Meillä on tulossa tässä kesällä tyttäremme ristiäiset missä menemme mieheni kanssa salaa vihille. Eli olemme kutsuneet vieraat lapsemme ristiäisiin mutta menemme siinä samalla naimisiin ja KUKAAN EI tiedä että menemme naimisiin paitsi meidän äidit. Odotamme innolla!
Itse asiaan.. Haluisin kysyä että onko joku ollut tai onko joku järjestänyt tälläisen juhlan? Ja jos olet ollut vaikka vieraana miten olet reagoinut tähä ylläri vihkimiseen? Tai jos olet ollut se joka mennyt vihille miten ovat vieraat reagoineet? Tosiaan odotamme innolla tätä päivää, tyttäremme saa nimen ja me mennään naimisiin.. Mutta vähän myös "jännittää" se että miten vieraat reagoivat tähän ylläri vihkimseen..
Ristiäiset+"salavihkimenen"
Sukunimi vaihtuu
1
155
Vastaukset
- Hieno juttu
Olen ollut. Oli kiva yllätys, kun pari vihittiin ennen lapsen kastetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960