Meillä on tulossa tässä kesällä tyttäremme ristiäiset missä menemme mieheni kanssa salaa vihille. Eli olemme kutsuneet vieraat lapsemme ristiäisiin mutta menemme siinä samalla naimisiin ja KUKAAN EI tiedä että menemme naimisiin paitsi meidän äidit. Odotamme innolla!
Itse asiaan.. Haluisin kysyä että onko joku ollut tai onko joku järjestänyt tälläisen juhlan? Ja jos olet ollut vaikka vieraana miten olet reagoinut tähä ylläri vihkimiseen? Tai jos olet ollut se joka mennyt vihille miten ovat vieraat reagoineet? Tosiaan odotamme innolla tätä päivää, tyttäremme saa nimen ja me mennään naimisiin.. Mutta vähän myös "jännittää" se että miten vieraat reagoivat tähän ylläri vihkimseen..
Ristiäiset+"salavihkimenen"
Sukunimi vaihtuu
1
143
Vastaukset
- Hieno juttu
Olen ollut. Oli kiva yllätys, kun pari vihittiin ennen lapsen kastetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966