Joo elikkä onko muilla kokemuksia samasta asiasta? CRD cruiserissa epäilisin olevan katalysaattorin tukossa. Oireita mm. Moottorin päällinen nokea täynnä, tehojen häviäminen kiihdytettäessä, Kova ääninen suhina vaihde päällä ajettaessa kunnes vauhti tasataan, moottorin häiriö varoitusvalo syttyy kun ajetaan 100km/h tai enemmän. Onko näissä autoissa jo se hiukkassuodatin? Olisi ihan kiva kotikonstein korjata/puhdistaa tuo pakoputki...
Ja tuon suhinan epäilisin tulevan turbon puhaltaessa ilman ulos hukkaportista kun se ei pääse ulos. Ja tuo kaikki noki on sitä pakokaasua joka menee takaisin moottoriin kun ei pääse ulos.
PT Cruiser CRD katti...
AkkaRatissa
1
230
Vastaukset
- yks CRD Cruisailija
http://ptcruiser.webs.com/
On foorumi josta löytyy tietoa.
Tuo suhina viittaisi turbon paineputken halkeamaan, sen voi tunnustelemalla löytää.
Jos kannen päällä on mustaa pikeä, se voi kertoa suuttimien vuotamisesta.
Lueskele tuota foorumia, niin sieltä ne yleisimmät viat löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785236
- 1183608
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403466- 513064
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72309- 242101
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4191638Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91578