Antaisit mulle edes kerran. Ikävä.
Tiukkapipoisille ämmille
23
242
Vastaukset
- Ihminen vain
- Toinen ihminen
Pyytäisit edes kerran, eiköhän se siitä lähde ;)
- ämmyli,,
Sait jo, kerran.
- olisinmielumminrakas
Et saa koska nimittelet mua ämmäksi !
- YÖK.
Kuvottavaa, toinen ei halua. Ei ole piposta kiinni. Y-Ö-K!
Anna sä jollekin, jota et yhtään halua. - Ei ikinä.
Eihä tässä nyt huoraksi ryhdytä.
:-DDD - tupuskuukkeli
Annan tänä iltana rajusti ja hikisesti - hengettömälle latexrakastajalleni.
- parempi vaihtoehto
Mä käyn kaupasta hakeen uudet patterit mun rakastajalleni..
- cicco kolmonen
parempi vaihtoehto kirjoitti:
Mä käyn kaupasta hakeen uudet patterit mun rakastajalleni..
Mulla olisi parempi idea - pistettäis pystyyn sellainen vanha kunnon menage a trois... olisi henkevämpää, lihallisempaa ja säästyisi pattereiden hakemisen vaivalta. Voitais irrotella kunnolla... miltäs kuulostais?
- Ihminen vain
Nyt alko vituttaa.
http://www.youtube.com/watch?v=Tifz1wWoZuw&NR=1 - ruosteinenJopo
Sait jo kerran. Eikö se riittänytkään?
- harakanpesälle
Ei kai ikäväs katoa pill*n saantiin.
- ikävä immeinen
Mitä pitäis antaa? Turpiinko haluat? Tuu tänne niin hutasen kunnolla niin rauhotut!
- huoh.
Ei sultakaan saanut munaa, en jaksanut enää yrittää. Pihtaa siellä kotonas.
- no love, no sex
tuollaista tekstiä syntyy kun aivot on alapäässä.
- no jopas
Hööhh, hauskoja...
Mereen teidät kaikki pitäis ajaa,kiehutte kahelit liemissänne. : D - sorge.
kuule, nyt on pipo niin kireellä ja villahousut tiukasti jalassa, ettei niitä tällähelteellä pois saa.....
- Pipo Tiukka-Akka
Jopas, Jopas!
Saataishan tuota antaa, mutta en oo ämmi - vielä.
Jessus sentään! - töpselitupukka
Annoin just - itselleni kahden tunnin ajan sähköä. Että teki gutaa. Aaaahhhh.
- kuvottaa
Mitä olet vailla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882