Minua vanhaa äijää nöyryytti Taiteilijankoti oikeen kunnolla....olen harjoittelussa Harjavalla sairaalasta ja nyt huomenna takaisin sairaalaan....kaikki pyykinpesu ruonlaitto jne syynätään.....muutama ihminen on vain sanonut eikö tuo pitkätukka lähde jo kaupungista......en ole ollut oikein kunnossa viime kesän Israelin vankilareissun jälkeen......mutta nyt olen......esim. kirjaston henkilökunta ja muutoin Porilaiset ovat asiani ottaneet tyynesti........akuutti syvä psykoosi ei ole leikin asia.....mutta jokaisella on oma kohtalo......kestän omani.....terveisin!
Kritiikkiä!
2
102
Vastaukset
Sinullahan ne asiat hyvin ovat kun se kamala hössötys nöyryytti. Huonommin olivat asiat sillä sossut tyttärellä (kaksikymppinen) joka koki pyykinpesu, ruuanlaitto jne. syynäämisen normaaliksi toiminnaksi. Kylläpä tämä sossun tytär oli avuton työpaikalla.
Psykologian mukaan asenteesi on hoitovastaisuutta ja siten osa mielisairautta. Sinulla on hyvä ennuste yhteiskunnassa menestymisestä, toisinkuin niillä hoitomyönteisillä ja siten laitostunella pitkäaikaispotilailla. Nykyisen sosiaalipolitiikan kulmakivenä on hössötys joten se ei johda muuhun kuin laitostumiseen ja avuttomuuteen.
Liittyyköhän tuo sosiaalihössötys jotenkin feminismiin, hössötys kun on enemmänkin naisten kuin miesten pahe.- ilpopynnä
Pitää paikkansa minulla on hyvä ennuste. Pitäs vaan jaksaa toi hössötys loppuun asti. Hyvää ne tarkoittavat nuo viranomaiset mutta katson itse asioita eri kannalta. Oikea vapaus on vastuuta. Kiitos kommentista Matti W. Kyl täät tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591