Mulla on siis aivan hyvä kiipeilypuu kissoilla, mutta tietysti tuo köysi siinä on jo vähän kärsinyt ja ajattelin vain yksinkertaisesti vaihtaa sen uuteen enkä ostaa kokonaan uutta kiipeilypuuta.. Niin mikä liima on myrkytön ja käy tuohon tarkoitukseen? Eri keeper ehkäpä?
Kiipeilypuun korjaus
6
6005
Vastaukset
- Grill
Me rakensimme oman kiipeilypuun, emme käyttäneet liimaa vaan pistimme pienen naulan narun alku- ja loppupäähän niin että se uppoaa sinne narun joukkoon ja sitten vain nyörittää narun toooosi tiukalle. Tämä ratkaisu on kestänyt nyt yli puoli vuotta kahden kissan melko kovassa käytössä. :)
Tietenkään en tiedä millainen kiipeilypuu sinulla on, eihän tuo tapa välttämättä onnistu mihinkään erikoisen mallisiin puihin.
Mutta tämä vinkkinä. :) - '
Juu pinellä naulalla pysyy paremmin, naru kannattaa myös naputella vasaralla tiiviiksi joka kierroksen jälkeen. Minä myös tehnyt raapimapuun itse kun on sen verran suurikokoinen kissa että kaupan puut eivät pysyneet pystyssä. Ja hyvin on kestänyt... :)
- beamina
Minä käytin molempia. Pieniä huomaamattomia nauloja joka kerrokseen ja erikeeperiä vähän alle pitämään huolta ettei naru rispaannu niin nopeasti, hyvää jälkeä tuli :) Erikeeper on turvallista ja hajutonta.
- .-.
Miettisin myös noita naulojakin kyllä.. Mutta aloin pelkäämään voiko kissa jollain tapaa satuttaa itsensä siihen? Iso kollikissani repii tuota narua aika voimalla..
- aika veli kultia...
.-. kirjoitti:
Miettisin myös noita naulojakin kyllä.. Mutta aloin pelkäämään voiko kissa jollain tapaa satuttaa itsensä siihen? Iso kollikissani repii tuota narua aika voimalla..
"Iso kollikissani repii tuota narua aika voimalla."
Odotas vaan, kun kissasi huomaa sinun vaihtaneen tuon narun. Uusi naru on jostain syystä pakko restauroida hetkessä samaan kuntoon kuin mihin tuo vanha saatu ja silloin voi puhua, että kissa raapii jotain "aika voimalla".
- .-.
No siis tottakai, tuolla korjauksella sain vain hieman lisää aikaa kiipeilypuulle.. Tuhoaminen on jo hyvässä käynnissä, pian täytyy vaan nöyrtyä ja ostaa uusi.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624