Hukkasin sen lapun missä sanottiin tuo alkamispäivä, työtä varten siis pitäisi tietää...
En nähnyt kauppatieteet.fi sivullakaan mitään tietoa asiasta.
Voisiko joku linkata/selventää?
Minä päivänä koulutus alkaa?
9
510
Vastaukset
- Aallon prof.
Koulutus alkaa kauppakorkeakouluissa 15.8.2011 klo 10.00.
- asdsfasdsf
Soitin eilen kauppakorkeaan, ja 2. lähteestä opistolla sain kuulla, että alkaa 1.9. Orientaatio muutaman päivän aiemmin.
- kylteri
Itse otin yhteyttä jo muutama viikko aikaisemmin Aaltoon ja sieltä todettiin orientaation alkamispäiväksi tuo 15.8.2011 klo 10.00.
Turha trollaamaan tänne vääriä päivämääriä. Jotkut saattavat sitten jopa uskoa tuollaista sontaa.
Orientaatio alkaa Aallossa 15.8! Muut päivämäärät ovat täyttä paskaa! - Jereeee
Lapussa lukee ainakin 15.8.2011, tiedä sitten miksi sanoneet muuta. Pitäisi varmaan itsekin soittaa ja kysyä missä virhe.
- Aloittaja.
En trollaile. Soitin tampereen yliopistoon ja kysyin kahdesta paikkaa alkamispäivästä. Kummatkin totesi, että 1.9 alkaa. Orientaatio taas alkaa 29. Hesassa saattaa tietenkin alkaa eri päivänä.
Soittakaa itse sinne, jos ette minua usko. - tulevagylteri
Eilen soitin Aaltoon ja sieltä todettiin orientaation alkavan 15.8.
- Aloittajjtajjajaa
No sitten alkaa eri päivänä aallossa ja tampereella...
- ey
Millos Turussa alkaa orientaatio?
- Supermursu2008
https://into.aalto.fi/display/fiafye/Uusien opiskelijoiden orientaatio 29.8.alkaa Aallon orientaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565