Olen itse lähdössä viikon päästä Kosille. Kuulin eräältä Kreikan lomamatkalta palanneelta, että näistä yleilakoista/talouskriisitä johtuen on satunaisesti ollut hankaluuksia saada pankkiautomaateista käteistä rahaa. Onko kellään kokemuksia lähi päiviltä/viikoilta, että kuinka laajasta ongelmasta on ollut kyse. Tietäisi vain hiukan varautua, että ottaako käteistä rahaa enempi vai vähempi. Kiitos jo etukäteen vastauksisa!
Rahan nostaminen pankkiautomaatista Kreikassa
5
4860
Vastaukset
- mukavapaikkaon
Kreetalla aikoinaan, ei olisi saanut ottaa kuvia, mutta Knossoksen palatsissa sellaisesta ison ruukun sisältä piti ottaa silti kuva :)
- ammattiope
Ainakin Kefaloniasta sai nostettua rahaa ihan normaalisti, palasimme tiistaina.
- Anogia
Rethymnonissa oli toukokuun lopulla parina päivänä melkein kaikki pankkiautomaatit suljettu (rahapulan vuoksi?). Löysin kuitenkin muutaman automaatin syrjemmältä.
Voit nostaa myös rahaa suoraan pankin tiskiltä kortillasi, kunhan pankit vaan ovat auki.
Minulla on aina käteistä mukana - varmuuden vuoksi. - kosilta tullut
Kosilla ei viikko sitten mitään ongelmia, rahaa sai ja oikein oli veloitukset pankkitililläkin.
- sivut pyörii monimer
Kaksi minuuttia ja taas on tultu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825832
- 1273953
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463889- 663584
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72467- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332049Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431812