Ekaa kertaa keikalla

eka kerta

Tänä kesänä olisi tarkoitus ekan kerran mennä Tapanin keikalle. Kysyisin, että saako Tapanin keikalal ottaa valokuvia ( kaikki laulathan ei pidä siitä että heistä napsitaan kuvia ilman lupaa ). Missähän vaiheessa keikkaa olisi parhaat mahikset saada Tapsalta nimmari. ( ennen keikkaa, tauolla vai keikan jälkeen ). Jakaako laulujen lomassa nimmareita lavalla olleessaan. Jotkut artistit tekee niinkin.

13

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhhhei

      Ei saa ottaa valokuvia. Kansa on niin aloittelija vielä, että menee senat sakaisin kun hän ottaa valokuvaamisen häirintänä ja kuuluttaa järjestyksenvalvojan paikalle.
      Nimmaria on turha pyytää, Kansa joutuisi keskittymään kirjoittamiseen ja sehän ei hevin onnistu.
      Kerro, missä aiot laulujen lomassa pyytää nimmaria. Kokoan porukan ja tulemme katsomaan. Kansahan repisi pelihousunsa ja poistuisi syvästi loukattuna takahuoneen puolelle ja silloin orkesteri voisi soittaa hyvää tanssimusiikkia ja tanssinharrastajat saisivat tanssia. Eli saisimme jotain vastinetta lippujen hinnalle sinäkin iltana :D

      • Sepitini

        Eiköhän tuossa ole vähän kuitenkin liioitteluakin. Tuskin Tapsa noin voimakkaasti valokuvaamiseen ja nimmarin pyytämiseen reagoi sentään :)
        Se on kyllä totta ,että Tapsan ollessa lavalla ei kannata/pidä mennä nimmaria häneltä pyytämään, koska sitä hän ei tule kirjoittaamaan kesken esiintymisensä. Muutaman yrityksen olen keikoilla nähnyt kun jotkut ovat kynä ja paperi ojossa lavan eteen menneet, mutta Tapsa ei ole sitä huomaavinaankaan tai sitten on sanonut ,että kirjoittaa vasta tuolla/keikan jälkeen nimmareita ( kerran sanoi yhdelle naiselle, joka hälle kynää nimmaria varten tarjosi, että olen laulaja, en kirjailija )


      • hiukan huvittunut

        Nimikirjoituksesta tuli mieleen ,että minulla on kaksi Tapsan nimmarikorttia. Molempiin hän on onnistunut saamaan kirjoitusvirheen aikaiseksi, mutta mitäs tuosta. Jotenkin hellyyttävää.


      • kasna
        hiukan huvittunut kirjoitti:

        Nimikirjoituksesta tuli mieleen ,että minulla on kaksi Tapsan nimmarikorttia. Molempiin hän on onnistunut saamaan kirjoitusvirheen aikaiseksi, mutta mitäs tuosta. Jotenkin hellyyttävää.

        Vai hellyyttävää. Kertoo aika paljon ihmisestä, jos ei osaa omaa nimeään kirjoittaa. Yllätyshän tuo ei kyllä millään muotoa ole kun kyseisestä herrasta on kyse.


      • kasna kirjoitti:

        Vai hellyyttävää. Kertoo aika paljon ihmisestä, jos ei osaa omaa nimeään kirjoittaa. Yllätyshän tuo ei kyllä millään muotoa ole kun kyseisestä herrasta on kyse.

        Höh! Kyllä se on ihan ymmärrettävää että kun kovalla kiiruulla kirjoittaa, niin voi joku virhe siihen tulla vahingossa.


      • Joopa joo. Olen mä ainakin valokuvia joskus keikoilla ottanut ,eikä Tapsa ole pois käskenyt eikä järjestysmiehiä paikalle pyytänyt. On tietysti ihan kohteliasta kysyä lupa, että saako kuvat. etenkin jos on ihan ekoja kertoja keikalla eikä Tapsa tunne. Monta vuotta keikoilla kietäneitä Tapsa on oppinut tuntemaan, eikä heidän varmaan välttämättä tarvi ainakaan joka kerta lupaa kuvaamiseen kysyä.

        Tapsalta kannattaa nimmaria pyytää väliajalal tai keikan loputtua. Niin mäkin olen tehnyt ja oon aina nimmarin saanut. Laulamisensa lomassa Tapsa ei nimmareita jaa, muttei se siitä sentään loukkaannu ja pelihouusujaan revi vaikka hältä sattuisi silloin nimmaria pyytämäänkin.
        Tanssiharrastajat saavat aivan täyden vastineen rahoilleen Tapsan laulaessa. Kyllä Tapsan tanssilavalla laulama ohjelmisto kaikkein yleisimmät tanssimusalajit sisältää.


      • Laulaja armosta
        Justiinax kirjoitti:

        Höh! Kyllä se on ihan ymmärrettävää että kun kovalla kiiruulla kirjoittaa, niin voi joku virhe siihen tulla vahingossa.

        Moi Justiina. Melkein 100% varmuudella sanon sulle, että yksi ja sama henkilö on tuon hiukan huvittunut ja kasna nimimerkin takana, ja tuollaisiin oman ääliömäisyytensä paljastaviin provokaatioviesteihin ei ehkä aina kannata tempoa itseään mukaan. Se on varsin selvää, että omaa allekirjoitustaan ei voi kirjoittaa väärin. Väärin kirjoitettunakin se allekirjoitus on totuudenmukainen. Mikä on aidosti huvittavaa, on se että tällä nuijalla, joka tulee tänne aukomaan päätään Suomen kaikkien aikojen parhaimmasta kevyen musiikin laulajasta, on väitetysti kaksi nimmarikorttia. Joko hän valehtelee tai on hieman yksinkertainen, kun tuhlaa joutavaa elämäänsä käymällä sellaisen laulajan keikalla, jota inhoaa. Uskoisin hänen valehtelevan; hän pyrkii tuottamaan muille mielipahaa, jonka voimalla hän saa omaan säälittävään elämäänsä sisältöä.

        Mutta ei mitään, hyvää viikonloppua kaikille! =)


      • Annu.
        Laulaja armosta kirjoitti:

        Moi Justiina. Melkein 100% varmuudella sanon sulle, että yksi ja sama henkilö on tuon hiukan huvittunut ja kasna nimimerkin takana, ja tuollaisiin oman ääliömäisyytensä paljastaviin provokaatioviesteihin ei ehkä aina kannata tempoa itseään mukaan. Se on varsin selvää, että omaa allekirjoitustaan ei voi kirjoittaa väärin. Väärin kirjoitettunakin se allekirjoitus on totuudenmukainen. Mikä on aidosti huvittavaa, on se että tällä nuijalla, joka tulee tänne aukomaan päätään Suomen kaikkien aikojen parhaimmasta kevyen musiikin laulajasta, on väitetysti kaksi nimmarikorttia. Joko hän valehtelee tai on hieman yksinkertainen, kun tuhlaa joutavaa elämäänsä käymällä sellaisen laulajan keikalla, jota inhoaa. Uskoisin hänen valehtelevan; hän pyrkii tuottamaan muille mielipahaa, jonka voimalla hän saa omaan säälittävään elämäänsä sisältöä.

        Mutta ei mitään, hyvää viikonloppua kaikille! =)

        "Suomen kaikkien aikojen parhaasta..." :DDDDDDDDD... sanot sinä ja se ei tee siitä faktaa. Voi että olette huvittavia te hihhulit.


    • Antaa palaa!

      Olin Tapani Kansan ravintolakeikallaan joskus 1980-luvulla. Eräs nainen ryhtyi kuvaamaan laulajaa, jolloin tämä hihkaisi: "Antaa palaa". Tuskinpa Tapsa on noista ajoista muuttunut. Anna siis palaa!

      • ei anna

        Usko tai älä...paljon on muuttunut. Eikä tosiaankaan hyvään suuntaan.


    • Sama Tapsa aina

      Ei ole muuttunut. Ei Tapsa kuvaamisesta pahakseen ole pistänyt kun joskus olen muutaman kuvan keikoilla napsaissut. Päinvastoin on monasti oikein poseerannut ja pelleillytkin jos jonkun vauhdikkaamman biisin aikana on huomannut ,että olen kuvaa ottamassa.
      Rauhallisempien biisien aikana Tapsaei tietenkään mitään hassuttele.

    • Fanittaja!

      Olen ottanut kuvia keikoilla ( ilman salamavaloa kylläkin, jottei salamavalojen räpsymineen häiritsisi muusikoiden nuottienlukua ). Ihan positiivisesti Tapsa on siihen suhtautunut. Viimekesänä iski silmääkin just kun olin ottamassa kuvaa. Tuli muuten aika söde kuva siitä vaikka itse sanonkin.

    • samalla linjalla

      Edellisistä vastauksista selvisikin jo se ,että nimmaria Tapsalta ei kannata kesken esiintymisen pyytää. Valokuvia ovat jotkut aina keikoilla ottaneet ( en tiedä ovatko kysyneet lupaa vai ei )enkä ole kuullut että että Tapani kuvaamista kieltäisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      296
      2630
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2075
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      158
      1448
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1288
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe