Hotelli Oba Star**** , oletko käynyt tässä hotellissa Alanyassa?

Alanya matkaaja

Hotelli Oba Star**** , oletko käynyt tässä hotellissa Alanyassa? Matka on air finland holidayn, ja esitteen mukaan vaikuttaa hyvälle hotellille, mutta mitkä on käyneiden kokemukset?

6

1512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hotelli vierailija

Tiedoksi: Olimme hotellissa viikon ja hotelli oli siisti ja uudenaikainen. Hotellin yleistilat oli pienehköt, esittelykuvissa hotellin tilat näyttää paljon isommilta,..emmekä olisi ajatelleet tiloja pieniksi, jos emme olisi kuvia etukäteen nähneet! Mielikuvat siis teki temput:) Palveluväki oli todella ystävällistä. All inclusive toimi todella hyvin: ruoka oli hyvän makuista ja hyvin maustettua...(paitsi jälkiruuat eivät maistuneet, olivat yhtä sokerimakua). Ruokavaihtoehdot oli riittävät, useampaa lajia oli, mutta ei ylenpalttisesti. Hotellilla oli merenrannalla ilmaiset aurinkotuolit ja all inclusiveen kuului täälläkin alkoholittomat juomat ja tarjonnassa oli pelkistetty lämmin ruoka klo 12-14...(mm.sapgettia ja jauhelihakastiketta), joten auringon-oton lomassa voi ruokailla vaivattomasti. Olimme todella tyytyväisiä hotelliin ja kokonaisuudessa lomaan:) Suosittelemme.

• Alanya toukokuussa

Me oltiin siellä toukokuussa, Air Finland ei ole kuin muut "laadukkaat" matkatoimistot, mutta ihan ok. Hotelli oli aivan loistava - siistit huoneet ja hotellin rauhallinen ranta lähellä. Sijainti oli hyvä (mahdollisuuksia tehdä ostoksia, mutta ei niin paljon turisteja tai ärsyttäviä myyjiä kuin keskustassa). En kuitenkaan suosittele all inclusive, meillä oli jotain mautonta kanaa ja riisiä joka päivä. Lounas oli aina edellisen päivän jämiä ja juotavaksi sai kitkerää viiniä tai Lidl-kokista. Saksalaiset oli tyytyväisiä tarjoiluun. Mutta ilman ruokaa menisin milloin tahansa takaisin tähän hotelliin =)

• alanyassa huhti-touk

Kaikissa ravintoloissa käytetään myös edellisen päivän mainitsemiasi "jämiä". Kyseessähän on taloudellisuus, jossa ammattitaitoinen keittiöhenkilökunta muuttaa esimerkiksi edellisen päivän keitetyn kukkakalin kuorrutetuksi seuraavana päivänä tai käyttää höyrytetyt porkkanat seuraavan päivän salaatin osana. Olemme olleet niin neljän kuin viidenkin tähden all inclusive hotelleissa ja tavanneet mitä taidokkaammin käytettyjä "jämiä" Oba starin tarjoilu on hyvää keskitasoa, siistiä jne.
        Aamiaiset ovat monessa maassa värittyneet maan tyylin mukaan ja misä tahansa, samassa paikassa syömiseen kaipaa vaihtelua parin viikon lomalla. Beach ei todella ole ravintola, joten on syytä vaivautua uualle syömään kesken auringon oton.

• MR

Terveisiä HEIKIN BAARIIN !!

• Obastar

Nostetaan vanhaa keskustelua, onko uusia kokemuksia tästä hotellista.

• Anonyymi

Onko kenelläkään uusia kokemuksia kyseisestä hotellista? Olisi kiva kuulla :I

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2785
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2012
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1747
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1658
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1370
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      945
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe