Meillä on tulossa tässä kesällä tyttäremme ristiäiset missä menemme mieheni kanssa salaa vihille. Eli olemme kutsuneet vieraat lapsemme ristiäisiin mutta menemme siinä samalla naimisiin ja KUKAAN EI tiedä että menemme naimisiin paitsi meidän äidit. Odotamme innolla!
Itse asiaan.. Haluisin kysyä että onko joku ollut tai onko joku järjestänyt tälläisen juhlan? Ja jos olet ollut vaikka vieraana miten olet reagoinut tähä ylläri vihkimiseen? Tai jos olet ollut se joka mennyt vihille miten ovat vieraat reagoineet? Tosiaan odotamme innolla tätä päivää, tyttäremme saa nimen ja me mennään naimisiin.. Mutta vähän myös "jännittää" se että miten vieraat reagoivat tähän ylläri vihkimseen..
Ristiäiset+"salavihkimenen"
Sukunimi vaihtuu
1
150
Vastaukset
- Hieno juttu
Olen ollut. Oli kiva yllätys, kun pari vihittiin ennen lapsen kastetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894