )
- ihan pihalla
Alakoulus on kolme luokkaa ja yläkouluus toiset kolome.
Keittolas saa kupin keittoa ja omat leivät kotua.
Leirit piretään jokasiten kotona pelloilla. - kesäkärpänen.
Täälläpäin ei ainakaan ole ollut ko. kesäleirejä ikuisuuksiin.
Kaikki lienevät myydyn camping-alueiksi yrittäjille.
Minä itsekin pelaan sillöin, tällöin pleikkarilla, omallani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890