Parantumis yritys

ahmattitassu

Hei!!
Olen sairastanut BED:iä 2009 vuoden alusta. Se alkoi kun masennuin 2008 syksyllä ja söin paljon ja oleilin kämpillä masennuksen takia ja söin lisää ja lisää koko ajan ja syöminen pahensi masunnusta ja masennus syömistä. Eli ruokkivat toinen toistaan. Parannuin masennuksta kesällä 2009 mutta BED jäi. Olen lihonut sairauden aikana 29 kiloa. Nyt yritän parantaa itseni.

Yritän huomenna alkaa laihuttamaan ja tavoitteena on selvitä kuukausi ilman sipsiä, karkkia ym herkkuja ahmimiskohtauksia. Kutsun kuuria hyvän olon kuuriksi.

Tässä esimerkki syömisistäni päivän aikana:

- 3 Atrilli makkaraa
- 300 g kanakeittoa (einesruoka)
- Tuplajuustohampurilainen (einesruoka)
- Marabou 200 g maitosuklaalevy
- 150 g öljyperunoita (einesruoka)
- 300 g pastaa ja pepperonia (einesruoka)
- Magnum jäätelö

Oireita minulla on: huono kunto, kipeä selkä & hartiat, kipeät jalat, masentuneisuus, häpeä itsestään, huono iho, huono vastustuskyky, jatkuva väsymys, kakkostason diabetes ym ym

Sosiaaliset suhteeni myös kärsii tästä kun jään mosti kotiin ahmimaan kun kaverit pyytää jonnekki tai sitte en viitti lähteä minnekkään ku oon ahminu niin paljon että häpeen itteeni ku oon nii turvonnu. Miesten kans on myös vaikeaa ku pelkään harrastaa sekisä kun oon nii lihava.

Jos joku haluaa alkaa pitään yhteyttä ja yrittää parantua yhdessä tai muuten vaan vaihdella ajatuksia BEDistä niin sposti on

pikkutassu00@luukku.com

Liian monta pettymystä jo takana parantumisesta mut toivotaan nyt et parantuisin :) Kerran olin jo kolme kuukautta ahmimatta ja harrastin liikuntaa ja laojduin mutta palasin sitte valitettavasti takaisin ahmiseeen.

1

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahmattitassu

Ai niin ja tietääkö kukaan mitään hyvää dokumenttia täsät BED sairaudesta?
      Ja raportoin tänne menestyksestäni tai ratkeamisestani :) Kaipaisin nyt tukea ja kannustusta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      91
      1661
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1273
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      183
      1254
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      952
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      833
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      822
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe