Oltkohan koskaan jotunut tällaisen ristiriitaisen diaknoosin eteen. 4 vuotta sitten luokiteltiin oireeni sydämen vajaatoiminnaksi. Jala turposivat mielettömiksi möhkäleiksi. Entsyymit, jotka mittaavat vajaatoimintaa olivat pilvisttä. Sydämen vajaatoiminnan lääkitys aloitettiin ja olen siitä saakka syönyt niitä.
Toisen sariauden hoito dominoikin sydämen vajaatoimintaa pahentavasi rajusti. Jalat taas turposivat samoin kädet ja netettä jäi elimistöön mieletön määrä.
Silti, toinen kardiologi sanoo, ettei ole sydämen vajaatoimintaa, ja seuraavana päivänä toinen kardiologi taas sanoo, että on vajaatoiminta.
Ota siitä sitten selvää, on vai ei?
No nyt TK lähetti sairaalaan sydämen vajaatoiminnan lääkityksen tasapainotusta varten.
Ja taas, tiistaina lääkäri sanoi, ettei suolla ole vajaatoimintaa.
Ahah....
Keskiviikkon oli toinen lääkäri kierrolla ja sanoi, että aloitetaan siihen sydämen vajaatoimintaan uusi lääkitys, Cardase.
Täh?
Mitä tästä pitäisi ajatella? Ainakin oireet, hengenahdustys, ja ettei käsillä kärsi kohoasennossa työskennellä mitään. Jo pukiessa, kun käsiä joutuu koholla pitämään, ottaa lujille.
Röngenkuvissa aina on saneltu, että keuhkot verekkäät, mutta kukaan ei koskaan ole vaivaantunut selvittämään, mitä se tarkoittqaa.
Hoitaja lykkäs käteen sydämenvajaatoimintaohjekirjasen. Sielläpä siitä keuhkoverekkyydestä puhutaan juuri erityisesti. Kuuluu sydämen vajaatoimintaan.
Naureskeltiin että tästä lähin kun terveydenhuollossa kysellään sairauksia, niin sanon, että ei ole sydämen vajaatoimintaa, ja sitten perään että on sydämen vajaatoiminnan lääkitys, että päättäkää itse, onko mulla se vai ei, voitte valita?
Oletko sinä jotuunut tällaisen ristiriitaisen tulkinnan eteen?
On vai ei, eivät osaa lääkärit päättää
Kiistanalainen..
2
323
Vastaukset
Ihan mielenkiinnosta kysyn ,millaiset albumiiniarvot sulla on?
- merihuisku
OLEN OLLUT,tosi pirullista ja vieläpä olin silloin helsingissä elämässä. Kaulassa oli patti ,juoksin usein lääkärin neulalla otettiin nestettä ,kymmeniä kertoja,sanoisin vuosia ja tutkittii. ei löydy ,sit tuperkuloosiksi epäilivät ,TUPI SAIRAALASSA AINAKIN 2KK JA kotonakin vielä söin tupi lääkkeitä. Vihdoin ,joku sanoi avataan se ,no puukkoa ,ei tupi .Oli vain kystä,se ili viaton kasvi siis,joten kauheat painajaiaset oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803