Iittalan viriilit miehet

mirri solmussa

äskettäin ccdeittiin kirjautuneena kummasti alkanut tulemaan viestejä joissa mies ilmoittaa asuvansa Iittalassa.. joko kylä missä isoin sinkkupopulaatio miehissä asukasta kohden tai sitten kesäkollit liikenteessä...

naisille tiedoksi että kuukauden saa ilmaiseksi katsella josko sieltä oma ukkonsa hakisi toista naista ... :P

4

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piukuriina

Heh!
      sattuipa tässä että alkoi tuolla mies jutteleen, laittoi kutsun katsomaan kuvaansa (minulla ei kuvaa palvelussa)..katselin että yhden tutun mieshän se siinä.. halusi kamalasti tavata(en kertonut että tunnenhan minä sut :P). No piruuttani lähdin tapaamaan kahville (aattelin et saapa jannu paskahalvauksen..heh). Kylläpä oli kaverin hämmästys melkomoinen. Ja kyllä sitten seliteltiin sitä ja tätä miten tuolla on naista etsimässä vaikka kotona oma: oli muka joku kaveriporukalla tehty juttu -muka vitsi-

Just joo! olis pitänyt kopioida mitä oli kirjotellu :P . Jannu melkein pillitti että ethän kerro vaimolle.

On se ihmeellinen maailma tuo internetti, kuin kuuluisaa Iittalan uutta hunajaa kärpäsille:D

• Irmeli65

Voi poijaat,onhan näit!

mulla kaveri luulee etten tiiä hänen perhelomista jne, mut viikonloppusin ei tavata ku harvoin.. miten sit akalleen valehteleekaan. Yhteistä asuntoo on kattellu muka meille (ihan kuin kiinnostais :P).

Ei sekään tiedä et sillonkun mulla ollut kaverin tenavan rippijuhlia jne niin on ollu ihan eri miehet mielessä.

Mulla ei oo tarkotuskaan sitoutuu tommoseen. Jos paskaa tulee niskaan niin täältä pesee! Eri asia sit kun oikeesti tositarkotuksella, kyl sen sit käytöksestä huomaa et yrittää tavata mahd.usein ja olla paikalla. En usko et parin viikon välein tapahtuva tapaaminen olis mitenkään todellista parinhakua.

• tisuliina99

Näköjään itsekseenkin kirjoittaen saa jutun juurta, minkäköhän napin sitä popsisi seuraavaksi. Mahtaa modea naurattaa. ;) itseä ainakin... hups, tuli pissit housuun!!!

• sarvijaakko69

Minä olen akaasta ja käyn naimassa iittalan rouvia useinkin, ei niitten ukot viriilejä ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      68
      3198
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1851
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1740
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1249
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      129
      1048
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      99
      992
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      869
    10. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      865
    Aihe