Rahan nostaminen pankkiautomaatista Kreikassa

Kreikkaan lomalle

Olen itse lähdössä viikon päästä Kosille. Kuulin eräältä Kreikan lomamatkalta palanneelta, että näistä yleilakoista/talouskriisitä johtuen on satunaisesti ollut hankaluuksia saada pankkiautomaateista käteistä rahaa. Onko kellään kokemuksia lähi päiviltä/viikoilta, että kuinka laajasta ongelmasta on ollut kyse. Tietäisi vain hiukan varautua, että ottaako käteistä rahaa enempi vai vähempi. Kiitos jo etukäteen vastauksisa!

5

4860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukavapaikkaon

Kreetalla aikoinaan, ei olisi saanut ottaa kuvia, mutta Knossoksen palatsissa sellaisesta ison ruukun sisältä piti ottaa silti kuva :)

• ammattiope

Ainakin Kefaloniasta sai nostettua rahaa ihan normaalisti, palasimme tiistaina.

• Anogia

Rethymnonissa oli toukokuun lopulla parina päivänä melkein kaikki pankkiautomaatit suljettu (rahapulan vuoksi?). Löysin kuitenkin muutaman automaatin syrjemmältä.

Voit nostaa myös rahaa suoraan pankin tiskiltä kortillasi, kunhan pankit vaan ovat auki.

Minulla on aina käteistä mukana - varmuuden vuoksi.

• kosilta tullut

Kosilla ei viikko sitten mitään ongelmia, rahaa sai ja oikein oli veloitukset pankkitililläkin.

• sivut pyörii monimer

Kaksi minuuttia ja taas on tultu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      82
      5832
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3953
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      46
      3889
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3584
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2948
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2467
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2204
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2111
    9. 33
      2049
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      443
      1812
    Aihe