Moi oon Liisa ja olen hurjan vihainen tällä hetkellä! Tapasin sellasen ihanan kännisen örveltäjän tuossa lähibaarissa. Kostuin täysin, ku se tuli kehuu mua kauniiks ja nauratti minua hassuilla alapuoli vitseillä :)
Hän ehdotti, että mentais mun kämppää juttelee. Parin tunnin päästä olin ihan rakastunut siihen ja hän vaikutti mieheltä, jonka kanssa voisin elää loppuelämän. Ei mennyt hetkeäkään, kun avasin miehelle haarani tuossa samana iltana. Luotiin häneen täysin.
Aamulla hän lähti pois ja en nähny enää koko miestä sen jälkeen :( Kaikki miehet on sikoja myös ne 3 miljardia muuta tämän miehen lisäksi. En pysty luottamaan enää kenenkään!
En enää jaksa elää, koska unelmani on tuhottu. Tämä mies lupasi mennä kanssani naimisiin ja hankkii mulle pari lasta, mutta nyt en näe häntä enää koskaan. Aion viiltää nyt ranteeni auki ja syödä itseni läskiksi enkä poistuu ikinä himasta.
Katkera kaikille miehille
goottipojka
6
352
Vastaukset 6
- Blitz.
Tämä oli päivän paras. Peukut ylös!
- ongelmiako
Hanki elämä.
- hämärää
oletko siis poika nimeltä päivi vai pojka nimeltä liisa?
- ölkgjlj
katkeraa tekstiä..
- tyuijhnjiytg
share with you a very good website
http://www.goodoye.com/
love ★★★
http://www.goodoye.com/
very good web
lets go★★★ - dfhtyjtyuk
ei kukaan mies ole naisen kanssa joka tekee tollasta.Hyvien kanssa mennään naimisiin ei huo...n.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551