mistä kannattais lähtee kattoo shortseja ,t-paitoja sandaaleja ym kesäreleitä
dressmannin halpistuotteet ei kiitos,eikä markettivaatteet
oon juuri kaupunkiin muuttanut ni en tiedä
miestenvaatteita?
16
318
Vastaukset
- juupatijuupatijuu
No eipä tässä kylässä juuri tuonlaista tarjontaa ole. Itse olen tilannut vaatteet jo vuosia netistä niin saa tosiaan jotain muutakin kuin noita dresmanin / tavaratalojaen hirvityksiä.
- Rouville rättejä
Onnettomat valikoimat on miehillä. Tuulipukuja löytyy, muuten kehnoa.
- wo2030edjdj
Galleriassa on joku liike, olikohan Moda nimeltään. Sieltä olen itse joskus ostellut.
- Keltun vääpeli
Vaikutat kaverilta joka ompelee muutkin vaattensa ihan itse. Mikset
sitten samalla väännä shortsit vanhoista teryleeneistä polkusingerillä? - justgivingtips:)
Vaatteita Vero moda, Jim&Jill, H&M, Seppälä, Halonen, Intersport, Topsport... ja kenkiä kans K-kengästä ;D
- Ei köyhä
Moda Galleriassa ja Kekäle ovat ainoat paikat joista saa laadukkaita, ja toki myös hinnakkaita vaatteita.
Köyhät hakekoot rytkynsä Dressmanilta ja Robin Hoodista. - .............
Jos on rahasta tiukkaa, niin ainahan sitä voi varastaa vaatteet kirpputorilta. Niin teki Kourulan pikkupuiston vahti JARI B.
- ghjklö
Kekäleessä aika rumia rytkyjä. Robbarikin voittaa sen 10-0.
- ?? ?? ?
Nyt taisi mennä liikkeet sekaisin.
Robbarin vaatteet voittavat Kekäleen ? ? ? - oienuv
?? ?? ? kirjoitti:
Nyt taisi mennä liikkeet sekaisin.
Robbarin vaatteet voittavat Kekäleen ? ? ?Ei menny liikkeet sekasin. Puhuin rumista rytkyistä, en laatupuolesta.
- hop
Moda, Kekäle, Koskimies, Intersport, Top Sport & Studio 25
- jioooooooo
sokos
- Muotitietoinen !
Suosittelen Lahden merkkiliikkeitä, kuten Kekäle, Sokos, Jokinen mainituista löytyy, ja Lahden kova kilpailu pitää hinnat edullisina. Itse Lahdessa asuessani käytin ainoastaan Sokosta ja Kekälettä. Esim, sokoksen miesten asuste osastolta löytää todella laadukkaita miesten alkkareita, ovat hyvän näköisiä, istuvat ylle hyvin, ovat kyllä hinnakkaitakin.
- karvainen iso mies
Sokos myy peruskamaa ylihintaan. Itse luotan K-market Kuutin alelaarin tarjontaan. Pukee hyvin miehen kuin miehen.
Trendibitchit sitten hakevat hutsulookkinsa muualta. - pikkarit pyörii jo
Kuutin alelaari? Hmm, eli mäyriksen päälysistä kasähattu ja uikkarit HK.n sinisen kuoresta?
- iso karvainen miehiö
Hyvin oivallettu. Ja aurinkolasit eurolla satamatorin krääsäkojusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770