Hei, voisitko katsoa valmistunko opinnoissani siihen ammattiin johon haluan ja mitä muuta työrintamalle kuuluu? Olen yli 30.v
Keskiyö
3
<50
Vastaukset
- Keskiyö
Hei
kun oikein nipistät ja puristat, niin pääset juuri siihen ammattiin ja työhön, mihin haluatkin. mutta sekään ei ole mikään "taivaallinen" ammatti, toki arvostettu ja monipuolinen se on. arki tulee jokaisessa työssä vastaan, mutta sinä tarvitsetkin haasteita.
näen sinut kirjoittamassa jotakin listaa sellaisen alustan päälle, olisiko sinulla poninhäntä tai muuten hiukset kiinni? jotakin sellaista.
olet nopealiikkeinen ja ahkera.
kun laitat valmistumisesi kaikkien muiden asioiden edelle ja pidät siitä kiinni, niin mikään ei estä sinua suunnitelmissasi. aikaa minä en pysty näkemään.
sinulla on aina töitä, kun vain niin haluat. ja haluathan sinä! oletkohan sinä suurissa tiloissa töissä, missä on paljon hyllyjä ja tavaraa kenties.
joko nyt tai sitten myöhemmin olet vastuussa jonkinlaisesta varastosta, pidät siitä listaa ja tarkistat tavaroita.
voisi se jotenkin liittyä vaikka laboratorioonkin, en osaa sanoa tarkemmin.
pidät pitkiähousuja ja olet hoikka, pitääköhän paikkansa? uskallan niin sanoa.
no, vastaatko kun ennätät, minua itseäkin ihmetyttää tuo viestisi.
terveisin keskiyö (mikä nimi! keksin sen nopeasti, koska kirjoitin ensimmäisen vastaukseni keskiyöllä)- Moikka keskiyö!!
Kiitos. Osupa aika oikeaan joo. Toivottavasti sitä työtä on tulevaisuudessa mitä mainitsit. Voitko laittaa mitä muuta minulle näet jos kerkeät.. T.. Minä täältä jostain
- Moikka keskiyö
Moikka keskiyö!! kirjoitti:
Kiitos. Osupa aika oikeaan joo. Toivottavasti sitä työtä on tulevaisuudessa mitä mainitsit. Voitko laittaa mitä muuta minulle näet jos kerkeät.. T.. Minä täältä jostain
Kaunishan tuo nimimerkkisi on!!! Keskiyön lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774