Minulla on sellainen löysä mahanahka, jota ei jumppaamalla saa pois. Liian isot vauvat pienessä lantiossa saivat sen aikaan, eikä sitä paranna kuin kirurginveitsi. Nyt eronneena haluaisin tietenkin joskus tuoda sänkyyni miehen, mutta hirvittää ajatus siitä, että joku vieras näkisi mahani. Päältäpäin kun sitä ei mitenkään voi arvata, hoikka olen muuten ja sen saa piiloon vaatteilla.
Mitä miehet tykkäävät tästä?
12
1672
Vastaukset
- vaimovaan
Jos aiot harrastaa vain yhden illan juttuja, voisit tietysti vetää päälle seksikään korsetin, joka jättää rinnat paljaaksi ja pitää sen päällä koko ajan. Voisi olla hyvä vaihtoehtoi alkuun, jos et uskalla kokeilla itsesi paljastamista kokonaan.
- VesimiesJJH
Hei, rohkeasti vain. Jos mies on niin tyhmä että jättää hommat kesken ulkonäöllisen asian vuoksi niin anna mennä. Kanna itsesi ylpeänä ja rohkeasti. En usko miesten välittävän ko asiasta. Hauskaa kesää!
- Tosi kuin vesi
Kuule vittu on aina vittu. Raamit vaihtelee, mutta ei se tavara siitä muuksi muutu.
- bilars
rohkeasti vaan. usko itseesi. sinulla on oikeus nauttia kuten muillakin.
- Olen nero.
sano sille että aloitettaan porno: Eiköän tepsi.
- haittaavaanjosannath
Maha ei nyt niin kauheasti haittaa, mutta epävarma ja itseään häpeilevä asenne on varsin luotaan työntävää.
- Sagittarius71
Paljon nähneenä miehenä voin antaa sulle vinkin että sun tilanne on aika lailla normaali suurimalle osalle synnyttäneitä naisia. Avoimuus ja hyvä itsetunto on A ja O ja kuten täällä muutama on sanonutkin niin ei se seksi siihen kaadu. Jos kuitenkin itseäsi jännittää niin toi puolikorsetin käyttö on aika kiva idea ja jos vielä siihen yhdistät vaikka sukkanauhaliivin niin uskallan lyödä vetoa me kiihotumme siitä emmekä murehdi muita ;-) rohkeasti vaan liikkeelle avoimin mielin!
- Biux
Ilahduin lukiessani tätä ketjua; muutamaa älytöntä vastausta lukuunottamatta...Yleensä täällä saa niskaansa niin paljon loukkaavia ja kurjia kommentteja et mua pelotti lukea tätä. Vastaukset olivatkin kannustavia ja kivoja. Mulle jäi hyvä mieli, vaikka en ole aloittaja enkä vapailla markkinoilla...
Lämmintä kesää kaikille teille!- kalevi48
Hyvä ruoka parempi mieli. ;) Joo jos ulkonäkö ja olemus miellyttää vaatteet päällä niin ei se siihen pieneen löysävatsaan suhde kaadu...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466