kuinka sä kestäisit kun tuittupäinen lapseni latelisi sulle totuuksia....
Hän sanoo mitä ajattelee
Nauroin kuin ajattelin
9
169
Vastaukset
- :)
Lapset yleensä sanovat sen, mitä todella ajattelevat. Olen tottunut sellaiseen.:)
- .*.*.
Kyllä mä hyvin kestän lastani. :) Hänellä vaan on luonnetta niin kuin on sullakin...oon saanut senkin huomata. ;)
Se on hyvä ladella totuuksia niin ei jää mitään hampaankololoon.
Naisten ja lasten tuittuilua kestän vaikka maailman tappiin saakka. Muut ihmiset on sitten eri luku. - Verratonta!
Minä nauroin kun ajattelin, että sinä oikeasti ajattelisit moista
- Verratonta!
Ja nauroin vielä lisää, kun erehdyin luulemaan taas hetkeksi, että ajattelisit joskus minua
- daaaaa,aa
Ehkä sun pitäisi opettaa sille vähän käytöstapoja...
- Ei voi mitään :-)
Lapsi poimii käytöstavat (ja kirosanat) ympäristöstään :-)
- Taustalta..
Ai joo.. No onneksi minulla ei ole lapsia. Eikä tule koskaan olemaankaan. Siitä olen ihan varma.
- :)
Minusta oli kiva ja huojentavaa lukea, että olet iloinen.:):):)
Minäkö olen tuittupäinen?:) Luulet vain.:)
Hyvää päivää, toivotan sinulle. - Huomasin kerran
että yks lapsi kertoi suoria sanoja isästään, ihan hyviä totuuksia, yhtäkkisesti...ikäänkuin neuvoi...esim. ettei isää kannata puhuttaa jos sillä menee huonosti.... ;)
kokeilin ja havaitsen, että vaikka tuo lapsi todella sanookin asioita suoraan niin ei hän kyllä ainakaan valehtele :D
olen hivenen muutaman kerran nauranut hyvällä tuota keskustelua. mutta tiedänhän mä sen mitä se lapsi toivoo.
http://www.youtube.com/watch?v=t5Sd5c4o9UM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867