Parantumis yritys

ahmattitassu

Hei!!
Olen sairastanut BED:iä 2009 vuoden alusta. Se alkoi kun masennuin 2008 syksyllä ja söin paljon ja oleilin kämpillä masennuksen takia ja söin lisää ja lisää koko ajan ja syöminen pahensi masunnusta ja masennus syömistä. Eli ruokkivat toinen toistaan. Parannuin masennuksta kesällä 2009 mutta BED jäi. Olen lihonut sairauden aikana 29 kiloa. Nyt yritän parantaa itseni.

Yritän huomenna alkaa laihuttamaan ja tavoitteena on selvitä kuukausi ilman sipsiä, karkkia ym herkkuja ahmimiskohtauksia. Kutsun kuuria hyvän olon kuuriksi.

Tässä esimerkki syömisistäni päivän aikana:

- 3 Atrilli makkaraa
- 300 g kanakeittoa (einesruoka)
- Tuplajuustohampurilainen (einesruoka)
- Marabou 200 g maitosuklaalevy
- 150 g öljyperunoita (einesruoka)
- 300 g pastaa ja pepperonia (einesruoka)
- Magnum jäätelö

Oireita minulla on: huono kunto, kipeä selkä & hartiat, kipeät jalat, masentuneisuus, häpeä itsestään, huono iho, huono vastustuskyky, jatkuva väsymys, kakkostason diabetes ym ym

Sosiaaliset suhteeni myös kärsii tästä kun jään mosti kotiin ahmimaan kun kaverit pyytää jonnekki tai sitte en viitti lähteä minnekkään ku oon ahminu niin paljon että häpeen itteeni ku oon nii turvonnu. Miesten kans on myös vaikeaa ku pelkään harrastaa sekisä kun oon nii lihava.

Jos joku haluaa alkaa pitään yhteyttä ja yrittää parantua yhdessä tai muuten vaan vaihdella ajatuksia BEDistä niin sposti on

[email protected]

Liian monta pettymystä jo takana parantumisesta mut toivotaan nyt et parantuisin :) Kerran olin jo kolme kuukautta ahmimatta ja harrastin liikuntaa ja laojduin mutta palasin sitte valitettavasti takaisin ahmiseeen.

1

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ahmattitassu

Ai niin ja tietääkö kukaan mitään hyvää dokumenttia täsät BED sairaudesta?
      Ja raportoin tänne menestyksestäni tai ratkeamisestani :) Kaipaisin nyt tukea ja kannustusta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      127
      2085
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1480
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      66
      1175
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1089
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1077
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      962
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      819
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      817
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      741
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      681
    Aihe