Älkää antako lapsienne pelata videopelejä alvariinsa, lähettäkää ne kansakoulujen kesäleireille.
Siellä terveet elämäntavat nousevat kunniaan.
¨Pelastakaa lapsenne
12
<50
Vastaukset
- 4 - 6
Tässä kettuillaan hunksille. Tuleekohan pitkäkin riitelyketju...
- Ulos luontoon
Kukkahatut ja läyskät koittellee vaan ei hylkää herraa.
- kukkahattuläyskäpää
Ulos luontoon kirjoitti:
Kukkahatut ja läyskät koittellee vaan ei hylkää herraa.
Ei me herraa hyljätä kukas meil sit lirkuttelis.
kukkahattuläyskäpää kirjoitti:
Ei me herraa hyljätä kukas meil sit lirkuttelis.
jonakin päivänä sit kun oon eläkkeel mä voisin opetella. lirttailemaan
- ...
Ihan totta!
Monilla yli 60- vuotiailla on pieniä lapsia ja etenkin kaikki lapset käyvät kansakoulua:DDD
=DW= - Onko niitä?
Mahtaako noita kansakoulujen kesäleirejä olla, kun ei ole kansakouluakaan. Entisaikojen kesäsiirtoloita saa nykyisin vuokrata kaikenmoisia bileitä varten. Olin nimittäin viime vuoden kesäkuussa yhdessä entisessä kesäsiirtolassa juhlimassa. Terveistä elämäntavoista ei ollut tietoakaan, mutta hieno paikka luonnon keskellä.
Mukulat kolkyt ja risat, suostuiskohan ne lähteen leirille??
Terveet elämäntavat.........
*reps*- meeriamanda
Tota, tota missä mahtanee olla vielä kansakouluja? Jos itse on vielä työelämässä ja nuoret eivät suostu leireille, se on siinä!
Luuletkohan että tämänpäivän nuoria ns. pakottamalla saadaan menemään?
Ensinnäkin ei niille leireille niin vain mennä, jää paljon jotka eivät tule valituiksi vaikka haluaisivatkin. Toisekseen, meidät aikoinaan voitiin kotoa määrätä meneväksi, nyt ei käy ...jos aikoo pakottaa saa lastensuojeluviranomaisen ovelleen ja hän ei jää ovenpieleen, hän tulee peremmälle!- Ulos luontoon
Meirään kotokylääs on yks, soon kaks vooninkinen koulu meinaan
- meeriamanda
Ulos luontoon kirjoitti:
Meirään kotokylääs on yks, soon kaks vooninkinen koulu meinaan
He...he ja toiminnassa tieten opetuksessa kansakouluna :DDD
( aloittaja pyysi laittamaan kansakoulun leireille, kuijaa teillä? )
- ihan pihalla
Alakoulus on kolme luokkaa ja yläkouluus toiset kolome.
Keittolas saa kupin keittoa ja omat leivät kotua.
Leirit piretään jokasiten kotona pelloilla. - kesäkärpänen.
Täälläpäin ei ainakaan ole ollut ko. kesäleirejä ikuisuuksiin.
Kaikki lienevät myydyn camping-alueiksi yrittäjille.
Minä itsekin pelaan sillöin, tällöin pleikkarilla, omallani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2009249
- 114748
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523760Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043106Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952772Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t102565Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122048Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131539- 461507
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos711347