Hei!!
Olen sairastanut BED:iä 2009 vuoden alusta. Se alkoi kun masennuin 2008 syksyllä ja söin paljon ja oleilin kämpillä masennuksen takia ja söin lisää ja lisää koko ajan ja syöminen pahensi masunnusta ja masennus syömistä. Eli ruokkivat toinen toistaan. Parannuin masennuksta kesällä 2009 mutta BED jäi. Olen lihonut sairauden aikana 29 kiloa. Nyt yritän parantaa itseni.
Yritän huomenna alkaa laihuttamaan ja tavoitteena on selvitä kuukausi ilman sipsiä, karkkia ym herkkuja ahmimiskohtauksia. Kutsun kuuria hyvän olon kuuriksi.
Tässä esimerkki syömisistäni päivän aikana:
- 3 Atrilli makkaraa
- 300 g kanakeittoa (einesruoka)
- Tuplajuustohampurilainen (einesruoka)
- Marabou 200 g maitosuklaalevy
- 150 g öljyperunoita (einesruoka)
- 300 g pastaa ja pepperonia (einesruoka)
- Magnum jäätelö
Oireita minulla on: huono kunto, kipeä selkä & hartiat, kipeät jalat, masentuneisuus, häpeä itsestään, huono iho, huono vastustuskyky, jatkuva väsymys, kakkostason diabetes ym ym
Sosiaaliset suhteeni myös kärsii tästä kun jään mosti kotiin ahmimaan kun kaverit pyytää jonnekki tai sitte en viitti lähteä minnekkään ku oon ahminu niin paljon että häpeen itteeni ku oon nii turvonnu. Miesten kans on myös vaikeaa ku pelkään harrastaa sekisä kun oon nii lihava.
Jos joku haluaa alkaa pitään yhteyttä ja yrittää parantua yhdessä tai muuten vaan vaihdella ajatuksia BEDistä niin sposti on
[email protected]
Liian monta pettymystä jo takana parantumisesta mut toivotaan nyt et parantuisin :) Kerran olin jo kolme kuukautta ahmimatta ja harrastin liikuntaa ja laojduin mutta palasin sitte valitettavasti takaisin ahmiseeen.
Parantumis yritys
ahmattitassu
1
132
Vastaukset
- ahmattitassu
Ai niin ja tietääkö kukaan mitään hyvää dokumenttia täsät BED sairaudesta?
Ja raportoin tänne menestyksestäni tai ratkeamisestani :) Kaipaisin nyt tukea ja kannustusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264771- 162256
- 1942099
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776