Onko panasonic HM-TA1 hyvä?

???

Gigantista saisi 85 €, netistä. Optista zoomia ei siinä ole, mutta eipä tuo hintakaan ole niin optinen.

6

207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka mitäkin sanalla "hyvä" tarkoittaa. Jos se toimii ja tyydyttää kuvaustarpeesi niin se on sinulle hyvä, jos e niin ei ole hyvä. Me muut emme sitä pysty ratkaisemaan.

Mieti mitä asioita otit huomioon ostopäätöksessä ja oletko edelleen samaa mieltä, jos mielesi on muuttunut niin se ei ehkä olekaan hyvä tai se on parempi kuin osasit edes aavistaa.

Hyvä ei ole exakti määre vaan suhteellinen ja riippuu arvostelijan tarpeista ja mielentilasta.

Yleisesti ottaen Panan digit ovat paremmasta päästä digejä, mielestäni ja saatte olla eri mieltä jos haluatte. Olen tosin ollut tekemisissä vain bridgejen kanssa.

• ???

Nyt on testattu ja pidän tätä varsin hyvänä hintaansa nähden. On mulla myös vertailun vuoksi Nikon Coolpix S 3100 ja sillä otetut video-otokset ovat kyllä suttuista jälkeä panasoniciin verrattuna, vaikka maksoikin tuplasti enemmän!

• Mielestäni tuo Panan HM-TA1 on videokamera jolla saa myös stillejä ja mainitsemaso Nikon on still kamera jolla saa myös videota joten niiden tuotoksia ei oikein voi verrata suoraan.

• ???
        Työeläkeläinen kirjoitti:

Mielestäni tuo Panan HM-TA1 on videokamera jolla saa myös stillejä ja mainitsemaso Nikon on still kamera jolla saa myös videota joten niiden tuotoksia ei oikein voi verrata suoraan.

Oon samaa mieltä. Toinen tekee parempia kuvia, toinen taas parempia videoita.

• epo96

kumpi kannattas ostaa nikon d5100 vai canon 550d ??????? tarkotus ois luonto kuvata ,mutta kyllä sisätiloissan ja hämärässäkin tulee kuvattua

• varma tyytymättömyys

osta vaan.

tulet varmasti olemaan tyytymätön siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      340
      1401
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1365
    4. 168
      1271
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1061
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      929
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      910
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      839
    Aihe